cheeplix Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvor skal jeg gjøre av meg på lvl 48? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvor skal jeg gjøre av meg på lvl 48? 5173034[/snapback] Azshara. Spøkelser. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvis du quester kan du vel ta noen quests i Tanaris og Feralas og bevege deg mot Un'goro om en level eller to. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Også kan du stikke til Maraudon. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hohoho, hu hei, det var artig å more seg med shammyalt'en min! Sprang inn i en lvl 35 warlock i AB med shammyen (i lvl 38), og på et hit (+ 2 ekstra fra windfury) var'n dau. Satan det var gøy! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Husker dere den videoen som var ute her på nettet. Den handlet om hvordan bli kvitt beggers. Han duden som lurte han kisen, han hadde en rar actionbar. Noen som vet navnet på den baren? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Noen allies på Sylvanas som har lyst til å hjelpe meg og en kompis med noe greier? Det er en Huntoor vi ikke er helt begeistret for, så om noen kunne lagt ham til i vennelisten og gitt meg en lyd hvor han befant seg i verden, hadde det vært hyggelig. Vi skal selvfølgelig bare møte ham og skrive /hug. Ingenting annet. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hihi, organisert ganking. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Aah! Mitt beste MC run hittil. For det første så tok vi Lucifron, Magmedar, Garr, og Gehennas ALLE på første forsøk og vi brukte to forsøk på Baron Geddon. Dette er veldig bra for å være oss og på toppen av marsipanen på marsipankaken (:S) så fikk jeg meg Nightslayer Bracelets Glad nå! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hm. Børstet støvet av priesten min og dinget 56 i Winterpring. Fant en arcane crystal (20g), 2x formula: icy chill (2x 10g), en grønn staff (8-10g), 1x grønt sverd of the tiger (5g) og en Traveler's backpack (15g). 6-7g i penger og vendortrash. Det var også en del greiere enn jeg husket det, nå har jeg vært så vant med roguen med timing og styr. Nå var det bare på med shield, sw: p og vampiric embrace, og preike med folk mens ting blir meiet ned med wanden. Ganske avslappende. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Jeg var 2 dkp short for might legz. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Nå har jeg holdt meg unna wow i to måneder, vet ikke om jeg skal juble eller grine. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Nå har jeg holdt meg unna wow i to måneder, vet ikke om jeg skal juble eller grine. 5175337[/snapback] Vist du vil begynne igjen, vil jeg anbefale å starte en ny character, og prøve å bergrense spillinga litt, dette gjorde jeg etter 2 måneders pause, og det var en helt nostalgisk følelse avå spille igjen etter så lang tid. Men, selvfølgelig, vist du ikke ønsker å begynne igjen skal ikke jeg friste deg. Endret 19. november 2005 av Goz Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har tenkt med min lvl 19 dwarf warrior som var den første charen min å gå masse i BG med den og ikke levle.. altså bare på gøy. Men da vil jeg finne det aller beste gearet tilgjengelig for den lvlen så kan noen lage en liste over hva det er? Merk at det må være BoE (Bind on equip) for det er mainen min som skal skaffe dem. Takker så mye. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 lurer på samme, men også generelt om alle klasser og top utstyr til prester, mager, warriors, rogues, hunters osb osv. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) denne siden er å anbefale. Har brukt den mye til de forkjellinge charakterene mine. Kom meg til 28 med pristen min og av den grunn hadd det ganske gøy litt sør i barrens. Mind control ftw. Endret 19. november 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tja, nå får du jo Mind Control i level 30, da... Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Tja, nå får du jo Mind Control i level 30, da... 5175886[/snapback] Hmm må seriøst slutte å spille så mye at jeg drømmer om ting som jeg tror er virkelig... Pristen min var bare 27 når jeg logger på nettopp Bør ta meg en god pause fra wow men er blidt for avhengi... Skumle greier... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Erm, når jeg sender report til GM - hvor lang tid pleier det å ta før man får svar? EDIT: den er vel sendt når det står "you have an open ticket" ? Endret 19. november 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
-jH Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Sendt er den ja. For meg tok det litt over halve dagen å få svar, folka får nok inn haugevis med spørsmål hver time. Men kan tenke meg at det varierer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå