v-gard Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg må være teit, finner ikke ut hvem av navnene impen er engang. Og heller ikke "joken" i chatten. 8827538[/snapback] Impen er under karakteren oppe til venstre. Min heter Pizkin til info 8827645[/snapback] Impen min eier da. Pagtip (Fagtip) Lenke til kommentar
Kaffedoktor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) siden dette er småprat plassen, kan jeg like godt legge det ut gher og =). ny wow film folkens enjoy, kritiser og gi pluss iom filmen Endret 11. juni 2007 av Kaffedoktor Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Legge Blizzard ut informasjon om det skal komme opp en ny server i nærmeste fremtid? Evt hvor?(Lenke hadde vært kjempefint) :-) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Legge Blizzard ut informasjon om det skal komme opp en ny server i nærmeste fremtid? Evt hvor?(Lenke hadde vært kjempefint) :-) 8832468[/snapback] Med tanke på at det er endel "Recommended" og "Low" type realms blir det nok lenge til noe nytt på den fronten. BLizzard vil fylle opp tomme servere før de setter opp nye. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 etter bittelitt leting finner jeg ikke ut hvor TK prequest-chain starter, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Quest Line 1[A] - http://www.wowhead.com/?quest=10680 - "The Hand of Gul'Dan" 1[H] - http://www.wowhead.com/?quest=10681 - "The Hand of Gul'Dan" Cipher of Damnation-questline. Etter å ha fullført alle Trial of the Naaru-questene (den siste må du drepe Magtheridon) etterpå får du en FR ring og er ferdig. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ble akkurat kicka fra Arcatraz med druiden min. De sa de trengte healer for siste spot, jeg joina. Synes det var litt rart at de allerede hadde en prest og en shaman men tenkte han var shadow eller noe. De spurte om jeg var resto og jeg svarte nei, jeg er balance. Men har +1100 healing på gearet. fem sekunder etterpå var jeg kicka. Spurte han: "Why did you kick me?" "Cuz u cant heal in moonkin u noob" jeg svarte bare med "Fucking dipshit" og ignora han.. blir så stressa over sånne folk.. håper de wiper til i morra. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er da du lyger og sier du er resto. Jeg var i BRD en gang (som druid) for de trengte secondary healer eller noe, det var i hvert fall en annen healer der(de hadde ikke trengt mer healing). Og han som invita meg sa at jeg bare skulle si at jeg var resto selv om jeg var feral, så de fikk i gang den gruppa. Det snodige var at det var ingen som brydde seg om at jeg gikk cat og at de fikk Leader of the pack. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er da du lyger og sier du er resto. 8834686[/snapback] Han sa aldri han var resto. De sa at de trengte healer, han joina. PUNKTUM. De spurte om han var resto, og han sa at han var balance og ble kicka. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde han da sagt at han var resto hadde han mest sannynlig ikke blitt kicked. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde han da sagt at han var resto hadde han mest sannynlig ikke blitt kicked. 8834735[/snapback] Nei, men det finner vi aldri ut. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hadde han da sagt at han var resto hadde han mest sannynlig ikke blitt kicked. 8834735[/snapback] Tror ikke jeg heller.. Men hva må til for at folk skal akseptere at druids kan heale selv som balance? Warriors får være med som tank med både fury og arms? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er bare å si ifra at healingspellene dine ikke forsvinner selvom du speccer resto og at forskjellen mellom balance/feral og resto knapt merkes i korte 5 man bossfights fordi du har innervate, det er først i 10 minutter+ raid bossfights at resto virkelig blir essensielt. Klarer de ikke forstå det er sjansen stor for at det også skorter på spille IQ ellers, og runnet hadde blitt en wipefest. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Folk i guildet whiner om at Recipe : Major Shadow Protection Potion har liten dropp rate, fikk den på 6 killet jeg grunnen at jeg farmet etter den var for at Cauldron of Major Shadow Protection skulle procce og det gjorde den etter at jeg laget 2 stk, så nå er de andre alchemist folka i guildet litt pissed på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Oi, vi vant AV på 18 min. (alliance) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Folk i guildet whiner om at Recipe : Major Shadow Protection Potion har liten dropp rate, fikk den på 6 killet jeg grunnen at jeg farmet etter den var for at Cauldron of Major Shadow Protection skulle procce og det gjorde den etter at jeg laget 2 stk, så nå er de andre alchemist folka i guildet litt pissed på meg 8835244[/snapback] Lotto. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Herregud! Jeg blir flamet fordi jeg ikke hadde resto specc med druiden. Jeg quester og fyren inver med til gruppa, uten noen whisp. Så ser jeg at det ikke er noen healer der og sier at jeg er feral og at det er lurt å spørre om specc før de inver. Deretter leaver jeg gruppa. Samtalen blir så: Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 dro med alts i karazhan idag, og jeg tanka med min veldig dårlig gearede warrior. DPS gearet på den er helt ok, men tanking gearet suger. 420defence og 9k hp unbuffed, teh win for offtanking? Var dritmoro da, kan ikke legge sjul på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå