Kuldesjokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Umm. Draenei, gnome eller human som twink? Warrior det er snakk om. Skal twinke 19, 29, 39, 49 og 59. Med tiden Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Umm. Draenei, gnome eller human som twink? Warrior det er snakk om. Skal twinke 19, 29, 39, 49 og 59. Med tiden 8860985[/snapback] Gnom. EA er kongle. Humans racials er veldig situasjonsbetinget, mens Draenei sin HoT skalerer med level - ikke HP- pool. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Så en gnome da altså. Passer godt at jeg skal ha engineering da Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gjorde noe morsomt isted. Vi hoppet opp en plass en eller annen plass. Ironforge eller noe. Kom oss opp på et uendelig stort fjell, og hoppet ut! Tok 8 light feathers før jeg landa, og var i luften i flere minutter. Hvor jeg havna eller hvor jeg var har jeg ikke peiling på, gikk bare rundt jeg. Har en konto, lvl 21, nettopp starta, så vet derfor ikke helt hva den plassen heter. Tror jeg hoppet ifra der det står "ironforge" på kartet. Spør igjen jeg: Hvor sjekker man verdien på ting in-game? Når man vil selge/kjøpe i auction house. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gjorde noe morsomt isted. Vi hoppet opp en plass en eller annen plass. Ironforge eller noe. Kom oss opp på et uendelig stort fjell, og hoppet ut! Tok 8 light feathers før jeg landa, og var i luften i flere minutter. Hvor jeg havna eller hvor jeg var har jeg ikke peiling på, gikk bare rundt jeg.Har en konto, lvl 21, nettopp starta, så vet derfor ikke helt hva den plassen heter. Tror jeg hoppet ifra der det står "ironforge" på kartet. Spør igjen jeg: Hvor sjekker man verdien på ting in-game? Når man vil selge/kjøpe i auction house. 8861429[/snapback] funker vel å bruke en addon som heter Auctioneer, som kan funke bra hvis du oppdaterer den ganske så ofte. Da viser den iallefall gjennomsnitt pris, hva som er lagt ut under gjennomsnittet osv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er den trygg? Liker ikke å installere ting jeg ikke kjenner noe til. Takk for tipset, ihvertfall Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er den trygg?Liker ikke å installere ting jeg ikke kjenner noe til. Takk for tipset, ihvertfall 8861488[/snapback] ville heller brukt denne siden for å være sikker Auctioneer Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Auctioneeraddon.com er den offisielle Auctioneer-siden, den er helt trygg. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Fant ut det etterhvert jeg også, men syns den så ut som den type side du får når søket ditt ikke lykkes å du får fullt av jalla linker;) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det noen som vet hvor mange quester det er totalt? OG er det Gryphoon Master i alle "landene"? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvor mange ganger burde man scanne med Auctioneer før man kan "stole" på det den finner sånn nogenlunde? Og hva er Bottomscanner? (BtmScan) djengo Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det noen som vet hvor mange quester det er totalt?OG er det Gryphoon Master i alle "landene"? 8861795[/snapback] Det er vel ikke FP i Swamp Of Sorrows for Ally iallefall. Samme gjelder med Deadwind Pass, arrester meg gjerne Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Scan en gang daglig i 3-4 dager. Det skal ikke noe særlig mer til. Etter 3 uker ville jeg clearet databasen og scannet på nytt. Økonomien forandrer seg nemlig fort og det er ikke vits i å spare på gamle data. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hvor mange ganger burde man scanne med Auctioneer før man kan "stole" på det den finner sånn nogenlunde? Og hva er Bottomscanner? (BtmScan) djengo 8861813[/snapback] 4-5 dager med 3-4 scans om dagen mener jeg å huske er en grei regel. Og BtmScan, tror jeg scanner for ting som brukes til stuff. For eksempel en potion liggerp å 5g stykk, og blomstene koster 3 g per potion, så finenr den blomstene. Tror jeg. Hvordan cleare den? Endret 14. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Auctioneer bruker vel ikke data som er "for gammel", så du trenger ikke cleare. Bottomscanner scanner alle items som blir lagt inn på AH mens du scanner, real time. Den vil så gi deg beskjed hvis noen legger ut et underpriset item. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hvilken sjø i WC har den der food tingen som gjør deg til ninja eller pirat og hva skill i fishing burde du ha for og fiske er etter ninja tingen? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 okay, takk for svar. ble en god del klarere nå ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hvilken sjø i WC har den der food tingen som gjør deg til ninja eller pirat og hva skill i fishing burde du ha for og fiske er etter ninja tingen? 8861942[/snapback] Du trenger ikke å gå inn i WC for å fiske deviate fish, det kan du ta i innsjøene utenfor. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Auction-modden virket perfekt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå