John Keats Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Haha en eller annen dust la ut Beguiler Robes for 9gold på AH. Kjøpte den på sekundet og la ut for 150g =) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 woho loot reaver down i dag =) Ikke akkurat noe vanskelig fight men morsomt å ta noen nye bosser =) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm. Etter jeg instalerte den siste patchen har jeg fått error 132. Fikk den i løpet av 4 timer i går 5 ganger. Er det noen her som har blitt plaget med det samme etter patchen? (Kjørt repairtool og slettet WTF / addons før jeg lastet ned.) La tilbake addons etter patcen var instalert. Før patchen hadde jeg aldri en error. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Da var min mage lv 70. Skal brukes til grinding og PVP. Ettersom min shaman er PVE healbot er det utrolig vanskelig å farme div ting. Skal si det var morro i PVP med Pom/pyro specc. Skal respecce frost i dag men, viser bare hvor enkelt du kan ta en player hvert 3 min Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm.Etter jeg instalerte den siste patchen har jeg fått error 132. Fikk den i løpet av 4 timer i går 5 ganger. Er det noen her som har blitt plaget med det samme etter patchen? (Kjørt repairtool og slettet WTF / addons før jeg lastet ned.) La tilbake addons etter patcen var instalert. Før patchen hadde jeg aldri en error. 8910242[/snapback] Mulig du må oppdatere alle addons, altså nyeste versjonen. Fikk også error i går, men var kun 1 gang Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ok, får teste en addon update i dag. Så ikke noe i patchnotes som skulle tilsi oppdattering av addons. Eneste som stod om interface var det her, mulig det er årsaken likevel da. "Interface Fixed an issue with some AddOns where dropdown menus go away after showing the world map. Fixed some Lua errors on /castsequence macros with conditionals." Takk for svar. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hehe se på detta bildet. Alt'en til en fyr i Nihilum spør en GM om han var "invisible GM" under Black Temple-raidet hvor de downa Illidan. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Morsomt det der! Å se på de gode guildene raide er vel den beste måten å teste ut ting påp uansett! Smart Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "May the wind blow always in your favour" Heh, får meg til å tenke på den filmen med Jimmy: "Blablabla roleplaying crap... BY THE LIGHT OF THE MOON!" Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "May the wind blow always in your favour" Heh, får meg til å tenke på den filmen med Jimmy: "Blablabla roleplaying crap... BY THE LIGHT OF THE MOON!" 8914039[/snapback] Hahah, ja. Samme her - Møtte en GM for litt siden som bare sa "Goodbye" >.< Ble helt av det. XD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Neeei. Finner ikke duden som skal gi meg aquatic form-questet . Leter forgjeves i darnassuss, men uten hell. :S Er level 38 druid (før noen kommer med spm om hvilken klasse)... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hahah, ja. Samme her - Møtte en GM for litt siden som bare sa "Goodbye" >.<Ble helt av det. XD 8914080[/snapback] Screenshot or it didn't happen. ^^ Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bare synd jeg ikke tok screenshot og. Hadde liksom vært noe å spart på.. :| Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hahah, ja. Samme her - Møtte en GM for litt siden som bare sa "Goodbye" >.<Ble helt av det. XD 8914080[/snapback] Det har aldri skjedd meg! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Neeei. Finner ikke duden som skal gi meg aquatic form-questet . Leter forgjeves i darnassuss, men uten hell. :SEr level 38 druid (før noen kommer med spm om hvilken klasse)... 8914101[/snapback] Har ikke peiling selv, men kanskje Moonglade? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Neeei. Finner ikke duden som skal gi meg aquatic form-questet . Leter forgjeves i darnassuss, men uten hell. :SEr level 38 druid (før noen kommer med spm om hvilken klasse)... 8914101[/snapback] Mente man fikk beskjed om å dra til Moonglade jeg. Tror jeg fikk aquatic på lvl 15 eller noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Så var det 16 da. Sikkert 3-4 mnd siden jeg gjorde det Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor kan jeg skaffe noe nature resistance gear til lvl 70? er hunter.. trenger 200+ til Gruul sier den nye Guild leaderen min Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva gjør jeg når emailen jeg har registert kontoen på er så gammel at den ikke eksisterer? Kan ikke be blizz oppdatere ny for det må jeg bekrefte på den gamle emailen. Har kjøpt karakterflytting og confirm skulle komme på mail... en mailadresse som ikke finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå