Skosåle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Bare jeg som ikke fattet det der? Har heller ikke forstått hva det er med den grønne armoren :/ EDIT:*lyspære* du snakker om common og uncommon items, Tullut! Det jeg og chokke ikke forstår er items hvor armornummeret er oppgitt i grønt (har selv bare sett dette på kapper), og ikke hvitt slik som er vanlig. 8767371[/snapback] hmm. Første gang jeg så det trudde jeg det var enchants. Men, det var det ikke så jeg veit heller ikke Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Bare jeg som ikke fattet det der? Har heller ikke forstått hva det er med den grønne armoren :/ EDIT:*lyspære* du snakker om common og uncommon items, Tullut! Det jeg og chokke ikke forstår er items hvor armornummeret er oppgitt i grønt (har selv bare sett dette på kapper), og ikke hvitt slik som er vanlig. 8767371[/snapback] nå føler jeg meg dum Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 edit: lol 8767343[/snapback] hah nice edit Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har vel noe med hvilken armor som skal regnes med i diverse armor increases. F.eks hos druid. Mener at på PvP settet hos druid er all armor grønn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Forskjellen mellom disse og disse? Med tanke på at den ene har grønn armor, og høyere armour/level enn den andre. Trodde først det var den totale armouren på itemet etter å legge til agilityen :O . Men tok tydeligvis feil der.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Når armor står oppført med grønne tall, betyr det at tingen har uvanlig høy armorverdi i forhold til tilsvarende saker. Stort sett bare viktig for druider, siden 100 armor blir til 500 i dire bear form (mer med Thick hide-talentet). Lenke til kommentar
joxan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) hva betyr "Your ticket have been escalated" ? Endret 2. juni 2007 av Joxan Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Var på et lite besøk på official forums i dag. Der var det en idiot som linka til en side med keylogger. Jeg klikka på linken, men skjønte fort at det var noe fanteri, og klikka på X/vekk vinduet etter noen sekunder. Kan noe ha skjedd? Chokke: Nå er wowhead nede (maintenace), så litt vanskelig å se etter det du mener. Jeg tipper det grønne du tenker på er at armor har blitt forandra mellom patch 2.0 og patch 2.1. EDIT: Japp, det det grønne betyr. Endret 2. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, noe kan ha skjedd. Hvilken nettleser bruker du? Kjør i det minste en runde med Trend Micro via nettleseren for virussøk, last ned og installer Spybot Search & Destroy og Lavasoft Ad-Aware. Dette passer ikke i dennt tråden, lag en tråd i programvare/sikkerhet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Næh, er ikke noe stress, og svarte på chokkes spørsmål samtidig. Sjekk med Lavasoft og Spybot er ferdig as we speak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hahahaha! Irritert fyr i guilden ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Næh, er ikke noe stress, og svarte på chokkes spørsmål samtidig. Sjekk med Lavasoft og Spybot er ferdig as we speak. 8767820[/snapback] Hvis du ikke bruker IE så vil jeg tro du er trygg. Trykka på en slik link selv og har ikke mista noen ting etter en måned Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hahahaha! Irritert fyr i guilden ^^ 8767866[/snapback] La meg gjette, rogue? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hahahaha! Irritert fyr i guilden ^^ 8767866[/snapback] haha :!: Blir det samme med mage "NO I DONT WANT TO CONJURE WATER 4 YOU" eller noe i den duren Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 NO WATER FOR YOU! 8768464[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Mulig å laste ned ferdig data til Cartographer_Herbalism slik som man kunne med Gatherer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvor i jalla får man Nether Ray mount!? Coilfang heroic? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvor i jalla får man Nether Ray mount!? Coilfang heroic? 8768810[/snapback] Exalted med Sha'tari Skyguard eller hva de nå heter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvor i jalla får man Nether Ray mount!? Coilfang heroic? 8768810[/snapback] Exalted med Sha'tari Skyguard eller hva de nå heter 8768814[/snapback] Såpass ja. Så en med det nå nettopp. En horde i en norsk guild. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå