chokke Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Guilden er kul som faen, og det har kommet mange norske i den, men det blir for mye styr. 8800682[/snapback] Balnazzar, Balnazzar, Balnazzar! WOOOO! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gidder ikke betale heller, mange kompiser på min server og. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Serr, kan noen fortelle meg hvilken server som er nyest? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Serr, kan noen fortelle meg hvilken server som er nyest? 8800982[/snapback] Se de det står recommended på!! Ta en titt her! Endret 6. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hehe, første gang vi fikk Big bad wolf i Kara. Kuleste bossen ever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skikkelig moro når jeg nettopp har flytta til en ny server der noen av vennene dine spiller, så slutter 3 av de 4 jeg kjente, og fjerdemann kjenner jeg egentlig ikke noe særlig.... 8800028[/snapback] Skulle komt til meg vettu! ^^ 8800454[/snapback] Jeg spiller alliance atm for det gjorde de jeg kjenner også. Og nå er PCT på cooldown til slutten av august :--< Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Noen andre en meg som alltid skal spørre GM's om noe rart før de går? Jeg har hvertfall den vanen, noen ganger eier de ikke humoristisk sans, mens andre ganger kommer de med artige inspill. Skal dele en av de med dere. Endret 6. juni 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen andre en meg som alltid skal spørre GM's om noe rart før de går? Jeg har hvertfall den vanen, noen ganger eier de ikke humoristisk sans, mens andre ganger kommer de med artige inspill. Skal dele en av de med dere. 8801296[/snapback] Det er vanlig prosedyre det, ja. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som har tips om hvor jeg kan lese lore? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen andre en meg som alltid skal spørre GM's om noe rart før de går? Jeg har hvertfall den vanen, noen ganger eier de ikke humoristisk sans, mens andre ganger kommer de med artige inspill. Skal dele en av de med dere. 8801296[/snapback] Jeg har blitt clippet gjennom der, og ja, man kan svømme, men man kan ikke drukne. Nessie er ikke agressiv eller klikkbar. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skal fikse en ny lvl 70 til sommeren, men jeg klarer ikke bestemme meg hvilken av druid, rogue og paladin. Kan noen gi meg noen pros and cons med de (healing er ikke negativt i mitt syn) Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg skal også starte en ny char nå.. På hvilken som helst server.. Leter etter en levelingspartner, noen interesserte? flakken...? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sliter med at i stedet for targets navn står det bare "..." Samme med rep-taben. Noen som vet hva som er problemet? Er bare karakterene på mainen mins server dette skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Slet litt med targets i BG i sted. Når de døde så hadde jeg de fortsatt som target med 30% HP. Og klarte ikke å klikke den bort, måtte trykke på noen andre for at den skulle forsvinne. :S Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hehe, første gang vi fikk Big bad wolf i Kara. Kuleste bossen ever. 8801068[/snapback] fikk den første gangen jeg var i karazhan jeg og, har aldri flira så mye som jeg gjorde mens man måtte løpe som faen rundt på scena der Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvilken av de bossene er den enkelste? Wolf? Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvilken av de bossene er den enkelste? Wolf? 8802010[/snapback] mener du oprea event eller hele instancen? Hvis du mener opera, så ja. Den er den letteste. I hele instancen, nei. Attuman er lettere Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Spurte i druid-tråden, men fler som sjekker her. hvor mye +healing, mp5, mana og hp burde jeg ha før jeg prøver meg på raiding som resto druid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er det noe galt med armory nå? Siden står bare å loader til meg, kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er mulig de oppgraderer slik det har gjort i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå