Toppris Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Kommer ikke inn på wow! Den bare laster ned en patch på 490 kb, også skjer det ingenting! noen som vet problemet mitt? Endret 7. juni 2007 av Toppris Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Der var t-skjorte #2. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Den er mann. Edit: Plukket opp enchanting på roguen, og lurte på om det å gjøre noen lowbie-quests i tillegg til instance-farminga var aktuelt for disenchants. Orker ikke i å betale en million gull på ah + jeg får farmet litt. Er 69. Endret 7. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Gjør instancer helt til det ikke går fort solo lenger. Da går du over til quests. Du kan også gjøre boosts for grupper med healer mot at du får alle random drops etc. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ok, regnet med noe sånt. Går fortsatt litt tregt i utgangspunktet, tar en og en mob, bruker daggers. Gief AoE-ting. Consecration, Retribution-aura og blessing of sanctuary hadde vært kjempekos, evt. whirlwind og cleave. Eller Mage. Eller SoC. Eller Holy Nova. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får vel masse grønne greier i Wailing Caverns f.eks. Den er jo bare lvl 16-20 og kan soloes til du spyr. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nettopp ferdig med fjerde runde i RFC, har vil til enchanting ~120 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nettopp ferdig med fjerde runde i RFC, har vil til enchanting ~120 8807554[/snapback] Famer du RFC for penger? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Den er mann. Edit: Plukket opp enchanting på roguen, og lurte på om det å gjøre noen lowbie-quests i tillegg til instance-farminga var aktuelt for disenchants. Orker ikke i å betale en million gull på ah + jeg får farmet litt. Er 69. 8807010[/snapback] Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Der var t-skjorte #2. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8806954[/snapback] Går man med en sånn t-shirt ute, eller er en sånn t-shirt bare til hjemmekos...? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 En slik bærer man med stolthet i full offentlighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) I og med at 90% av "vanlige" folk ikke veit hva Molten Core er, kan man nok trygt gå med den ute siden folk tror det er et rockeband de ikke har hørt om. Men hvorfor i pokker skal man bry seg hva "folk" tror om klærne man går i anyways? Er du redd folk skal peke og si "Fy faen han er NERD ass, WoW-klær liksom fy faen ass!!" når de går forbi på gata? Endret 7. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Der var t-skjorte #2. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8806954[/snapback] Går man med en sånn t-shirt ute, eller er en sånn t-shirt bare til hjemmekos...? 8807662[/snapback] Jeg ville såklart gått med en slik selv i det minste. Den er såpass diskre at folk flest ikke ville tenkt noe over det, mens wow-spillere kjenner igjen teksten. Brutalt kul spør du meg. Slit an, psilocybe Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som veit hva pokker jeg skal gjøre om et game card ikke virker? Har skrivd inn samme koden fem ganger nå, og jeg får samme feilmelding hver gang. Har sendt mail til Blizzard om det, men går ut ifra at den ikke vil bli svart med det første. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Der var t-skjorte #2. 8806954[/snapback] Nicky Sixx would be proud. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som veit hva pokker jeg skal gjøre om et game card ikke virker? Har skrivd inn samme koden fem ganger nå, og jeg får samme feilmelding hver gang. Har sendt mail til Blizzard om det, men går ut ifra at den ikke vil bli svart med det første. 8807724[/snapback] Har ikke peiling på gamecards, men potensielle hjelpere ville sikkert hatt nytte av å vite hva det står i feilmeldingen du får. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer, RostaD. Finfin den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå