Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Kjør fel armaments all the way. Hadde vel 60 dust når jeg ble exalted, 5 nye skuldre og vips var 40 av dem borte. Men så bruker jeg den enchanten på dps skuldre også da, selv om jeg er prot.. :blush:

 

Det jeg prøver å si, dusts vil du ha mange av.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som skinner/miner har jeg etterhvert funnet ut at det å grinde på diverse lær og mineraler for salg, og kjøp av andre ting jeg kunne grindet er mer lukrativt for meg, spesielt siden jeg er resto og jeg kan grinde mats på lvl 65 mobs, mens jeg ofte pusher lvl 70er dersom jeg skal ha motes eller faction drops.

 

Er dette en nogenlunde riktig antagelse? Vurderer å begynne å bruke litt av intektene mine på å bli exalted med aldor gjennom ah. Direkte anskaffelse av motes har jeg forlengst gitt opp med gjeldende specc, blir for treigt.

Lenke til kommentar

Har du mining så kjør på med det, tjente meg en god slant på å farte rundt i Netherstorm og Hellfire. "Dropper" faktisk endel mote of fire fra Fel Iron nodes.

Gjorde dette som prot helt til jeg fikk meg epic plans til Blacksmithing, tjente vel en 100g i timen. Er ikke all verdens, men som prot/resto/holy er det å drepe mobs så utrolig kjedlig :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg ventet i 14 dager på og få tilbake min account, etter den blei hacket.

Blizzard er jo så syykt treige til og leke "detektiver".

Gm sa dette før han logget meg av for 14 dager siden: Your account will be back to normal again before you know it :ermm:

 

Edit:

Eller, det tok en uke fra accounten blei hacket til jeg fikk nytt pw.

Og da pratet jeg med GM, og de sa de skulle fikse gearet mitt og sånn.

Og det har nå tatt litt over en uke.

Så jeg begynner og bli lei av og vente :(

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Helvete! Jeg glemte å save et screenshot jeg tok av g-chatten i går kveld. Det var fun, men jeg husker ikke hva det var! ^^

8782178[/snapback]

 

Min datamaskin --> Programfiler --> WoW --> Screenshots

Hvertfall vist du trykket på Print screen

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du trenger ikke å si ifra til noen GM'er tror jeg. Bare trykk overfør, og så funker det hvis det er samme etternavn eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Pleier goldfarmers å legge ut ting til spesielle tider, og evt. når legger de ting på AH?

Det farmer vel helst om natta da færre er ute å sloss om stedene.

Tenkte på å gjøre noen kupp med mark of sargeras for å skaffe aldor exalted billigere :)

Lenke til kommentar
Unnskyld for å være lite oppdatert, men hva har skjedd med primal shadow?

 

Edit: Og er det bare meg, eller har det vært stille fra deg en stund, Per-Stian?

8776635[/snapback]

 

Noe med at det kun dropper av void creatures nå og ikke demons tror jeg, ikke sikker tho.

 

Stille? vel.. blir vel klokere av å lese Elitist Jerks enn her egentlig :roll:

 

(Har også noe med å få advarsel, da var det ikke så gøy lengre)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...