Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som veit hva pokker jeg skal gjøre om et game card ikke virker? Har skrivd inn samme koden fem ganger nå, og jeg får samme feilmelding hver gang. Har sendt mail til Blizzard om det, men går ut ifra at den ikke vil bli svart med det første.

8807724[/snapback]

 

For det første har du rett med at det kan ta tid, blizzard er mesterer i å bruke lang tid på sånt, tok dei 4 mnder å åpne accounten min etter den var hacka. Skal du ha svar fort vil eg tru du må ringe. Good luck!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som veit hva pokker jeg skal gjøre om et game card ikke virker? Har skrivd inn samme koden fem ganger nå, og jeg får samme feilmelding hver gang. Har sendt mail til Blizzard om det, men går ut ifra at den ikke vil bli svart med det første.

8807724[/snapback]

 

For det første har du rett med at det kan ta tid, blizzard er mesterer i å bruke lang tid på sånt, tok dei 4 mnder å åpne accounten min etter den var hacka. Skal du ha svar fort vil eg tru du må ringe. Good luck!

8807807[/snapback]

 

Var nok jeg som dreit meg ut der gitt, skreiv inn game card koden 15 ganger minst, så bytter jeg til en annen pc og explorer så får jeg bingo på første forsøk.

Lenke til kommentar
oioi, http://www.wowhead.com/?item=30021 fra trash i SSC, kan ikke klage på den der  :dribble:

8808075[/snapback]

uuu :dribble:

Får lyst til og lvl`e druiden min "lvl 38" når jeg ser sånt gear ass :hmm:

8808147[/snapback]

Join the club... Snart 30 nå!

8808812[/snapback]

Jeg blir nok med og lvl`e druid jeg, bare jeg får igjen accounten.

Blei hacka vøtt :p

8808930[/snapback]

sux to be you :wee: . Ding 30 og travelform <33

Lenke til kommentar
noen som har en gratis lvling guide for alliance fra 60-70? finner ingen jeg :dontgetit:

8809214[/snapback]

Outland er såpass rett frem at man knapt trenger noen guide sålenge man tar i bruk Wowhead eller tilsvarende. Du blir greit ledet fra camp til camp hvor du laster deg full av quests som du utfører, og du vil etterhvert bli ledet videre. Mitt tips er at du gjør alle soloquester før du avanserer til nye soner.

 

HFC>Zangar>Terokkar>Nagrand>BEM>Netherstorm/SMV etter smak og behag

 

Så vidt jeg vet finnes det heller ingen gratis guides for 60-70.

 

EDIT: Added quotes for maximum utility and comfort.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Yay, da var Frozen Shadoweave Roben min endelig ferdiglagd etter to uker :D

 

Neste på listen er Spellstrike Pants og så Spellstrike Hood om ikke jeg heller fikser Battlecast

8809298[/snapback]

Battlecast Hood ser jo rå ut sammen med Frozen Shadoweave settet! :)

får vel min Robe om ikke så altfor lang tid heller tror jeg.

 

Men lurte på en ting:

Hadde en "genial" pug i ZF nå, Warden Staff droppa, og jeg venter med å greede. Så ser jeg "XXX chose NEED for Warden Staff", og det her gjorde alle de andre i party og, så jeg needa og vant. (wohoo)

Etterpå begynner hunter å flame meg fordi jeg sa jeg kom til å selge den på AH, mens han faktisk trengte den (lol). Litt ille synes jeg at en hunter whiner på en warrior når han needer en druid staff..

 

Men jeg lurte på: Hvor mye kan jeg få for denne her? Den må da være verdt noe? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...