Stoop kid Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Pleier alltid å sjekke opp folk mot armory når jeg pugger heroics. Litt forhåndsdømmende, men føler resultatet blir ganske bra hver gang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er det en banable ting å gjøre dersom jeg "blackmailer" bottere for golds mot min stillhet? 8925517[/snapback] For å være ærlig tviler på at du kommer så veldig langt med det egentlig Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er jo en helt annen sak :> Men sett det er ingen risk, kan jeg jo bare gjøre det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg ser ikke risikoen, og du vil kunne skremme noen fra å slutte å botte seg, egentlig, men jeg ville nok bare bedt om gull og rapportert dem Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Pleier alltid å sjekke opp folk mot armory når jeg pugger heroics. Litt forhåndsdømmende, men føler resultatet blir ganske bra hver gang. 8925536[/snapback] Sjekker armory selv, men husk at armory ikke alltid sier sannheten, spesielt for druid tanks/prot warrior som titt og ofte logger av med annet en tankegear på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg! Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 noen som vet hva første sangen i world of roguecraft 1 heter? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 noen som vet hva første sangen i world of roguecraft 1 heter? 8926163[/snapback] Guns'n'Roses - My Michelle? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg! 8926004[/snapback] Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Pleier alltid å sjekke opp folk mot armory når jeg pugger heroics. Litt forhåndsdømmende, men føler resultatet blir ganske bra hver gang. 8925536[/snapback] Sjekker armory selv, men husk at armory ikke alltid sier sannheten, spesielt for druid tanks/prot warrior som titt og ofte logger av med annet en tankegear på 8925929[/snapback] Men man kan se kvaliteten på gearet, eller få ett inntrykk av spilleren Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg! 8926004[/snapback] Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter. 8926745[/snapback] 5 mot 1? Lykke til. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg! 8926004[/snapback] Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter. 8926745[/snapback] idiot sjæl tbh. PVP systemet i WoW er langt fra rettferdig og du kan lett havne i 3timers corpsecamp. Spar meg for det der. Og jeg kan ikke helt se at en highlvl vs en lowlvl er en rettferdig PvP kamp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Yey, da fikk jeg aquatic form på druiden og . Hadde jgort første delen Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Syns ikke den brukes så ofte jeg Chokke, eller er det bare meg? hva får du med den? bare raskere svømme hastighet? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Syns ikke den brukes så ofte jeg Chokke, eller er det bare meg?hva får du med den? bare raskere svømme hastighet? 8927204[/snapback] Brukte den hele tia i SVT når jeg prøvde Druid Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg bruker den en god del.. Demounting i vann = aquatic med en gang. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Syns ikke den brukes så ofte jeg Chokke, eller er det bare meg?hva får du med den? bare raskere svømme hastighet? 8927204[/snapback] Nja, må vel få gjort de stygge vannquestene i arathi, hva passer vel bedre enn en sjøløve + boost? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 For rundt level 40, følge veien langs det fortet jeg ikke husker navnet på. På venstre side og du kommer til et sted med 3 quests som er veldig nærme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå