Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spurte bare på tull i trade channel i dag,  "anyone up for run raid in MC? :)" joda, tok 3 sekunder fikk jeg whisper fra en som spurte om han fikk lede raidet... 15 min etterpå var vi all i MC.

Litt moro og gå igjenom der igjen og :)

8876973[/snapback]

 

Var med på et MC pug run på torsdagskvelden. Ganske kos å gå gjennom der igjen. Stoppa ved Sulfuron, 1 wipe til da.

 

Eneste minus var at raid leaderen var en liten ninja, og egentlig en ganske stor tulling. Men det var gøy allikevel.

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Skulle i MC PuG her om dagen jeg og, så ble det ikke noe av og mange av folka som skulle være med var ikke en gang attuna -.-

 

Så skulle vi ta Azuregos istedenfor litt senere, og da jeg hadde brukt mesteparten av soulshardsa mine på å summone slackers skulle alle de som gikk glipp av den første soulwellen ha healthstone, og gikk med noen der og.

 

Så var det igjen én soulshard og de hadde fortsatt ikke fått noe soulwell, og jeg sletta jeg den og sa jeg var "out of shards".

 

Det var digg det, slippe masinga. Bare unger i den PuG'en...

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Noen som er med meg når jeg sier at Medallion of the Lightbearer kunne vært grønn? I forhold til Seer's Signet er jo necken til Aldorene en vits, selvom det er helt andre bruksområder såklart.

 

Medallion of the Lightbearer ble buffet med 2 stam sist patch, og blizz ser mener vel at den er knall atm. /strangle.

 

EDIT: Amulet => Medallion

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Problemet er at du ikke får drops som passer med de laveste levlene i yrket. Du må i starter sonene for å få de laveste dropene. Eller Copper som du trenger de første 100 levels i engineering f.eks.

 

Light leather er bare i 10-30-soner. I outlands er alt over 60 og dropper bare de høyeste tingene. Altså kommer du ingen vei i starten med mindre du kjøper tonnevis av mats på AH. Linen og wool cloth er kun er 10-20-soner..osv.

 

Skal du lære alchemy fra bunnen må du ha de laveste blomstene, og de vokser kun i low level-areas.

 

Dvs du må springe rundt hele Azeroth omtrent. Eller bruke noen 100 G på AH. Er jo meningen du skal levele en profession samtidig som du leveler karakteren.

 

Hvis recipes du trenger bare er greier som ikke er tilgjengelig i outlands kommer du jo ingen vei.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Husker jeg sleit som faen med leatherworking, for jeg fikk bare drops av Heavy leather, mens alle tingene jeg kunne lage skulle ha Medium leather. Kom ingen vei. Måtte til lavere områder og slakte mobs der istedet. Det skjedde fordi jeg dreit i hele LW'inga 20-30 levels for så å ta det opp igjen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Problemet er at du ikke får drops som passer med de laveste levlene i yrket. Du må i starter sonene for å få de laveste dropene. Eller Copper som du trenger de første 100 levels i engineering f.eks.

 

Light leather er bare i 10-30-soner. I outlands er alt over 60 og dropper bare de høyeste tingene. Altså kommer du ingen vei i starten med mindre du kjøper tonnevis av mats på AH. Linen og wool cloth er kun er 10-20-soner..osv.

 

Skal du lære alchemy fra bunnen må du ha de laveste blomstene, og de vokser kun i low level-areas.

 

Dvs du må springe rundt hele Azeroth omtrent. Eller bruke noen 100 G på AH. Er jo meningen du skal levele en profession samtidig som du leveler karakteren.

 

Hvis recipes du trenger bare er greier som ikke er tilgjengelig i outlands kommer du jo ingen vei.

8878310[/snapback]

Så om jeg følger en guide til alchemy og kjøper inn mats på forhånd kan jeg begynne i Outlands? Heller farme 100 gull iløpet av en time enn å mongolisere meg i lowbieområder flere timer.

Lenke til kommentar

Javisst. I guides pleier det å stå hvilke ting du skal lage for å avansere hele veien til 300 eller 375.

 

Bare du har cash og AH har nok av alle smågreiene er det bare å sette igang. Du skal kunne klare deg med ting som tilhører de 2 profs du bruker. Herbalism/alchemy f.eks. Men ofte må du kjøpe noe extra greier hos trade vendors. Flasker i bøttevis f.eks.

Men oppskrifter som krever leather eller ting fra andre prof's skal du kunne hoppe glatt over.

 

Jeg fant en fin Engineering-guide her

 

http://www.gold-world-of-warcraft.com/engineering-guide.html

 

og er nå rundt lvl 100. (charen min er en lvl 10 warlock jeg starta i kjedsomhet)

Står sånn "Getting from 50-125: get xxxx (mats) and Create blabla until level 65. Then create blabla until 100" etc

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
hmm flere enn meg som synes det er lite folk i WoW om tiden? Nå er jeg bare lvl. 20 .. men det virker som om det er mange ferre folk som spiller når enn for noen måneder siden.

8879040[/snapback]

 

flesteparten er nok lvl 70. dem som er lav lvls er vel alts, som dem spiller på av og til. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...