Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Bare jeg som ikke fattet det der? Har heller ikke forstått hva det er med den grønne armoren :/

EDIT:*lyspære* du snakker om common og uncommon items, Tullut! Det jeg og chokke ikke forstår er items hvor armornummeret er oppgitt i grønt (har selv bare sett dette på kapper), og ikke hvitt slik som er vanlig.

8767371[/snapback]

hmm.

Første gang jeg så det trudde jeg det var enchants.

Men, det var det ikke :hmm:

så jeg veit heller ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som ikke fattet det der? Har heller ikke forstått hva det er med den grønne armoren :/

EDIT:*lyspære* du snakker om common og uncommon items, Tullut! Det jeg og chokke ikke forstår er items hvor armornummeret er oppgitt i grønt (har selv bare sett dette på kapper), og ikke hvitt slik som er vanlig.

8767371[/snapback]

:ohmy: nå føler jeg meg dum :p

Lenke til kommentar

Var på et lite besøk på official forums i dag. Der var det en idiot som linka til en side med keylogger. Jeg klikka på linken, men skjønte fort at det var noe fanteri, og klikka på X/vekk vinduet etter noen sekunder.

Kan noe ha skjedd?

Chokke: Nå er wowhead nede (maintenace), så litt vanskelig å se etter det du mener. Jeg tipper det grønne du tenker på er at armor har blitt forandra mellom patch 2.0 og patch 2.1.

EDIT: Japp, det det grønne betyr.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Ja, noe kan ha skjedd. Hvilken nettleser bruker du? Kjør i det minste en runde med Trend Micro via nettleseren for virussøk, last ned og installer Spybot Search & Destroy og Lavasoft Ad-Aware. Dette passer ikke i dennt tråden, lag en tråd i programvare/sikkerhet.

Lenke til kommentar
Næh, er ikke noe stress, og svarte på  chokkes spørsmål samtidig. Sjekk med Lavasoft og Spybot er ferdig as we speak.

8767820[/snapback]

Hvis du ikke bruker IE så vil jeg tro du er trygg. Trykka på en slik link selv og har ikke mista noen ting etter en måned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...