Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har det verre. Alle svenskene (dvs ca 90% av alle folka på Stormscale) tror Attero er en henvisning til en eller annen svensk black metal plate som jeg aldri hadde hørt om.

8813949[/snapback]

 

Jaja, du får ihvertfall ikke kjeft fra rumenere.

 

And I quote:

 

Han: Omg what a nema :s

 

Meg: huh?

 

Han: Hard disease it is

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har det verre. Alle svenskene (dvs ca 90% av alle folka på Stormscale) tror Attero er en henvisning til en eller annen svensk black metal plate som jeg aldri hadde hørt om.

8813949[/snapback]

"hej, swe?"

Haha, fått den innimellom jeg og. Samme med før jeg flytta, fra grekere, og mange folk fra en eller annen server og diverse andre spill. "r u greek?" "u ply evaqouost?"

Jaja

Lenke til kommentar
Haha, fått den innimellom jeg og. Samme med før jeg flytta, fra grekere, og mange folk fra en eller annen server og diverse andre spill. "r u greek?" "u ply evaqouost?"

Jaja

8814241[/snapback]

 

Svarer alltid med "No, Turkish.", til Grekerene. Shuts em up :)

Lenke til kommentar
hvor er egentlig inngangen til naxx? og hvor er frozen throne hvis the finnes?

 

skulle vært på en liten visit på litt historiske steder:)

8814390[/snapback]

Inngangen til Naxx er i EPL. The Frozen Throne eksisterer ikke i World Of Warcraft per dags dato. Synes det var litt fett når jeg fant gravsteinen til Grom Hellscream i Ashenvale, fikk nesten tårer i øynene når jeg leste på den :p Også har du jo armoren til Mannoroth i Orgrimmar.

Lenke til kommentar
Sier gjerne jeg er gresk eller tyrkisk til svenskene. Sier jeg at jeg er norsk begynner de å snakke svensk, og selvom det kanskje ikke er et problem i seg selv, blir det irriterende når de snakker om internsvenske ting som svensk fotball og media.

8814297[/snapback]

 

Det er meget effektivt å si at du er gresk til tyrkere og vice verca, pga. det politiske forholdet de har for tiden. Du får nok "WTF", eller "FUCK YOU /Ignore", om du gjør det, så bare praktiser det @ stoopid randoms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...