Rollespilleren Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 DJ_Dark skrev: Hahaha! Måtte le av denne her. Norsk kompis i guilden. 8881208[/snapback] Hvorfor bruke 4 Rebirths når samtlige bruker 68% of base mana? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Smeagoldfish skrev: DJ_Dark skrev: Hahaha! Måtte le av denne her. Norsk kompis i guilden. 8881208[/snapback] Hvorfor har du claw ute på actionbar? 8881698[/snapback] Er Claw bortkasta? Hva bruker du til å angripe med mot en mob på ditt level? Jeg har ikke blitt skikkelig kjent med Druid Feral ennå. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Lycantrophe skrev: Mutilate.Fire. Affliction. Shadow. Protection. Fury. Feral. Nuff said. 8885792[/snapback] Ikke nok sagt for meg. Hadde vært nydelig om du kunne satt opp "teh ultimate build" og linka de til oss /cheer Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Rollespilleren skrev: Smeagoldfish skrev: DJ_Dark skrev: Hahaha! Måtte le av denne her. Norsk kompis i guilden. 8881208[/snapback] Hvorfor har du claw ute på actionbar? 8881698[/snapback] Er Claw bortkasta? Hva bruker du til å angripe med mot en mob på ditt level? Jeg har ikke blitt skikkelig kjent med Druid Feral ennå. 8887061[/snapback] Mangle erstatter Claw. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Rollespilleren skrev: Er Claw bortkasta? Hva bruker du til å angripe med mot en mob på ditt level?Jeg har ikke blitt skikkelig kjent med Druid Feral ennå. 8887061[/snapback] Mangle ftw! EDIT: Bør lese litt mer ja! Endret 18. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Rollespilleren skrev: Er Claw bortkasta? Hva bruker du til å angripe med mot en mob på ditt level?Jeg har ikke blitt skikkelig kjent med Druid Feral ennå. 8887061[/snapback] Mangle erstatter Claw. Høyere skade, prima debuff, og lik energycost. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Lofnes skrev: chokke skrev: Vel, er bare alt-alchemist så blir nok bare å farme og lage elixir og selge på AH eventuelt.Transmute krever jo en om dagen :O . Krever en god del farming det . Noe jeg ikke liker. 8885946[/snapback] Du trenger bare farme mats til en, så bytter du bort en Primal Might mot nye materialer. Etter hvert vil du få flere Primal Mights enn materialer (siden den proccer), og disse kan du selge. 8886219[/snapback] hørtes dritkjedelig ut. Må farme til 4 eller no da, for questet :S Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 psilocybe skrev: Rollespilleren skrev: Er Claw bortkasta? Hva bruker du til å angripe med mot en mob på ditt level?Jeg har ikke blitt skikkelig kjent med Druid Feral ennå. 8887061[/snapback] Mangle erstatter Claw. Høyere skade, prima debuff, og lik energycost. 8887204[/snapback] ^ ^ What he said. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nja, helt horribelt er det ikke. Begynner å få en del mights etterhvert, hadde vel en 18-19 på det meste. Det er alltid en del som trenger mange om gangen, så da har man mats til flere transmutes, som gjerne proccer, så trader man dem mot mats, og evt. kjøper mats for fee. Har alchemy på warrioren, og druid #2 skal også ha transmutation mastery. I verste fall ender man opp med en ny might + fee, noe som egentlig er helt greit for å vente i et halvt minutt. Professions er helt på trynet nå, med mindre du kjører heroics og har epic-oppskriftene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvor ofte proccer den da? Iforhold til de andre. Hørt at rundt 1/4 proccer på transmution. Etter patchen såklart. Og hvor mange kan man få på proccs? Kun en ekstra, eller opptil 4? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 søren klype. driver å browser classes på thottbot. alle klasser har jo masse kule skills, men man er nødt til å bruke så perverst mye tid på spillet for å ha det skikkelig morsomt. Det var artigere å levle før, nå syns jeg bare det er tidkrevende. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 chokke skrev: Hvor ofte proccer den da? Iforhold til de andre. Hørt at rundt 1/4 proccer på transmution. Etter patchen såklart. Og hvor mange kan man få på proccs? Kun en ekstra, eller opptil 4? 8887661[/snapback] Rundt 20% for meg, har bare fått én ekstra så langt. Du kan få alt mellom 1-4 ekstra. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Spr0cket skrev: søren klype. driver å browser classes på thottbot. alle klasser har jo masse kule skills, men man er nødt til å bruke så perverst mye tid på spillet for å ha det skikkelig morsomt. Det var artigere å levle før, nå syns jeg bare det er tidkrevende. 8887748[/snapback] gogo casual. En time her og en time der. "Mange bekker små, blir en står å", elns Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Bare en warrior som ble litt sinna etter jeg ba group leader om å kicke han fordi han nekta å tanke selv om det var den eneste grunnen til at han var i gruppa... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Liquid_Snake93 skrev: Bare en warrior som ble litt sinna etter jeg ba group leader om å kicke han fordi han nekta å tanke selv om det var den eneste grunnen til at han var i gruppa... 8888671[/snapback] Da hadde jeg blitt sinna selv. Dere har en stk paladin og 1 stk druid. Og det ser ut til at dere er på vei til enten Ramparts eller blood. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hm, right. Med en lvl70 mage i partyet er det vel ikke så mye poeng i å tanke, akkurat. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hadde jeg havna i gruppe med en dwarf paladin som var 52 poeng retribution og hadde navn som reffererte til ringenes herre hadde jeg stukket frivillig... Og hvorfor kan ikke du som paladin tanke da? Eller druiden med 52 poeng i feral? Ignorante drittsekk. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå ser det jo ut som om Druiden ble invitert etter at Warrioren ble kicka, men som psilocybe sier er det lite vits med tank når dere har en 70 Mage. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Druiden joinet sist, altså etter at warrioren ble kicket. Det finner du ut hvis du leser chatten litt mer nøye, ignorante drittsekk. Og retritank suger hest, prøvde selv å tanke ramparts som retripala på den levelen. Gikk nogenlunde greit, men å holde aggro var ekstremt vanskelig, og det førte til mange unødvendige dødsfall. Endret 18. juni 2007 av TomFu Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har selv aldri med DPS-warriors da. Vært borti alt for mange idioter som spiller DPS-warrior. Enten skal de tanke eller så får de finne en annen gruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå