Sneglen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 En mage på serveren min driver og soloer Stratholme og disenchanter blues for å selge Large Brilliant Shards. Kan se for meg at det faktisk er noe å hente derfra.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Var en guide en plass om hvordan du farma Herbs i lvl 70 instancer. Men husker ikke hvor jeg fant den. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet om en fin off-hand til mages som dropper i 5-manns-instancer? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet om en fin off-hand til mages som dropper i 5-manns-instancer? 8874953[/snapback] Dropper en ganske bra en i Shattered Halls med stam/int/damage, og dropper en i Black Morass med int/stam/damage/hit. Husker ikke navnene, og gidder ikke lete opp. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 En mage på serveren min driver og soloer Stratholme og disenchanter blues for å selge Large Brilliant Shards. Kan se for meg at det faktisk er noe å hente derfra.. 8874844[/snapback] Har tjent en del tusen på å farme DM east som durid, inn baksiden, ned til Hydrospawn, bort til Thornhoof, opp til Lethendris og ut samme vei som jeg kom inn. Bruker rundt 7 minutter på hele greien, kan få opptil 4 LBS (impen til Lethendris dropper en blå warlock-trinket innimellom), men som oftest blir det en del greater eternal essence/illusion dust også. På Sylvanas solgte de to førstnevnte for ca. 10g, dust rundt 2g per. Brukte vel ikke mer enn en 8-10 timer totalt der, det betalte for Windslayer wraps, Badge of tenacity, Staff of Jordan, Furies deck og litt ymse. Ellers kan man jo farme Ancient lichen i Steamvaults, går greit selv som ikke-stealther, krever bare litt posisjonering. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hadde en liten artig episode med en GM nå netopp når jeg spurte om de planla å forandre teksturen på Bear og Catform til noe mer stilig når man ble 70. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 oooookai det var artig, GMer som også er mennesker, mystisk! artigste jeg hadde av samtale med en GM var om noe quest som var bugget, også spør han som vanlig på slutten "Is there anything else i can do for you Wenon?" og jeg svarer jo raskt: "Yea, would you please stop nerfing warriors?" dette var vel i 2.0 og får tilbake "What was that? More warlock buffs? sure thing, comming right up!" xD Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, artig GM det der Skulle ønske de på min server hadde samme gode form for humor :/ (Earthen Ring) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hadde en liten artig episode med en GM nå netopp når jeg spurte om de planla å forandre teksturen på Bear og Catform til noe mer stilig når man ble 70. 8875870[/snapback] Hahahaha! Sykt kul GM. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Gm's på silvermoon er no skikklig kjedlige folk.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 En ny undersøkelse viser at spilleglede avhenger av hvor kule serverens gamemasters er. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Enda en undersøkelse viser er 43.7% av alle som slutter å spille gjør det på grunn av kjedelige gamemasters Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hadde en liten artig episode med en GM nå netopp når jeg spurte om de planla å forandre teksturen på Bear og Catform til noe mer stilig når man ble 70. 8875870[/snapback] Rett og slett genialt =D Har ikke vært borti noen kule GMer enda selv, håper jeg treffer på noen snart. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Enda en undersøkelse viser er 43.7% av alle som slutter å spille gjør det på grunn av kjedelige gamemasters 8876124[/snapback] En tredje viser at 94.2% av potensielle kunder for Blizzard snur ryggen til etter å ha hørt om nevnte kjedelige gamemasters. Men dette er jo helt normalt, sant? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hadde en liten artig episode med en GM nå netopp når jeg spurte om de planla å forandre teksturen på Bear og Catform til noe mer stilig når man ble 70. 8875870[/snapback] Rett og slett genialt =D Har ikke vært borti noen kule GMer enda selv, håper jeg treffer på noen snart. 8876126[/snapback] Vel jeg sender opptil 4-5 tickets daglig så er jo nødt til å møte på noen etterhvert Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så mange? Har du mye du skulle ha sagt du eller? lol Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg snakka med en GM in persona for en stund siden. Jeg sendte en ticket fordi jeg satt bom fast nedi noen trær (ramla ned en bakke). Var visst en GM som kjedet seg, han fikk meg løs og kom til min location og begynte å skifte "skin" hele tiden mens han babla ivei om alt mulig. Ene sekundet var han nightelf ("Oh I feel so hot, let's undress shall we?") så var han plutselig Tauren. Festlig kar. Endret 16. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Da var man 58 med presten og tailoring skal opp i 350 så jeg kan lage litt shadowcloth mens jeg levler opp til 70. 325 nå og jeg skulle gjerne lært meg å lage bolt of imbued netherweave. Men treneren i Thrallmar vil ikke lære meg det, noen som vet hvor? EDIT; Hadde jeg gidda å sjekke det selv så hadde jeg funnet ut at det var ei i Shatt som solgte pattern til det Endret 16. juni 2007 av TaigaH Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 yey, fiksa meg noen greenies(!) offhand og wand. hadde en blå offhand fra black morass tidligere men trenger ikke +hit atm, så bytta til den grønne. http://armory.wow-europe.com/character-she...Batol&n=Sinklol egentlig litt småkjipt å ha greenies, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå