Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det brukes i flere high-end potions for alchemy, og er ikke lett å finne rundt om. Så folk som vil over den levelen i alch. må ha masse fadeleaf, og da er det lettest å bare kjøpe på AH og bli ferdig med det.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
SM er gøy.  :innocent:

8838807[/snapback]

hvor mye gir det i timen sånn ca?

Og er Ancient Lichen noe attraktivt til pots etter 2.1? Har sånn 200 eller no, men får ikke solgt de :(

8838908[/snapback]

La oss si 40g for en stack da. På en time (maksgrense for å resette instancen) kan man entre fem ganger og få minst 5 fadeleaf og maks 15. Da blir det 10g-30g i timen, men så er det kun snakk om et par minutts arbeid. I tillegg kjekt å være mage da man bare kan teleportere seg frem og tilbake hele tiden.

Lenke til kommentar

Hadde masse bilder fra Moonglade hvor en norsk vennine av meg havnet i en rar situasjon. en sånn fyr som satt og sweet talket med henne så kom jeg inn i den ''baren'' og hun /w til meg ''takk du reddet meg der!'' best av alt, den praten ble gjort i /s channel. så jeg ser bare masse greier som ''When i am with you, i feel complete'' shame at jeg sletta bildene sammen med resten av WoW! syke greier hva en RP server kan gjøre med folk!:D

Lenke til kommentar
Seriøst? Så mye!?

8838811[/snapback]

Kan jo legge dem ut for en million billion glods, betyr ikke at de selger. Syns egentlig ikke fadeleaf selger noe særlig, ikke etter blinding powder dukker opp i lockboxes.

8838964[/snapback]

Det selger ganske bra på min server. Etterspurselen er såpass stor. Er etterspørselen liten og prisene dumpet, venter jeg bare et par dager til det er høynet igjen.

Dropper mobber fadeleaf der eller er det bare et punkt på bakken de vokser inni der?

Har vært gjennom SM noen ganger men ikke med den hensikten.

8838951[/snapback]

Tror fadeleaf er veldig rare drop fra mobs, men det er en fast spot i hagen du kommer til med en gang du er inne i instancen. Det funker å frost nova de to mobsa som står der, springe å plukke blomsten så bare springe ut igjen. Går ekstremt kjapt. :)

Lenke til kommentar

Jepp, lurer på hvorfor det alltid ligger 1 Netherwave cloth til 400G på AH f.eks. når en stack på 20 går for 6-7 ellers. Er jo ingen som kjøper den dyreste.

Jeg selger mye av det fordi jeg er "ferdig" med first aid og trenger ikke 100000 bandasjer hele tiden. 5-6 stacks ryker ut igjen innen 10 minutter ofte.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jepp, lurer på hvorfor det alltid ligger 1 Netherwave cloth til 400G på AH f.eks. når en stack på 20 går for 6-7 ellers. Er jo ingen som kjøper den dyreste.

Jeg selger mye av det fordi jeg er "ferdig" med first aid og trenger ikke 100000 bandasjer hele tiden. 5-6 stacks ryker ut igjen innen 10 minutter ofte.

8838989[/snapback]

Det er nok et forsøk på å lure til seg penger fra folk som er litt for kjappe i blikket.

Lenke til kommentar

Heh, i all kjedsomhet starta jeg en ny Gnome Warlock (har aldri spilt Alliance noe særlig, aldri gnome og ikke warlock heller)..og det første som skjer er at en lvl 1 bank-char kommer bort og åpner trade. Jeg lukker igjen, tenkte han sikkert trykka feil.

Neida..trade popper opp igjen, så jeg venter litt. Og vips, så fikk jeg 5G+1 super healing potion. Finnes jo snille Alliance-folk, jo.

Han kommer sikkert tilbake for å kreve inn gjelda når jeg er 70.

-"Remember that 5G I gave you 2 years ago? Well, with interest it is now 5000G. PS! I know where you live"

Forresten, fins det en mod som fjerner den irriterende chattinga til impen hver gang han angriper?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...