Ocularis Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Veldig godt poeng der. De er som oftest guardet av en 70 som skal redde dem hvis de driter seg ut. 8847923[/snapback] Sant nok.. det var en rogue som prøvde gang på gang å ganke warlocken min tidligere idag, men etter 20 forsøk (og 20 deaths) ga han opp og henta en 70 mage.. makroen min: /golfclap /sit Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 God-feckin-bless PvE server for that. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 God-feckin-bless PvE server for that. 8848006[/snapback] Men.. Hva er vel WoW uten gankers.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan ærlig talt ikke se for meg hvordan det er å spille WoW uten muligheten til å ganke en ally jeg ser, eller omvendt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ganking er helt greit syns jeg. Men skulle kanskje vært en lvl req på det:P *quester i Hillsbrad* *70 rir forbi og tenker " W00T! I kill him easy!" * * jeg dør* *70 camper der* sikkert sjedd 10+++++++ ganger for meg:( De hadde ikke grunn engang!. Men var så verd det når jeg spillte på en hunter, så kom det en 60 rogue. Kitet han ned til 10% elns. så ble jeg dazed av en mob. Tok det som en seier jeg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jo. Det er litt synd, men hadde vært verre om nesten alle hadde den og. Jeg gidder ikke bruke 5k på flying mount når jeg kan kose meg med alter og levle professions i stedet ^^ 8845871[/snapback] Er det noe jeg har bestemt meg for, så er det at jeg skal ha epic flying mount fort som faen, er litt kjedelig å fise rundt med 60% når jeg har en liten sportsbil på bakken. Vet ikke helt hvordan jeg skal skaffe 5k da. Questing går ikke så altfor fort som holy pala, så jeg tenkte å blande det med å farme mining og leather som selger godt(gief advice.) Må også bli mer aktiv på AH, leke playah. Har 1000g nå, div guildies skylder meg ca 500, og har et jewelcrafting design som er verdt relativt mye. Burde være halveis. 8847873[/snapback] Vet ikke om du har flying mount fra før, men jeg begynte i hvert fall og spare direkte til flying epic mount. Kom endelig til 5k, så oppdager jeg at jeg må ha vanlig flying mount skillen i tillegg. 1k gull til + 200g i flying mount. Regner med det går mye raskere å farme med epic flying mounten når den er i boks. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fyttefaen, det er jaggu meg mye rart i wow verden ja. :!: Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Yay, endelig transmutation mastery på roguen. Tror det er noe av det mest smertefulle i verden å grinde på poison-immune elementals når man er avhengig av poisons for å gjøre noe særlig damage. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har lyst på warrioren min Orker ikke levle opp en ny Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hvilken klasse er raskest å levle fra 1-70? Og hvilket build brukes da? Dvs: Hvilken klasse velger de som skal prøve å slå verdensrekorden i leveling 1-70? Endret 13. juni 2007 av janan71 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvorfor klarer faen ikke blizzard å lage noe som virke? Er selv restodruid som satte meg i kø for Botanica.. Like etter blir jeg matcha med en warrior som er prot specc og greier.. Jippi tenker jeg.. Et par minutter etterpå joiner en hunter. Fint nok det.. Men så klarer det LFG-systemet å smette inn en Holy-priest og Holy-pala! Hvorfor kan den ikke ta med specc når det kommer til å matche players? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilken klasse er raskest å levle fra 1-70? Og hvilket build brukes da? Dvs: Hvilken klasse velger de som skal prøve å slå verdensrekorden i leveling 1-70? 8850793[/snapback] Er det en verdensrekord i leveling? Uansett, tror BM Hunter er ganske raskt å levle. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Noe sted jeg kan se hvordan de forskjellige rasene sine special moves ser ut? Skal starte ny warrior. Ikke fått bestemt meg for rase enda Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 WoWviewer kan vel gjøre det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Umm. Tauren eller orc. Draenei eller gnome eller dwarf? Warrior vi snakker om Racials jeg trenger hjelp til.... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg blir gal av å spille non-undead. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg blir gal av å spille non-undead. 8851391[/snapback] Gøy med undead iblant ja. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Orc er stilig, stun resist og attack power on demand. Axe specialization er også greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå