Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer bare på hvordan du "sklir" rundt uten at personen flytter på beina, ser jo ganske artig ut og har alltid lurt på hvordan en gjør det.

 

Har akkurat fått tak i den worg pup som kjæledyr som følger etter deg, ingen som ville hjelpe meg med den så jeg måtte solo blackrock spire, døde 6 ganger (er lvl 70 warrior) men det var verdt det.

Lenke til kommentar

Wohoo, var skikkelig festlig i STV på alten idag.

 

Ser en Shaman lvl 39 og en rogue 38 ved arenaen. Ogravez(tror jeg) het shamanen. Vi ganker han, (var pvp tagga) og han gir meg en /wait når han resser. Trodde han drakk og spiste, men neida.. Han logga mainen som tydeligvis var parkert nettopp på hjørnet der vi stod. 5 sekunder etter at han forsvinner er jeg intercepta av en Rank 14 Nelf warrior med litt arena gear + litt epics(tror jeg). Kan da med hånda på hjertet si at jeg ganka feil alt :D (jeg er lvl 46).

 

senere da, så kommer en 70 belf hunter og prøver å hjelpe til, men han tok henne og så han logga tilbake på shamanen snart. Vi sloss litt inne på arenaen, hvor jeg leava party, drepte presten som jeg var i party med og huntern som brifa med å "slå meg" naken fikk snart smake executen. Hun løpte rundt med frost trap + sette seg ned og spise, men etterhvert så fikk jeg inn noen crits. Hadde nesten full Rage, og Execute critta no voldsomt på et ubehagelig tidspunkt for huntern :D Så dengte jeg likesågodt shamanen med det samme, men fikk da smake Mortal Striken av mainen hans noen sekunder etterpå :p

 

Morsomt :)

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

jeg hater....nei, jeg HATER pre-tbc folk på Terenas. Jeg flytta dit sammen med dama for å spille i fred på en PvE server uten ganking, uten corpsecamping, uten dritt. But wait....går det ann å spille der faktisk? Waaaaaaaaaaaait a second now.

 

- Grupper til ST/ZF/Maraudon/BRD = abandoned. Hvis du finner en, er de nabbs (tanks som ikke tanker, folk som puller alt de ser når healer har 0 mana, folk som ikke sheeper og shadow priests som whiner over at de ikke kan heale. Bitch plz, jeg er enhancement shaman og jeg healer bedre enn holy fuckin PRIEST, mmmkai?!) Og folk som ninjalooter alt fordi de "trenger" det. SHIT, for en drittserver når det gjelder pre-TBC.

 

oh wait, en ting til: folk som joiner og stikker etter 10min med "sry really gotta go, bye". Og du sitter igjen med halvferdig(om du er heldig) instance. Hver gruppe jeg joiner må finne ny mann 4-5-6 ganger i løpet av 1-2 timer. RLY, whats WRONG with people?!

 

</rant>

Lenke til kommentar
Egentlig ikke.

Alle har sin spillestil. :]

8825141[/snapback]

 

Tja, når det ellers ikke går å gjøre ting som å kaste granater bakover så er det strengt tatt et must :) Er folk som foretrekker å trykke med musa og snu seg med pitastene også, men disse er ikke noen gode spillere.

8825151[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis dårlige spillere, men det gjør det vanskeligere for seg, ja..

 

Gamle maintanken våres tanka hele Naxx med piltaster :p

Lenke til kommentar
Egentlig ikke.

Alle har sin spillestil. :]

8825141[/snapback]

 

Tja, når det ellers ikke går å gjøre ting som å kaste granater bakover så er det strengt tatt et must :) Er folk som foretrekker å trykke med musa og snu seg med pitastene også, men disse er ikke noen gode spillere.

8825151[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis dårlige spillere, men det gjør det vanskeligere for seg, ja..

 

Gamle maintanken våres tanka hele Naxx med piltaster :p

8830370[/snapback]

Hørte her på forumet om ei som tanka med venstre hånda og tegnet med den andre. Var det henne kanskje? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...