Pilot_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Når man har resatt en instance fem ganger og ikke får lov å resette mer, hvor lenge må man resette før man kan resette fem nye ganger? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 hva betyr "Your ticket have been escalated" ? 8767732[/snapback] At ticketen din har steget i blizzard sin "what to read", liste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "OMG! GIEF FOOD!!" -Uuum.. Why? I have nothing "YOU ALWAYS HAVE FULL HEALTH!1" -Yes, I drain life. I'm a warlock "Idiot!!" Fin samtale.. ^^ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Når man har resatt en instance fem ganger og ikke får lov å resette mer, hvor lenge må man resette før man kan resette fem nye ganger? 8769549[/snapback] 5 instances/time. Bruker du 8 min per stykk må du da vente 60-(8x5) = 20 min. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "OMG! GIEF FOOD!!"-Uuum.. Why? I have nothing "YOU ALWAYS HAVE FULL HEALTH!1" -Yes, I drain life. I'm a warlock "Idiot!!" Fin samtale.. ^^ 8770025[/snapback] noob Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Folk blir stadig frekkere.... Endret 3. juni 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Folk blir stadig frekkere.... 8770611[/snapback] lol Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Han der må jo ha vært direkte dum. Report han! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Herlig med leifer der og ^^ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Så jo ut som en 10 åring hadde skrevet det da.. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bør jeg dra til outlands på lvl 58? Eller vente til 60? Og hvis jeg drar dit, bør jeg begynne å queste, eller grinde litt først? osv... Er mage btw Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Dra med EN GANG du blir 58! Det er ingen god grunn what so ever til å ikke dra dit! Lykke til! Edit: Skaff alle questene du kan med en gang, og gjør dem! Flotte rewards for enkle quests! Endret 3. juni 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bør jeg dra til outlands på lvl 58? Eller vente til 60? Og hvis jeg drar dit, bør jeg begynne å queste, eller grinde litt først? osv... Er mage btw 8771149[/snapback] Jeg stakk dit på lvl 58. Gikk ikke tom for quests heller før 70. Hvis du er redd for å gå tom for quests så bør du gjøre instancer mye, og det er noe som trengs senere uansett. Ettersom du må være revered med den faksjonen du sal gjøre heroic instances med så blir det rep farming på 70 uansett. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare tenkte at jeg da kanskje blir litt for lav level hele outlands:P But if you say so^^ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg døde mye tbh, men jeg var noob : p Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare tenkte at jeg da kanskje blir litt for lav level hele outlands:P But if you say so^^ 8771166[/snapback] Jeg vil tilogmed gå så langt som å påstå at mobsene tidlig i Outlands er lettere å drepe enn mobs seint i Azeroth! De har ikke like mange debuffs, og det virker som at de faller lettere! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 fikk en mage til og lage portal til meg i lvl 57 jeg. Gikk fint! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Folk blir stadig frekkere.... 8770611[/snapback] Haha, håper det der skjer med meg, så skal jeg kødde så hardt med han! /w scammer Dude, u serious?.. *masse mellomrom så alt havner på neste linje* <GM>Gharaza whisper: I am sorry to inform you that due to attempted scamming we will close your account unless you send an official apology with e-mail to [email protected] and tell us what you did. Da blir det som om han rapporterer seg selv :!: Endret 3. juni 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Folk blir stadig frekkere.... 8770611[/snapback] Haha, håper det der skjer med meg, så skal jeg kødde så hardt med han! /w scammer Dude, u serious?.. *masse mellomrom så alt havner på neste linje* <GM>Gharaza whisper: I am sorry to inform you that due to attempted scamming we will close your account unless you send an official apology with e-mail to [email protected] and tell us what you did. Da blir det som om han rapporterer seg selv :!: 8771525[/snapback] Hvis du hadde fått til det hadde det vært sykt bra!! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er np. Bare skriv masse rabl slik at den skifter linje, legg til "GM", selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå