Novocaine Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ingen av delene kommer til å fungere, da blizz garantert har noen fine makroer og auto-mailer for slike forespørsler. Siden det ene ikke utelukker det andre ville jeg uansett laget en ticket først og så prøvd på mail. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ok, takk. Lurer på hva slags tekniske problemer de har nå jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvis du får innvilget, planer om hvor du skal flytte? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Faen, lyst å lage en warrior twink. har også lyst å levle opp warrioren på sylvanas Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvis du får innvilget, planer om hvor du skal flytte? 8864340[/snapback] Sylvanas det vel ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Skal lage egen guildrank til deg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lycan, gidder du hjelpe Warrioren med å skaffe BoP's? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Selvsagt gjør jeg det. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Skal lage egen guildrank til deg. 8864423[/snapback] Oo, nice. Kuldesjokk: Hvilken lvl skal twinken være? Warriorn min var "nesten"-twink en stund på lvl 39, men så frista MS (som sugde) og jeg specca BT og levla i stedet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 vel, lager jeg twinken blir det først lvl 19, så 29, deretter 39, til slutt 49 Frister mer å begynne på nytt på Sylvanas også bare skaffe twink BoP'sa også "semi twinke" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Altså, med nyrollet enchanting tjener jeg nærmest på det, så det går fint. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Skikkelig teit spørsmål, skal nå velge proffessions og har valgt å ta to gathering proffessions, skal ha Engineering senere, men venter til jeg har mats til å booste til rundt 220. Det jeg lurer på er: herbalism og skinning, kjøpe bars på AH Mining og skinning, mine selv. Altså med herbalism istedenfor mining så selger jeg herbs og kjøper bars. Regner med at mining lønner seg, men kan det være mer å hente på herbalism isteden etter at bars er kjøpt? Hvis dårlig formulert si fra så skal jeg prøve igjen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 yey, endelig fiksa meg spellstrike hood, og er på 1012+shadowdmg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg ble dritlei 70-magen min og 43-druiden, og flippa HELT ut og starta en Gnome warlock. Har bare spilt Horde-chars (nesten, aldri alli over lvl 10). Så nå skal jeg se alle alliance-områdene jeg aldri har questa i før. Warlock har jeg heller ikke spilt på 2 år ellerno. Endret 15. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Skikkelig teit spørsmål, skal nå velge proffessions og har valgt å ta to gathering proffessions, skal ha Engineering senere, men venter til jeg har mats til å booste til rundt 220. Det jeg lurer på er: herbalism og skinning, kjøpe bars på AH Mining og skinning, mine selv. Altså med herbalism istedenfor mining så selger jeg herbs og kjøper bars. Regner med at mining lønner seg, men kan det være mer å hente på herbalism isteden etter at bars er kjøpt? Hvis dårlig formulert si fra så skal jeg prøve igjen 8864876[/snapback] Når jeg spilte før var det som regel ganske lette penger i mining. Men jeg fant også ut at Engineering var totalt nyttesløst for en warrior som kun hadde interesse for tanking, og byttet til skinning, før jeg fant ut at det var vanvittig kjedelig og jeg begynte å plukke blomster. Blomstene vet jeg ikke priser på for alt gikk til consumables uansett, på grunn av det da veldig tåpelige systemet med masse potions osv. Er ikke sikker på hvordan "markedet" er nå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Da er info om nye PvP-items og Arena S2 gear ute! http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=310.0 Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Var i Karazhan her om dagen for første gang på lenge, og da opplevde jeg enorm lag på AoE-pullene i trappen til Moroes. Dette var ikke hardware lag, da jeg ikke mistet fps, men pingen gikk opp til ca 800, men med en gang et par mobs begynte å dø gikk alt gradvis tilbake til vanlig. Ingen andre i raidet oppelvde noe lignende. Virker nesten som at båndbredden ble sprengt, men jeg har en ganske stabil 80% trådløs netverkstilkobling som det sjelden er noe tull med. Tenkte jeg skulle prøve med kabel neste gang vi er innom med mindre noen vet noen annen løsning på dette her. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Da er info om nye PvP-items og Arena S2 gear ute! http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=310.0 8865980[/snapback] Pent! Men ser ut som om jeg å farme eye marks Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Zlimy: Merket selv noe lignende på balnazzar i går.... Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Pent! Men ser ut som om jeg å farme eye marks 8866605[/snapback] Jeg har heldigvis 100 av alle marks. Men bare 30k honor atm :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå