Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

hehe skal jeg være slem? jeg grinda 51-55 i Burning stepeps og skal nevne hva som droppa da :p

2x Krol blade ^^

1x Six demon bag

1x Bonechewer

og

1x Ta'Kierthan songblade :p

 

Etter det og jeg ble 58 og sprang til outland droppa Blade of misfortune på første killet mitt xD

 

Dette var såklart med min færske rogue som nå er lvl 62 ( har ikke nett her til å spille wow og har ikke spilt på ca 1 og en halv måned :( )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mehe, jeg guller idag og.

 

I går: Warden Staff dropper i ZF. Alle needer, så jeg gjør det samme. Jeg blir kjefta på seff, siden det var jeg som vant.

 

Idag: Flurry Axe dropper. Jeg fikk lov til å neede ettersom jeg fikk sånn halveis boost, og jeg hadde tenkt til å bruke den.

 

2 ganger i zf = 2 epic drops og begge fikk jeg ^^

Lenke til kommentar
/2 WTB boost in (insert instance), one million glods.

8820996[/snapback]

 

Men så har jeg brukt rundt 300g på å booste meg opp til 350 JC og er ikke all verdens rikeste mann for øyblikket :p

8821638[/snapback]

 

Jeg håper du mener 3000g? Jeg brukte ~2500g på akuratt det samme.

Lenke til kommentar

1x Ta'Kierthan songblade :p

8821879[/snapback]

 

Fra burning steppes sier du? :roll:

8822639[/snapback]

Hvis ikke jeg husker helt feil dropper det fra en rare spawn i Eastern Plaugelands?

 

Edit:FAEN heller var under minuttet for sen

8822670[/snapback]

 

hmm ja der dret jeg på draget.. :blush: Det droppe jo av han rare spawnen i plague woods... men resten av lewted fikk jeg i BS and thats no lie! bare gå å farm ogres / elite spawns til du dinger og du skal se det at loot table eier balle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...