Rata101 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er alltid færre folk på om sommern. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Trnger 1k rep med Darnassus for å bli exalted. Noen som vet om noen quests etc på lvl 40+ ? Har levert inn det av cloth jeg kan, men kan ikke levere runecloth enda Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Var akurat i ZF. Jeg er en feral druid lvl 41, så droppa den en leather pants med 21agi, 8 stam og 3 spirit lvl 38 req. Jeg needa så klart, så kom så klart den stygge hunteren lvl 46 "can i need that?" og før vi andre fikk tenkt så needa han, han fikk den så klart. Også spørte jeg hvorfor i hælvette han needa den, når jeg trengte den, og han er en fordømt mail user?. Da svarte han : My mail pant suck. Jeg: Thats NOT my prob. Så skreiv han bare : Gonna play my shammy now. Så leava han, og logga av Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Var akurat i ZF. Jeg er en feral druid lvl 41, så droppa den en leather pants med 21agi, 8 stam og 3 spirit lvl 38 req. Jeg needa så klart, så kom så klart den stygge hunteren lvl 46 "can i need that?" og før vi andre fikk tenkt så needa han, han fikk den så klart. Også spørte jeg hvorfor i hælvette han needa den, når jeg trengte den, og han er en fordømt mail user?. Da svarte han : My mail pant suck. Jeg: Thats NOT my prob. Så skreiv han bare : Gonna play my shammy now. Så leava han, og logga av 8879619[/snapback] Jeg hadde også needa dem med hunteren min Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Stats > armorklasse for alle som unngår å ta fysisk skade. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ja, men han Ninjaed.. og han var 8 lvl`r høyere en lvl req... Pluss at han stakk RETT etterpå.. han kom bare for den itemen, også stakk han, så gruppa vår gikk i oppløsning Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Var akurat i ZF. Jeg er en feral druid lvl 41, så droppa den en leather pants med 21agi, 8 stam og 3 spirit lvl 38 req. Jeg needa så klart, så kom så klart den stygge hunteren lvl 46 "can i need that?" og før vi andre fikk tenkt så needa han, han fikk den så klart. Også spørte jeg hvorfor i hælvette han needa den, når jeg trengte den, og han er en fordømt mail user?. Da svarte han : My mail pant suck. Jeg: Thats NOT my prob. Så skreiv han bare : Gonna play my shammy now. Så leava han, og logga av 8879619[/snapback] Skaff gnomeregan-buksene da. Herregud... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Powpow, 50 på duriden. 6d7t /played så langt. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som har erfaring med att Blizzard har lukka accounten din etter att du har blitt hacka? Gmen sa det skulle ta 3 dager, nå har det gått en uke og jeg er fortsatt banna : / Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som har erfaring med att Blizzard har lukka accounten din etter att du har blitt hacka? Gmen sa det skulle ta 3 dager, nå har det gått en uke og jeg er fortsatt banna : / 8879870[/snapback] Er vanlig, bare å vente Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Var akurat i ZF. Jeg er en feral druid lvl 41, så droppa den en leather pants med 21agi, 8 stam og 3 spirit lvl 38 req. Jeg needa så klart, så kom så klart den stygge hunteren lvl 46 "can i need that?" og før vi andre fikk tenkt så needa han, han fikk den så klart. Også spørte jeg hvorfor i hælvette han needa den, når jeg trengte den, og han er en fordømt mail user?. Da svarte han : My mail pant suck. Jeg: Thats NOT my prob. Så skreiv han bare : Gonna play my shammy now. Så leava han, og logga av 8879619[/snapback] Skaff gnomeregan-buksene da. Herregud... 8879712[/snapback] Har jeg ikke grunn til og bli sur mener du?. Gnomeregan? lvl 30 bukser da eller? Edit:Gjort Gnomeregan en gang før, og det blir nok siste gang også. Tragisk instance Endret 17. juni 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 De buksene er like bra for hunters som for ferals, så hvis det var en oppgradering for begge ser jeg ikke helt problemet. Triprunner Dungarees er like bra for ferals. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 De buksene er like bra for hunters som for ferals, så hvis det var en oppgradering for begge ser jeg ikke helt problemet. Triprunner Dungarees er like bra for ferals. 8880156[/snapback] Kan ikke si de var like bra men.. Uansett, det værste var jo at han bare stakk da.. Hater leavers Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Han hadde ikke en god grunn til å leave engang. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Var akurat i ZF. Jeg er en feral druid lvl 41, så droppa den en leather pants med 21agi, 8 stam og 3 spirit lvl 38 req. Jeg needa så klart, så kom så klart den stygge hunteren lvl 46 "can i need that?" og før vi andre fikk tenkt så needa han, han fikk den så klart. Også spørte jeg hvorfor i hælvette han needa den, når jeg trengte den, og han er en fordømt mail user?. Da svarte han : My mail pant suck. Jeg: Thats NOT my prob. Så skreiv han bare : Gonna play my shammy now. Så leava han, og logga av 8879619[/snapback] Skaff gnomeregan-buksene da. Herregud... 8879712[/snapback] Har jeg ikke grunn til og bli sur mener du?. Gnomeregan? lvl 30 bukser da eller? Edit:Gjort Gnomeregan en gang før, og det blir nok siste gang også. Tragisk instance 8880117[/snapback] Ja, for levelrequirement >>>>>>>>>>>> stats. Bra holdning. Slutt å vær så ensformig. Du taper ikke en skit på de buksene. Lover deg at du aldri hadde merka forskjell i det hele tatt. Jeg hadde også leava om folk hadde syti ræva av seg fordi jeg vistnok ikke hadde "lov" til å rolle på et item... Endret 17. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) haha.. Jeg søyt ikke.. Han leave fordi han var et rasshøl, som bare kom for og ta de buksene, også stikke. Vanskelig og skjønne dette her. Og før han logga av wispra han til alle i hele partyet "Bye bye nooob..." Det er lett og være stor og tøff bak tastaturet vøtt. Men, det er liksom snart 2 timer sia, så det er lov og prate om noe ana liksom Endret 17. juni 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg kjøpte de buksene på hunteren min når jeg var lvl 39 , hadde de helt til 60 , så fikk jeg r12 buksene. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 "Eh lol, prat om noe annet da.. Jeg starta ikke diskusjonen for at dere skulle være uenige med meg da liksom.. lol as" Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) starta ikke en diskusjon om hvem som var enig eller ikke.. Jeg sa det fordi folk som gjør sånt er lame. Driter da langt i om dere er enige eller ikke. Er vell en haug med leavers selv dere da Har foresten ikke brukt "lol eller ass" i en eneste setning her Endret 17. juni 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hadde forventa et sånnt svar Bare siden noen ikke er enige så blir de alltid beskyld for å være idioter selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå