Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er mann.

 

Edit: Plukket opp enchanting på roguen, og lurte på om det å gjøre noen lowbie-quests i tillegg til instance-farminga var aktuelt for disenchants. Orker ikke i å betale en million gull på ah + jeg får farmet litt.

 

Er 69.

8807010[/snapback]

Lenke til kommentar

I og med at 90% av "vanlige" folk ikke veit hva Molten Core er, kan man nok trygt gå med den ute siden folk tror det er et rockeband de ikke har hørt om.

 

Men hvorfor i pokker skal man bry seg hva "folk" tror om klærne man går i anyways?

Er du redd folk skal peke og si "Fy faen han er NERD ass, WoW-klær liksom fy faen ass!!" når de går forbi på gata?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Der var t-skjorte #2.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8806954[/snapback]

 

 

Går man med en sånn t-shirt ute, eller er en sånn t-shirt bare til hjemmekos...?

8807662[/snapback]

Jeg ville såklart gått med en slik selv i det minste. Den er såpass diskre at folk flest ikke ville tenkt noe over det, mens wow-spillere kjenner igjen teksten. Brutalt kul spør du meg. Slit an, psilocybe :)

Lenke til kommentar

Noen som veit hva pokker jeg skal gjøre om et game card ikke virker? Har skrivd inn samme koden fem ganger nå, og jeg får samme feilmelding hver gang. Har sendt mail til Blizzard om det, men går ut ifra at den ikke vil bli svart med det første.

Lenke til kommentar
Noen som veit hva pokker jeg skal gjøre om et game card ikke virker? Har skrivd inn samme koden fem ganger nå, og jeg får samme feilmelding hver gang. Har sendt mail til Blizzard om det, men går ut ifra at den ikke vil bli svart med det første.

8807724[/snapback]

Har ikke peiling på gamecards, men potensielle hjelpere ville sikkert hatt nytte av å vite hva det står i feilmeldingen du får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...