DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er første gang, det er lov å noobe litt da! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 NO WAI! her skal det være hardcore fra første stund! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tenkte jeg skulle levle enten Rogue eller Druid til 70, men greier pokker ikke bestemme meg hva jeg skal ta. Lener mest mot Rogue, da det er DPS jeg har lyst til å være. Men er det stor forskjell i DPS mellom Rogue og Druid (cat-form) i 70? Og er det en av dem som er lettere å grinde med enn den andre f. eks? Fint om noen hadde kommet med noen synspunkter. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Regner med druide er lettest å grinde med, da du har flere valgmuligheter (heal, dps, tank). Selv velger jeg å levle en druide nettopp på grunn av dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Spiller på en rogue for tiden. (Spilte druid før). Roguen dreper litt fortere, men går vel opp i opp når du må spise og ikke bare heale deg. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 driver å lvl druiden min selv, er 69 atm, må si det er gøy, i instanser går jeg enten dps eller så tanker jeg. så er det jo bare gøy å hoppe utfor fjell eller lignende å ta fligh form Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg sliter druiden min oppover, han er 44 nå. Litt kjedelig å queste gjennom alle de samme områdene jeg gjorde med Magen min, så det er ikke den jeg spiller mest med. Holdt på å spy av Thousand Needles, og enda værre i Tanaris osv. Må jeg levele en karakter til og gå gjennom The Barrens pånytt tar jeg heller selvmord. Endret 5. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da klarte vi Prince vi også. Droppa selvfølgelig Nathrezim Mindblade, som kommer rett i lommen min... Happy Lock here Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg sliter druiden min oppover, han er 44 nå. Litt kjedelig å queste gjennom alle de samme områdene jeg gjorde med Magen min, så det er ikke den jeg spiller mest med. Holdt på å spy av Thousand Needles, og enda værre i Tanaris osv. Må jeg levele en karakter til og gå gjennom The Barrens pånytt tar jeg heller selvmord. 8793397[/snapback] hæ? Barrens er jo bare det beste stedet og queste. Der har jeg tilbrakt mange timer må jeg si! Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da klarte vi Prince vi også. Droppa selvfølgelig Nathrezim Mindblade, som kommer rett i lommen min... Happy Lock here 8793604[/snapback] Grrr den har ikke droppa for meg enda Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Barrens blir jeg aldri lei <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nei, jeg hater Barrens av hele mitt hjerte, etter å ha levela 5 karakter forbi den drittplassen. Trist og trasig og brunt og gult overalt, og questene er bare et utall "Kill X lions and return to me" eller "Kill lions and return X pieces of flesh to me". *bli kvalm nå* Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men det er jo så utrolig koselig det, særlig om du har på lyden og musikken i spillet og tar ting med ro Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er vel ikke verre enn å levle i undead eller bloodelf området? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg mener ihvertfall ikke det.. Kom meg ganske fort til Barrens på level 10 med warlocken fra Blood Elf-start. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som kan gi meg grunner til å faktisk kjøpe epic flying mount ? Pga. Primal Shadows er jeg nå ganske rik (10k+) men vurderer om jeg burde crafte/kjøpe gear eller om jeg burde kjøpe epic mount. Drittgearet mitt kan dere se i profilen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 E-Peen å ha det :o +at du kan få Netherdrake og Nether-ray! Men nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe meg det hvertfall.. Spar penga til noe mer fornuftig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du må være sadomasochist for å syns Barrens er koselig. Fytte grisen..har en 16 warlock som forblir 16 resten av livet fordi jeg ikke gidder alle grinde-questene i Barrens med han også. Også 1000 needles etterpå. Uærgh. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du kommer deg kjappere frem. Trenger du flere grunner? Mye kjappere enn windrider. Du synes kansje ikke 60% mounten er så treig nå, men har du prøvd epic mount river du av deg håret i frustrasjon over hvor treig den egentlig er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå