Pilot_ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er mulig de oppgraderer slik det har gjort i USA. 8802676[/snapback] Er det ferdig med beta? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 De har ihvertfall lagt til loot-lister der, som jeg sjekket i går. Men itemene må ha blitt lootet før de kommer opp på oversikten der, så man får ikke se fullstendige lootlister fra alle bossene i Black Temple før en stund. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Prøve å få denne inn i riktig tråd istedet da.. =) Har nå 225 fishing og Cooking på nye mainen.. Gårsdagens fiskefangst var 268 Deviate Fishies.. =) Noen som vet om et godt sted å farme giant eggs / Zesty Clam Meat til Cooking 225+ questet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Zesty Clam Meat får du vel fra Nagas og krabber i STV. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Prøve å få denne inn i riktig tråd istedet da.. =) Har nå 225 fishing og Cooking på nye mainen.. Gårsdagens fiskefangst var 268 Deviate Fishies.. =) Noen som vet om et godt sted å farme giant eggs / Zesty Clam Meat til Cooking 225+ questet? 8802848[/snapback] tada : http://www.wowhead.com/?item=7974 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 I hvilken instance er det best å farme badges? Har bare gjort Mechanar hittil, men noen ganger kunne det vært en fordel å vært revered med resten av faksjonenen (mangler ca. 800-/+ med Cenarion så har jeg alle). Er det noen instancer som er lette og samtidig har mange bosser? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 bortsett fra mech, så syns jeg også SP og Underbog er ganske så enkle å få badges i Prøvde SL men brukte da 1 tank og 1 off tank, så hadde litt lite dps. så bossen gikk i frenzy mode, critta healeren våres for 31k og meg som hunter for 25k. Tanken kom unna med "bare" 15k Flere som har opplevd det? var på 1-2% begge gangene vi prøvde Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Spurte i druid-tråden, men fler som sjekker her.hvor mye +healing, mp5, mana og hp burde jeg ha før jeg prøver meg på raiding som resto druid? 8802649[/snapback] Første gang jeg var i Kara hadde jeg vel rundt 1100+ healing, ~100 mp/5, 5.5k hp og ca 6.5k mana. Var ikke såååå stress Nå har jeg ca 1700+ healing, ~200 mp/5, 7k hp og 8.5k mana. Det går lekende lett nå da Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har vel rundt 850+healing, 60mp5, 7k mana og er ikke sikker på HP. Så jeg kan trygt gå ned i mana uten at det vil bli noe problem å holde healingen oppe i Kara ved bare hjelp av pots? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fyr i gulden (oversatt fra leet): Can you make me a good sword? Jeg: Read my guild note. ((Enchanting/tailoring)) Fyr i gulden (oversatt fra leet): Yes I read it. Can you make me a good two handed sword? Fyr i gulden (oversatt fra leet): plz Jeg: Enchanting/tailoring... Fyr i gulden (oversatt fra leet): O sorry I misreas. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fyr i gulden (oversatt fra leet):Can you make me a good sword? Jeg: Read my guild note. ((Enchanting/tailoring)) Fyr i gulden (oversatt fra leet): Yes I read it. Can you make me a good two handed sword? Fyr i gulden (oversatt fra leet): plz Jeg: Enchanting/tailoring... Fyr i gulden (oversatt fra leet): O sorry I misreas. 8805282[/snapback] Lvl på han da? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Where to med min lvl 57warrior? er evigheter siden jeg var der med locken Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 WPL/EPL/winterspring, når du dinger 58 er det outland. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fikk summon så grindet jeg meg til 58 i outlands jeg, gikk greit med rested = 1000 xp per mob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fikk summon så grindet jeg meg til 58 i outlands jeg, gikk greit med rested = 1000 xp per mob 8805755[/snapback] Tror jeg skal holde meg litt i WS, suger som warrior. Det var broderen som levlet den til 57, jeg vil bare ta meg av resten, naabe litt rundt med den ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror du kan slite litt mot boars om du er dualwield Levla selv med 2H i Hellfire og det funka kjempegreit. Slet mer med druiden og 1sec attackspeed. Men druiden hadde også mye bedre survivability så det veide opp en del. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Boarsene er vonde som rogue med daggers dualwield og slice and dice. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ble aldor exalted nå med roguen, bare levle de siste ~300000 xp ene nå Driter i flying mount inntil videre, PvP for gear, får gå queste og herbe for penger til enchants/flying mount/levle engi senere. Orker ikke mer instancer med det første, wipa nok med random pugs på shammien. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror du kan slite litt mot boars om du er dualwield Levla selv med 2H i Hellfire og det funka kjempegreit. Slet mer med druiden og 1sec attackspeed. Men druiden hadde også mye bedre survivability så det veide opp en del. 8805928[/snapback] Kjører MS med 2h. Mongosverd, 55stam, men det funker^^ Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har vel rundt 850+healing, 60mp5, 7k mana og er ikke sikker på HP. Så jeg kan trygt gå ned i mana uten at det vil bli noe problem å holde healingen oppe i Kara ved bare hjelp av pots? 8805258[/snapback] Det stemmer veldig godt. Nå som Auchenai (eller hvordan det nå skrives) mana pots er så godt som gratis, skal du ikke bry deg for mye om manaen din. Men prøv også å skaffe deg litt MP/5 mat eller oils, det hjelper veldig mye i Karazhan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå