Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier alltid å sjekke opp folk mot armory når jeg pugger heroics. Litt forhåndsdømmende, men føler resultatet blir ganske bra hver gang.

8925536[/snapback]

 

Sjekker armory selv, men husk at armory ikke alltid sier sannheten, spesielt for druid tanks/prot warrior som titt og ofte logger av med annet en tankegear på :)

Lenke til kommentar

Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

Lenke til kommentar
Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

8926004[/snapback]

 

Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter.

Lenke til kommentar
Pleier alltid å sjekke opp folk mot armory når jeg pugger heroics. Litt forhåndsdømmende, men føler resultatet blir ganske bra hver gang.

8925536[/snapback]

 

Sjekker armory selv, men husk at armory ikke alltid sier sannheten, spesielt for druid tanks/prot warrior som titt og ofte logger av med annet en tankegear på :)

8925929[/snapback]

Men man kan se kvaliteten på gearet, eller få ett inntrykk av spilleren :)

Lenke til kommentar
Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

8926004[/snapback]

 

Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter.

8926745[/snapback]

5 mot 1? Lykke til.

Lenke til kommentar
Noen ganger tilter jeg værre på gankere, og i Skettis er det ille. Hordes angriper meg og jeg får flydd av gårde, med lite hp. Problemet er at de mounter opp (spesielt mages) og når de er i range demounter dem, tar instant pyro, dreper meg og overlever lett fallet. Dette fører til at jeg ikke får ressa meg selv eller kan ble resset siden jeg er så høyt opp. 25% release-skit, gg!

8926004[/snapback]

 

Du får som fortjent. Folk som prøver å fly vekk fra pvp er idioter.

8926745[/snapback]

 

idiot sjæl tbh. PVP systemet i WoW er langt fra rettferdig og du kan lett havne i 3timers corpsecamp. Spar meg for det der. Og jeg kan ikke helt se at en highlvl vs en lowlvl er en rettferdig PvP kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...