Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Nå er den på begge serverene samtidig!

 

 

edit: Men låst, så får ikke logget på :/

 

Kanskje det går an å overføre en av de til en annen account? :D

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å transfere en karakter fra min konto til min brors konto?

Vi har ikke 100% samme navn på kontoene, bare samme etternavn. Vi har også samme addresse på begge kontoene.

 

Tingen er at han skal få en karakter av meg, og jeg skal få en av han.

(PS: Hvis det går, er det mulig å få byttet navn på begge karakterene da? Begge er på samme server, og begge navnene er jo opptatt nå, selvsagt, men om vi skulle ha byttet, vil jeg ikke ha hans navn og jeg vil ikke at han skal ha mitt. :))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det mulig å transfere en karakter fra min konto til min brors konto?

Vi har ikke 100% samme navn på kontoene, bare samme etternavn. Vi har også samme addresse på begge kontoene.

 

Tingen er at han skal få en karakter av meg, og jeg skal få en av han.

(PS: Hvis det går, er det mulig å få byttet navn på begge karakterene da? Begge er på samme server, og begge navnene er jo opptatt nå, selvsagt, men om vi skulle ha byttet, vil jeg ikke ha hans navn og jeg vil ikke at han skal ha mitt. :))

8774963[/snapback]

Det går nok å bytte ja. (Er vel bare å prøve)

 

Men tror nok ikke dere får skiftet navn.

Lenke til kommentar

Hm..nå ble jeg endelig lvl 70 mage igår. Men nå mista jeg helt drivkraften bak å spille. Får jo bare penger nå. Har aldri vært i noe guild som har raidet noe som helst (eneste instance jeg har vært er Wailing Caverns og Scarlet monastery). Er fortsatt guildless, og veit rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Er lei av alle "Go to xxxxx and kill 20 bears and bring their xxxx to me" questene jeg har i alle mulige soner..og masse group-quests jeg aldri får gjort.

Lenke til kommentar
Hm..nå ble jeg endelig lvl 70 mage igår. Men nå mista jeg helt drivkraften bak å spille. Får jo bare penger nå. Har aldri vært i noe guild som har raidet noe som helst (eneste instance jeg har vært er Wailing Caverns og Scarlet monastery). Er fortsatt guildless, og veit rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Er lei av alle "Go to xxxxx and kill 20 bears and bring their xxxx to me" questene jeg har i alle mulige soner..og masse group-quests jeg aldri får gjort.

8775368[/snapback]

 

Så skaff deg et godt guild? Det er jo for det meste det end-game består av, altså raiding og slikt!

 

Ellers kan du jo selvsagt PvP'e! Det er ikke min type båt, men mange som liker det! :)

Lenke til kommentar
Hm..nå ble jeg endelig lvl 70 mage igår. Men nå mista jeg helt drivkraften bak å spille. Får jo bare penger nå. Har aldri vært i noe guild som har raidet noe som helst (eneste instance jeg har vært er Wailing Caverns og Scarlet monastery). Er fortsatt guildless, og veit rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Er lei av alle "Go to xxxxx and kill 20 bears and bring their xxxx to me" questene jeg har i alle mulige soner..og masse group-quests jeg aldri får gjort.

8775368[/snapback]

Begynn å gjør instancer og bli revered med Lower City, Keepers of Time, Sha'tar, Cenarion Expedition og Thrallmar. På veien så har du skaffa deg bra gear i tillegg, og da bør du kunne få deg en guild :)

Lenke til kommentar

Yay, fikk lov å være elemental spec i en tur tilbake til AQ20 (vi var folk fra lvl 55-70 der bare for å ha noen guild aktiviteter som de fleste kunne delta i).

 

Enten så var de andre i guilden bare elendig i PvE eller så har jeg ganske bra gear, lå på første plass med 15% dmg done, en warlock var under meg med 13% :)

Var vel egenlig bare takket være BoSalvation at jeg kunne gjøre så mye dmg da, genererte jo threat raskere enn en triggerhappy mage.

Lenke til kommentar
Yay, fikk lov å være elemental spec i en tur tilbake til AQ20 (vi var folk fra lvl 55-70 der bare for å ha noen guild aktiviteter som de fleste kunne delta i).

 

Enten så var de andre i guilden bare elendig i PvE eller så har jeg ganske bra gear, lå på første plass med 15% dmg done, en warlock var under meg med 13% :)

Var vel egenlig bare takket være BoSalvation at jeg kunne gjøre så mye dmg da, genererte jo threat raskere enn en triggerhappy mage.

8776093[/snapback]

Var i heroic med en elemental shaman som lå høyt over magen på dps meter, og han hadde bare 300 spell damage XD. Jeg var over da, men.. :-p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...