.tomf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Account management på wow-europe.com Edit: Woot! Design: Tenacious Earthstorm Diamond droppet. Endret 9. juni 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Blir prisene på BG-gear satt ned i neste patch? Hva kommer Marshal's Leather Belt til å koste? 8814211[/snapback] Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hvordan kjøre wow i ett lite hjørne i toppen av skjermen? tenkte jeg skulle se en film mens jeg farma litt? 8817378[/snapback] Skaff en mediespiller som kan kjøres over alle andre progz, og kjør WoW i windowed. Jeg vil anbefale JetAudio. HAHA! Jeg tok en "/me has pickpocketed you for 20 silver." på en 19 dwarf :!: "DON'T PICK POCK ME! " - Hehe "Why only 20s?" -Because I needed the money. "U can take more." -Nah, I am a good girl today (nelf female) "I am lucky then " Endret 9. juni 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Account management på wow-europe.com Edit: Woot! Design: Tenacious Earthstorm Diamond droppet. 8817803[/snapback] Lucky! ^^ Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Skal visst rett i Gruul med det nye guildet mitt i morgen, og i et forsøk på å fremstå som en seriøs katt har jeg lyst til å stille med sånn passe dyrt dop. Er shaman og skal heale, hadde vært knall med noen tips Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Skal visst rett i Gruul med det nye guildet mitt i morgen, og i et forsøk på å fremstå som en seriøs katt har jeg lyst til å stille med sånn passe dyrt dop. Er shaman og skal heale, hadde vært knall med noen tips 8818505[/snapback] Elixir of healing power Elixir of major mageblood Fel Mana Potion Super Rejuvenation Potion Disse burde gjøre susen. Endret 9. juni 2007 av Lightningwolf Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Wuhu! Soloet akkurat hele quest-chainen som gir second sight-hjelmer i shadowmoon valley Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 inkludert dragen på slutten? imponert. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Wuhu! Soloet akkurat hele quest-chainen som gir second sight-hjelmer i shadowmoon valley 8819104[/snapback] Hvilken class er du? :O Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Druid, men questet bugga litt da. På dragen så pullet jeg han og datt ned bak noen krystaller, det som skjedde var at dragen bare svevde over meg uten å angripe, så jeg wratha han ned Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Druid, men questet bugga litt da. På dragen så pullet jeg han og datt ned bak noen krystaller, det som skjedde var at dragen bare svevde over meg uten å angripe, så jeg wratha han ned 8819140[/snapback] Haha! Så genialt Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 det er faen meg så og si umulig å skaffe gruppe (for å ikke snakke om en som kan fullføre) til "lowlvl" instancer som ST, ZF eller Maraudon. Faen meg klin umulig. Og grinde seg til 58 suger litt :/ Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 det er faen meg så og si umulig å skaffe gruppe (for å ikke snakke om en som kan fullføre) til "lowlvl" instancer som ST, ZF eller Maraudon. Faen meg klin umulig. Og grinde seg til 58 suger litt :/ 8820304[/snapback] Finnes quests vet du ... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 /2 WTB boost in (insert instance), one million glods. På druiden kan jeg fint soloe de overnevnte instancene, og hvis tilbudet hadde vært bra nok, hadde jeg nok boostet noen gjennom. Ellers kan man jo ta en titt her og følge den. Har brukt den mye, fulgte den da jeg levlet opp belfadinen.. som nå er 67 og har rundt 11 dager /played, om jeg husker riktig. Har ikke grindet opp noen chars på en evighet, det er nok quester til 58. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 /2 WTB boost in (insert instance), one million glods. 8820996[/snapback] Men så har jeg brukt rundt 300g på å booste meg opp til 350 JC og er ikke all verdens rikeste mann for øyblikket Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Aight, Prince er bugget, vi kan ikke angripe han. Hva gjør vi? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Aight, Prince er bugget, vi kan ikke angripe han. Hva gjør vi? 8821834[/snapback] Tar en soft reset. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hent en mob fra instancen et sted og slå på han mens dere står ved siden av prince. (ja, det virker) Endret 9. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå