Pilot_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Seriøst? Så mye!? 8838811[/snapback] Mhm. Det verste/beste er at folk faktisk kjøper det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Det brukes i flere high-end potions for alchemy, og er ikke lett å finne rundt om. Så folk som vil over den levelen i alch. må ha masse fadeleaf, og da er det lettest å bare kjøpe på AH og bli ferdig med det. Endret 11. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 SM er gøy. 8838807[/snapback] hvor mye gir det i timen sånn ca? Og er Ancient Lichen noe attraktivt til pots etter 2.1? Har sånn 200 eller no, men får ikke solgt de Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 SM er gøy. 8838807[/snapback] hvor mye gir det i timen sånn ca? Og er Ancient Lichen noe attraktivt til pots etter 2.1? Har sånn 200 eller no, men får ikke solgt de 8838908[/snapback] La oss si 40g for en stack da. På en time (maksgrense for å resette instancen) kan man entre fem ganger og få minst 5 fadeleaf og maks 15. Da blir det 10g-30g i timen, men så er det kun snakk om et par minutts arbeid. I tillegg kjekt å være mage da man bare kan teleportere seg frem og tilbake hele tiden. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde masse bilder fra Moonglade hvor en norsk vennine av meg havnet i en rar situasjon. en sånn fyr som satt og sweet talket med henne så kom jeg inn i den ''baren'' og hun /w til meg ''takk du reddet meg der!'' best av alt, den praten ble gjort i /s channel. så jeg ser bare masse greier som ''When i am with you, i feel complete'' shame at jeg sletta bildene sammen med resten av WoW! syke greier hva en RP server kan gjøre med folk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dropper mobber fadeleaf der eller er det bare et punkt på bakken de vokser inni der? Har vært gjennom SM noen ganger men ikke med den hensikten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Seriøst? Så mye!? 8838811[/snapback] Kan jo legge dem ut for en million billion glods, betyr ikke at de selger. Syns egentlig ikke fadeleaf selger noe særlig, ikke etter blinding powder dukker opp i lockboxes. Fadeleaf kan man helt fint skippe som alchemist. Det er nok av muligheter for å skille opp. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Seriøst? Så mye!? 8838811[/snapback] Kan jo legge dem ut for en million billion glods, betyr ikke at de selger. Syns egentlig ikke fadeleaf selger noe særlig, ikke etter blinding powder dukker opp i lockboxes. 8838964[/snapback] Det selger ganske bra på min server. Etterspurselen er såpass stor. Er etterspørselen liten og prisene dumpet, venter jeg bare et par dager til det er høynet igjen. Dropper mobber fadeleaf der eller er det bare et punkt på bakken de vokser inni der? Har vært gjennom SM noen ganger men ikke med den hensikten. 8838951[/snapback] Tror fadeleaf er veldig rare drop fra mobs, men det er en fast spot i hagen du kommer til med en gang du er inne i instancen. Det funker å frost nova de to mobsa som står der, springe å plukke blomsten så bare springe ut igjen. Går ekstremt kjapt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jepp, lurer på hvorfor det alltid ligger 1 Netherwave cloth til 400G på AH f.eks. når en stack på 20 går for 6-7 ellers. Er jo ingen som kjøper den dyreste. Jeg selger mye av det fordi jeg er "ferdig" med first aid og trenger ikke 100000 bandasjer hele tiden. 5-6 stacks ryker ut igjen innen 10 minutter ofte. Endret 11. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 kjøpte fadeleaf før for utrolig høye priser, etter at det droppet i lockboxes har jeg ikke kjøpt en gang siden Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jepp, lurer på hvorfor det alltid ligger 1 Netherwave cloth til 400G på AH f.eks. når en stack på 20 går for 6-7 ellers. Er jo ingen som kjøper den dyreste. Jeg selger mye av det fordi jeg er "ferdig" med first aid og trenger ikke 100000 bandasjer hele tiden. 5-6 stacks ryker ut igjen innen 10 minutter ofte. 8838989[/snapback] Det er nok et forsøk på å lure til seg penger fra folk som er litt for kjappe i blikket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Netherweave går for under 4g hos oss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Heh, i all kjedsomhet starta jeg en ny Gnome Warlock (har aldri spilt Alliance noe særlig, aldri gnome og ikke warlock heller)..og det første som skjer er at en lvl 1 bank-char kommer bort og åpner trade. Jeg lukker igjen, tenkte han sikkert trykka feil. Neida..trade popper opp igjen, så jeg venter litt. Og vips, så fikk jeg 5G+1 super healing potion. Finnes jo snille Alliance-folk, jo. Han kommer sikkert tilbake for å kreve inn gjelda når jeg er 70. -"Remember that 5G I gave you 2 years ago? Well, with interest it is now 5000G. PS! I know where you live" Forresten, fins det en mod som fjerner den irriterende chattinga til impen hver gang han angriper? Endret 12. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg lurer på om du kan fjerne den om du har Necrosis. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) /ignore <imp> Endret 12. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Slem du er med impen din da, Lycan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Can't people just get alone!? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har en Imp som ser ut som Jonas, tro meg, han fortjener ikke bedre. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da var vi en tur i SSC for første gang i går. Det var vanskelige saker gitt. Kom frem til lurker og hadde et par tries. 80% var beste. Ikke lett å få alle til å hoppe tidsnok i vannet der nei. Andre som har erfaringer fra SSC? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hydoss+1 person som gjør feil = wipe ^^ Liker ikke den fighten i det hele tatt for det er alltid noen som klarer å ta aggro under switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå