Fruktkake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er jo litt koselig å kjøpe gamecard, og sette nok et gamecard på hyllen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det noen som vet om en enchanting levling guide? Trenger igrunn det nå for å spare noen penger Lenke til kommentar
joxan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hordan bli Exalted med Undercity på enklest måte ? har gjort alle questa jeg kan finne i Brill og er Halvveis til Revered noen som vet ? takk Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hordan bli Exalted med Undercity på enklest måte ? har gjort alle questa jeg kan finne i Brill og er Halvveis til Revered noen som vet ? takk 8786944[/snapback] auchiodon (eller åssen det skrives) runs Edit: tenkte på lower city jeg nå, så glem det Endret 5. juni 2007 av daruu Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hordan bli Exalted med Undercity på enklest måte ? har gjort alle questa jeg kan finne i Brill og er Halvveis til Revered noen som vet ? takk 8786944[/snapback] levere runecloth kan jeg vel tenk meg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det noen som vet om en enchanting levling guide? Trenger igrunn det nå for å spare noen penger 8786917[/snapback] http://www.blizzardguides.com/Enchanting_guide.html Denne brukte jeg, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Umulig å få solgt transmute nesten siden jeg er guildless. Må nesten finne meg et guild bare fordi folk vet hvem de skal sladre til hvis jeg scammer dem. Synd egentlig, men jeg skjønner helt klart skepsisen til folk. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) pretransmute så du kan bytte en ferdig transmute mot mats, du trenger bare farme mats til 1 transmute. etterhvert får du en lojal kundebase som bruker deg ofte og som vet at de kan stole på deg. gjelder å møte kunden halveis so to speak. aldri selg ferdig transmuted items thou for da må du selv ut og farme igjen. Endret 5. juni 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 pretransmute så du kan bytte en ferdig transmute mot mats, du trenger bare farme mats til 1 transmute. etterhvert får du en lojal kundebase som bruker deg ofte og som vet at de kan stole på deg. gjelder å møte kunden halveis so to speak. aldri selg ferdig transmuted items thou for da må du selv ut og farme igjen. 8788365[/snapback] Det var faktisk genialt smart! Da slipper jeg folk som whiner om at de fortjener alt hvis den proccer også. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 og er du skikkelig smart så passer du alltid på å ha mats klare til når CD er ferdig, slik at du kan selge flere transmutes samtidig (en kis som trenger 4 primal might f.eks, du har 4 klar så du bytter mot fee + mats til 4 transmutes) det er først da du er ordentlig transmute-trader Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Magtheridon var ikke lett 8791325[/snapback] Han var ikke vanskelig heller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi prøver for første gang nå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Helvete som vi skulle wipe da.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Helvete som vi skulle wipe da.. 8791713[/snapback] Hvilken phase er dere på når dere wiper da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Den drittstarten... De locksa.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Den drittstarten... De locksa.. 8791859[/snapback] Høres ut som dere bare sliter med DPSen da på en måte. Dere må nesten være på den nest siste når magtheridon slipper løs ellers er det veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi er klar over det. 8791887[/snapback] Er det noen vits i og fortsette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå