Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Morro å ha 720 Primal Shadows slengende rundt som man har kjøpt for 50s-1g stykket når markedsprisen har steget til 12-14g per stykk :)

8776628[/snapback]

!!? :scared:

 

Jeg skulle spart på noen jeg også...Har bare 5 stk. i banken.

Lenke til kommentar

Nå blandews det mye nether og might her.

Nether brukes nå av nesten alle , så alle vil ha.

Du kan også kjøpe nether av vendor etter å ha drept 10 bosser heroic.

Etter 3-4 turer og du ikke får fått noen nether har du uansett en!

-------------------------

 

Jeg må dø i en brann,har hatt pause i 2 mnd og det siste jeg gjorde var å vendore mange hundre primal shadow som var opptjent når jeg ble exalted aldor i legionhold.

Vendor ga en bedre pris en ah, og nå ser jeg 20 stk gå for 60-80g! :wallbash:

Endret av War
Lenke til kommentar

Fra Washington Post:

 

In World of Warcraft, the most popular online game, with an estimated 8 million participants worldwide, some regions of this fantasy domain have grown so lawless that players said they fear to brave them alone. Gangs of animated characters have repeatedly preyed upon lone travelers, killing them and making off with their virtual belongings.

 

OMG! What's the number for 911!?!!?

Lenke til kommentar
Fra Washington Post:

 

In World of Warcraft, the most popular online game, with an estimated 8 million participants worldwide, some regions of this fantasy domain have grown so lawless that players said they fear to brave them alone. Gangs of animated characters have repeatedly preyed upon lone travelers, killing them and making off with their virtual belongings.

 

OMG! What's the number for 911!?!!?

8777591[/snapback]

 

Godt eksempel på hvor tragisk media er til tider så lenge det kan lages sak ut av noe.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen som har regna på hva som er billigst å kjøpe for å bli aldor exalted?

Mark of Sargeras eller Fel armament..

Vet at prisene varierer fra server på server men det pleier å være ca. samme pris på de serverne jeg har spilt på.

 

Edit: Marks.. ca. 1 g stk, Noen billigere (helt nedi 50s), 20 marks= 10-20g=500 rep

Fel arm, ca. 15g stk.

350 rep 15g / 500 rep 10-20g

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Du får ikke dust av marks, så det gjør dem litt mindre attraktiv. Har du nok dust til det du trenger (greit å ha litt ekstra om du er dps/tank eller healer/dps-caster og ikke har prima skuldre), så ville jeg gått for marks.

 

Men, det er umulig å si helt konkret, enkelte ganger snubler du over glodfarm0r-hunters som legger ut et par tusen marks til spottpris, andre ganger er alt kjøpt opp og folk legger ut ting til dobbel pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...