Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

2 - 3 dager igjen til Gamecard, zomg.

"Nei, ingen spiller WoW. Det er nesten ingen som kjøper gamecards,d erfor kjøper vi ikke inn nye" sa Expert her i byen.

DET ER EN GRUNN TIL AT DET ER UTSOLGT!

 

Jaja, savner Draenei magen min D;

Skal få'n til 70 ser det ut som, regner så mye ute ;3

 

LVL 62

 

*Whine* Gjør at Orb of Deceptions varer LENGRE!

5 min er LATTERLIGT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

8926004[/snapback]

 

Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter.

8926745[/snapback]

 

Jeg er selv en 100% PvE-person, havner jeg i en PvP-situasjon, ser jeg alltid etter en utvei, og rømmer så fort jeg kan. Alltid.

 

Det er folk som synes det er gøy å drepe folk som ikke engang angriper tilbake som er idioter.

Lenke til kommentar
Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

8926004[/snapback]

 

Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter.

8926745[/snapback]

 

Jeg er selv en 100% PvE-person, havner jeg i en PvP-situasjon, ser jeg alltid etter en utvei, og rømmer så fort jeg kan. Alltid.

 

Det er folk som synes det er gøy å drepe folk som ikke engang angriper tilbake som er idioter.

8928196[/snapback]

Det sies ofte men. Hvorfor i helvete rolla du PvP server hvis du HATER og PvPe og aldri ganker og alltid stikker av fra kamper?
Lenke til kommentar
Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

8926004[/snapback]

 

Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter.

8926745[/snapback]

 

Jeg er selv en 100% PvE-person, havner jeg i en PvP-situasjon, ser jeg alltid etter en utvei, og rømmer så fort jeg kan. Alltid.

 

Det er folk som synes det er gøy å drepe folk som ikke engang angriper tilbake som er idioter.

8928196[/snapback]

Det sies ofte men. Hvorfor i helvete rolla du PvP server hvis du HATER og PvPe og aldri ganker og alltid stikker av fra kamper?

8928369[/snapback]

Herregud, PvP er IKKE level 70 UD full gladiatorsettpiss mot en level 30 sittende mage i STV, ei fredlig questing i X område så kommer et tog mot deg med 40 hordes...

 

Samme som å si at griefing er helt ok på PvE-servere, for det er jo PvE...

Lenke til kommentar

Kanskje for å havne på samme server som kameratene?

 

Jeg blir rik på AH. Har tjent ytteligere 10g idag, og har investert 5 av dem igjen. Kjøper billige ting jeg finner og legger ut igjen dyrere. 20g er mye for en i (nå) lvl 25 :D

 

ENDRET: Fant et map her på forumet i går over hvilken lvl det var i de forskjellige sonene. Vet noen hvor jeg finner det igjen?

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Kanskje for å havne på samme server som kameratene?

 

Jeg blir rik på AH. Har tjent ytteligere 10g idag, og har investert 5 av dem igjen. Kjøper billige ting jeg finner og legger ut igjen dyrere. 20g er mye for en i (nå) lvl 25 :D

 

ENDRET: Fant et map her på forumet i går over hvilken lvl det var i de forskjellige sonene. Vet noen hvor jeg finner det igjen?

8928650[/snapback]

Last ned Cartografer.

Lenke til kommentar
Bare kos med nye, nysjerrige spillere! Får oss andre til å virke smarte, vøtt! ;)

8928904[/snapback]

:) Og det vekker minner.

Husker godt når jeg akkurat hadde starta, var blitt lvl 10 og kameratene ville at jeg skulle til Crossroads. Så møter jeg og kameraten min på den skumle figuren "Bluebull". (Kompis av meg, druid i bear form, men det visste jo ikke jeg) og han jagde meg, mens de skreik på VT at jeg måtte komme meg unna asap mens jeg fikk panikk. :D

Lenke til kommentar

Den husker jeg og tror jeg ^^

Og husker godt jeg ble kjempe skuffa når jeg endelig hadde fått tak i 60 Wool cloth (eller var det linen som er det første?) for det rep. questet, og når jeg hadde levert så fikk jeg ingen verdens ting. (rep, men det visste ikke jeg hva var.)

Lenke til kommentar
Den husker jeg og tror jeg ^^

Og husker godt jeg ble kjempe skuffa når jeg endelig hadde fått tak i 60 Wool cloth (eller var det linen som er det første?) for det rep. questet, og når jeg hadde levert så fikk jeg ingen verdens ting. (rep, men det visste ikke jeg hva var.)

8929247[/snapback]

Haha, been there, done that. :thumbup:

Lenke til kommentar

Satan i helvete som jeg suger i PVP. Var innom Arathi Basin nettopp for å prøve litt. Ble drept ca. 20 ganger, sånn med en gang noen så meg.

Klarte å stå litt på avstand og frostbolt-nuke et par karer, men that's it.

Ørten stuns og drit og møkk og dau.

 

Så leave jeg BG og dro til en quest litt unna Shattrath. Der sto en PVP-enablet rogue og slåss..så jeg prøvde meg på han og. Dau på 2 sekunder. Hva faen gjør jeg galt?? Er det bare umulig å slåss mot ekte folk? Ruler jo i PVE! Skal ALDRI på noen PVP-server hvertfall...

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

vel kriteriene for pvp er jo veldig annerledes enn pve da. å være smartere enn en annen spiller har mye å si på spille stilen, framfor å memorisere mønstre og rutiner for å drepe mobs med en forutsigbar oppførsel.

 

videre er utstyr en helt annen sang, som mage (som jeg antar du er av kommentaren din om frostbolts) så må du gi opp mye spelldmg og int for en saftig last med stamina og muligens resilience. videre må du vurdere oftere om du bør kutte med på casting spellsa dine, passe på å bare caste når du ikke blir slått på. spec har også mye å si, en frost mage har mye bedre survivability enn resten av gjengen osv osv osv. synes du pvp virker artig, annbefaler jeg deg for å gå litt inn for det og prøve det ordentlig! :)

Lenke til kommentar
La meg gjette: Magen som grusa deg på damagemeters var fire?  :)

8923708[/snapback]

 

Neida, er arcane fire.

Det som skyldes at jeg ligger langt bak er decursing. Var den eneste som decursa i kampen, og måtte bruke wand for å spare mana på slutten.

Samme magen har jeg gjort SL med flere ganger, og da har jeg tatt han med frost spec. Hadde bare lyst til å teste fire. Alltid vært frost siden dag en. :)

Lenke til kommentar
La meg gjette: Magen som grusa deg på damagemeters var fire?  :)

8923708[/snapback]

 

Neida, er arcane fire.

Det som skyldes at jeg ligger langt bak er decursing. Var den eneste som decursa i kampen, og måtte bruke wand for å spare mana på slutten.

Samme magen har jeg gjort SL med flere ganger, og da har jeg tatt han med frost spec. Hadde bare lyst til å teste fire. Alltid vært frost siden dag en. :)

8929483[/snapback]

Damage meter er en uting i mine øyne, slik som det er et prakteksempel på her. Er det damage meter i bildet, er det å gjøre mest mulig damage som står i hodet på folk. Å decurse, passe på agro, etc., kommer lenger bak. Blir irritert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...