Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Erm, når jeg sender report til GM - hvor lang tid pleier det å ta før man får svar?

 

EDIT: den er vel sendt når det står "you have an open ticket" ?

5177047[/snapback]

 

 

Kommer nok an på server, og hva du spør om. Tok meg 10 minutter når jeg hadde problemer med å komme meg inn i Molten Core, og har tatt 2-3 noen timer ved andre anledninger (Deathwing).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da starta jeg en Orc shaman på chormaggus, hadde lyst til og spille warrior og igrunn. Syntes dere det er rart ? I og med at jeg har en 60 troll shaman og 60 hum warrior ?

 

Syntes nesten det beste med spillet er og løpe rundt å queste,jobbe med proffesions osv :)

 

Edit : Legg meg til foresten, vis noen andre her spiller horde på chromaggus. Nicket mitt er Xasthur.

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Et spørsmål: jumper cables, er det noen forskjell på vanlige og XL-varianten? Har lest en del på thottbot, men der er det jo stappfullt med de sedvanlige "hunt0r wep0n!"-kommentarene, samt masse utdatert info.

5181414[/snapback]

 

fra allakhazam:

 

My Dwarf makes this for the engineers for the guild. As long as your engineering skill is 265 you can use it. The timer is 30 min reuse time on it and its the same as the regular jumpers. except the differances is that this jumper has a better sucess rate than the other...

 

out of 100 uses it has failed 7 times...

 

 

 

snart 58, men hvor skal eg gjøre av meg nå :hmm: har vært en del i WPL og EPL å grinda/questa men begynner å bli litt lei av den plassen :p Har også vært i deadwing pass men er ikke så glad i å bare slå på samma moben hele tida =/

Lenke til kommentar

WUHUU!!

Borderland Legion (horde) på Runetotem fikk Rag idag, endelig :)

Vil si det er en bra prestasjon, med en blanding av både casual og litt mer hard core spillere.

 

Hadde 2 son spawn's, 56% og 25% ca, så fikk vi han like før tredje :)

 

Nemesis og Stormrage, + noe annet droppet.

Neste stopp: Farm status og Razorgore :)

 

Edit:

Har forøvrig ikke prøvd på han så lenge, har summonet han 3 ganger eller så, med ~3 forsøk per.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Nå vet jeg iallefall om tre gode steder å grinde.

Toxic horrors i Felwood, Tyr's hand, og helt nordvest i Felwood (satyrer).

Men problemet er at det alltid er folk på alle stedene..

Selfølgelig er det folk ,men for mange folk. Til alle døgnets tider.

Spesielt med de toxic horrors. Det er ca 10-12 av dem og når 6 er der samtidig... Og de "stjeler" mobsene også ved å kjapt ta aggroen ved å skyte bue eller noe sånt mens for eksempel jeg løp mot den OG at den hunteren holdt på å fighte med en annen. Så det jeg spør om egentlig er et godt grindested (er lvl 60) der det ikke er fullt av folk. Trenger nødvendigvis ikke være masse sølv de dropper. Heller high droprate på forskjellige items. At de dropper runecloth hadde også vært fint men det er ikke nødvendig egentlig.

 

Takker så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...