Tbau5 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har det verre. Alle svenskene (dvs ca 90% av alle folka på Stormscale) tror Attero er en henvisning til en eller annen svensk black metal plate som jeg aldri hadde hørt om. 8813949[/snapback] Jaja, du får ihvertfall ikke kjeft fra rumenere. And I quote: Han: Omg what a nema :s Meg: huh? Han: Hard disease it is Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Blir prisene på BG-gear satt ned i neste patch? Hva kommer Marshal's Leather Belt til å koste? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har det verre. Alle svenskene (dvs ca 90% av alle folka på Stormscale) tror Attero er en henvisning til en eller annen svensk black metal plate som jeg aldri hadde hørt om. 8813949[/snapback] "hej, swe?" Haha, fått den innimellom jeg og. Samme med før jeg flytta, fra grekere, og mange folk fra en eller annen server og diverse andre spill. "r u greek?" "u ply evaqouost?" Jaja Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Haha, fått den innimellom jeg og. Samme med før jeg flytta, fra grekere, og mange folk fra en eller annen server og diverse andre spill. "r u greek?" "u ply evaqouost?"Jaja 8814241[/snapback] Svarer alltid med "No, Turkish.", til Grekerene. Shuts em up Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sier gjerne jeg er gresk eller tyrkisk til svenskene. Sier jeg at jeg er norsk begynner de å snakke svensk, og selvom det kanskje ikke er et problem i seg selv, blir det irriterende når de snakker om internsvenske ting som svensk fotball og media. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hvor er egentlig inngangen til naxx? og hvor er frozen throne hvis the finnes? skulle vært på en liten visit på litt historiske steder:) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Doh, går det ann å solo'e Steamvaults Key fragment? isåfall har noen en link til kart over steamvaults om hvor jeg må gå? (Er hunter) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den er i vannet ved første boss. Du kan sikkert soloe den. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 går nok fint med noen godt timede FDs og slikt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gikk helt fint som durid, antar rogue heller ikke skal by på problemer. Det enkleste er vel å ta en /who steamvaults og høre om de kan invitere deg når de er ferdig. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 FDs? og hva trenger jeg til denne begivenheten? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Høre også en kamerat som var hunter som soloa det, vet ikke hvordan men sa han gjorde det : ( Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hvor er egentlig inngangen til naxx? og hvor er frozen throne hvis the finnes? skulle vært på en liten visit på litt historiske steder:) 8814390[/snapback] Inngangen til Naxx er i EPL. The Frozen Throne eksisterer ikke i World Of Warcraft per dags dato. Synes det var litt fett når jeg fant gravsteinen til Grom Hellscream i Ashenvale, fikk nesten tårer i øynene når jeg leste på den Også har du jo armoren til Mannoroth i Orgrimmar. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 FDs? og hva trenger jeg til denne begivenheten? 8814464[/snapback] Feign Death. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ^^Han snakka om noen invenseble potions, for mobsa- 1-2 hitter meg vettu, huntard kan ikkje bruke shields selv om de har massevis av aggro Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sier gjerne jeg er gresk eller tyrkisk til svenskene. Sier jeg at jeg er norsk begynner de å snakke svensk, og selvom det kanskje ikke er et problem i seg selv, blir det irriterende når de snakker om internsvenske ting som svensk fotball og media. 8814297[/snapback] Det er meget effektivt å si at du er gresk til tyrkere og vice verca, pga. det politiske forholdet de har for tiden. Du får nok "WTF", eller "FUCK YOU /Ignore", om du gjør det, så bare praktiser det @ stoopid randoms. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ding 60 på roguen 8815745[/snapback] Grattis! Outland er elsk å lvle 58-60 på! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ding 60 på roguen 8815745[/snapback] Grattis! Outland er elsk å lvle 58-60 på! 8815756[/snapback] off, når warrioren min kom til 58 var det de to værste levlene. dualwield, 0%+hit, 3.3k hp, 600ap, ohh the wipes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Haha! Tok 58-60 på til sammen 5 timer. Går syyykt fort de første lvls med rested. Nå har jeg ikke mer rested så nå tar det tid ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå