Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle levle enten Rogue eller Druid til 70, men greier pokker ikke bestemme meg hva jeg skal ta. Lener mest mot Rogue, da det er DPS jeg har lyst til å være. Men er det stor forskjell i DPS mellom Rogue og Druid (cat-form) i 70? Og er det en av dem som er lettere å grinde med enn den andre f. eks?

 

Fint om noen hadde kommet med noen synspunkter. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spiller på en rogue for tiden. (Spilte druid før). Roguen dreper litt fortere, men går vel opp i opp når du må spise og ikke bare heale deg.

Lenke til kommentar

Jeg sliter druiden min oppover, han er 44 nå. Litt kjedelig å queste gjennom alle de samme områdene jeg gjorde med Magen min, så det er ikke den jeg spiller mest med. Holdt på å spy av Thousand Needles, og enda værre i Tanaris osv.

 

Må jeg levele en karakter til og gå gjennom The Barrens pånytt tar jeg heller selvmord.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg sliter druiden min oppover, han er 44 nå. Litt kjedelig å queste gjennom alle de samme områdene jeg gjorde med Magen min, så det er ikke den jeg spiller mest med. Holdt på å spy av Thousand Needles, og enda værre i Tanaris osv.

 

Må jeg levele en karakter til og gå gjennom The Barrens pånytt tar jeg heller selvmord.

8793397[/snapback]

hæ? :cry:

Barrens er jo bare det beste stedet og queste.

Der har jeg tilbrakt mange timer må jeg si! :D

Lenke til kommentar

Nei, jeg hater Barrens av hele mitt hjerte, etter å ha levela 5 karakter forbi den drittplassen. Trist og trasig og brunt og gult overalt, og questene er bare et utall "Kill X lions and return to me" eller "Kill lions and return X pieces of flesh to me". *bli kvalm nå*

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg grunner til å faktisk kjøpe epic flying mount ? Pga. Primal Shadows er jeg nå ganske rik (10k+) men vurderer om jeg burde crafte/kjøpe gear eller om jeg burde kjøpe epic mount. Drittgearet mitt kan dere se i profilen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...