Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

260% vs 60% er en verden av forskjell. Selv syns jeg 60% flying mounten er for treig så jeg bruker epic mount (hesten) så mye jeg kan.

Men det er langt til 5000G, da..når du har superflying mounten, gidder du ikke å bruke Flightmasters for å reise mellom byer, for det går fortere å bare fly selv i rett linje, istedet for å bli tatt med på all verdens omveier og fancy views med flightmastern.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
260% vs 60% er en verden av forskjell. Selv syns jeg 60% flying mounten er for treig så jeg bruker epic mount (hesten) så mye jeg kan.

Men det er langt til 5000G, da..når du har superflying mounten, gidder du ikke å bruke Flightmasters for å reise mellom byer, for det går fortere å bare fly selv i rett linje, istedet for å bli tatt med på all verdens omveier og fancy views med flightmastern.

8793920[/snapback]

 

Akkurat det der ble faktisk fiksa. Nå er routes mye bedre + man flyr raskere om man ikke er paladin.

Lenke til kommentar

Nåja, irriterer fortsatt på meg brokk når jeg nesten er fremme og driten plutselig svinger ut over havet en lang omvei bare for å vise frem noe scenery der ute..

 

eller når man skal krysse flere soner og den tar omveier inn i helt unødvendige soner på turen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Epic flying mount ja!

 

Har 1100g og mangler den. Så bør jeg spare penger til den? :hmm:

 

Startet opp igjen på roguen min som er 70 nå og har Mining og Blacksmithing på rundt 50 -_- (Tenkte å bli weaponsmith)

Men tror jeg skal droppe det og tjene litt penger i stedet.

 

Hva syns dere? Tjene penger til mount eller gear og rep.? Hvilke proffs?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har ikke gjort så mange quester i shadowmoon valley enda, og har 4-6 gruppe-quests igjen i Netherstorm. Ellers blir det pvp og litt instancer og grinding. :hmm:

 

Kommer litt an på hvilke proffesions jeg skal velge.

Lenke til kommentar
Noen som har regna på hva som er billigst å kjøpe for å bli aldor exalted?

Mark of Sargeras eller Fel armament..

Vet at prisene varierer fra server på server men det pleier å være ca. samme pris på de serverne jeg har spilt på.

 

Edit: Marks.. ca. 1 g stk, Noen billigere (helt nedi 50s), 20 marks= 10-20g=500 rep

Fel arm, ca. 15g stk.

350 rep 15g / 500 rep 10-20g

8778057[/snapback]

Sjekk LINK, så sjekker du prisene på AH på DIN realm. :)

 

Siden er nede nå, men kommer vel kanskje opp igjen? :S

Lenke til kommentar

Laget nettopp en ny char, og da eg kom til westfall finner eg ikke VC chainen. Har aldri hatt problemer på noen annen char. Er det et quest man må levere først for å kunne plukke det opp? Trodde det var bare å snakke med gryan, men han har bare the peoples militia. Kan det være en bug?

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Laget nettopp en ny char, og da eg kom til westfall finner eg ikke VC chainen. Har aldri hatt problemer på noen annen char. Er det et quest man må levere først for å kunne plukke det opp? Trodde det var bare å snakke med gryan, men han har bare the peoples militia. Kan det være en bug?

8795302[/snapback]

Tror det er denne som er den første: http://www.thottbot.com/q65

Får den på level 14.

Lenke til kommentar
Laget nettopp en ny char, og da eg kom til westfall finner eg ikke VC chainen. Har aldri hatt problemer på noen annen char. Er det et quest man må levere først for å kunne plukke det opp? Trodde det var bare å snakke med gryan, men han har bare the peoples militia. Kan det være en bug?

8795302[/snapback]

Tror det er denne som er den første: http://www.thottbot.com/q65

Får den på level 14.

8795816[/snapback]

Hvis hukommelsen min ikke har svikta igjen så er det riktig ja :)

Lenke til kommentar
260% vs 60% er en verden av forskjell. Selv syns jeg 60% flying mounten er for treig så jeg bruker epic mount (hesten) så mye jeg kan.

Men det er langt til 5000G, da..når du har superflying mounten, gidder du ikke å bruke Flightmasters for å reise mellom byer, for det går fortere å bare fly selv i rett linje, istedet for å bli tatt med på all verdens omveier og fancy views med flightmastern.

8793920[/snapback]

 

Akkurat det der ble faktisk fiksa. Nå er routes mye bedre + man flyr raskere om man ikke er paladin.

8793967[/snapback]

 

Tull, om de så hadde montert turbojet på windrideren, slår det ikke mount fra f.eks shattrath til netherstorm, ved å kjøre rett over twisting nether. Om du investerer i riding crop, er det ren utklassing. for ikke snakke om at der du lander med windrider gjerne er milevis fra der du egentlig skal.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Faen, alle addonsene mine er blitt utgamle :( *oppdatere samtlige*

8798021[/snapback]

Gjorde samme i går, og lastet ned et par nye.

 

Testet AG_unitframes litt, skikkelig kule men er blitt for vant til standar unitframes så klarer ikke så hvor mye liv jeg har like lett.

 

Ser slik ut atm (Titanpanel med autohide øverst):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

ui.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...