Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Avalon i Bergen. Kjøpte også en "band-t-skjorte" med "Mölten Cöre" på forsiden og "LF39M MC" på baksiden, men batteriet i kameraet er tomt. :/

8766247[/snapback]

 

Får håpe de har noe lignende på Avalon her i Oslo og da =) Får ta turen nedenom på Mandag.

 

Edit: Dreit meg ut :( Hadde tenkt å ha 3000 poster en stund.. Huff

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter et par måneders pause fra WoW så er jeg tilbake, nå har jeg så smått startet med en Undead Mage på Deathwing, men serveren virker ganske død og de få jeg møter på er leet speaking fjortisser. Såh, er det noen som kan anbefalle en PvP server og eventuelt har et guild som rekruterer lowbies?

Lenke til kommentar

MOAR STAMZ

 

Jeg hadde faene meg forventa mer av guildleaderen i ex-guildet mitt, hvor jeg var med i over ett halvt år. Faene meg alten hans.

 

Etterpå sa han dette i /w til "Dragün".

 

" If he would have been in guild I would have passed for him, i dont pass for strangers."

og

"I cant enchant it myself, ill get it enchant it soon".

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Avalon i Bergen. Kjøpte også en "band-t-skjorte" med "Mölten Cöre" på forsiden og "LF39M MC" på baksiden, men batteriet i kameraet er tomt. :/

8766247[/snapback]

 

Får håpe de har noe lignende på Avalon her i Oslo og da =) Får ta turen nedenom på Mandag.

8766325[/snapback]

Håer de har to da :)

 

Og J@cob, jeg skjønner ikke hva du prøver å uttrykke.

Var det alten til den gamle guildledern du hadde vært i guild med lenge, før, som tok need på et våpen du også hadde lyst på? Og så ble du pisst i chatten?

Ja, jeg synes han kunne gitt den til deg, men du kunne oppført deg litt i chatten.

min mening

 

PS: Sjekk hva han bruker på armory.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Jeg har det. Horid sverdet, med 40spell dmg :p

 

Edit: "Greatsword of Horrid drams". 14stam, 18int, 130dmg + 40.

 

Du står fritt til å si dine egne meninger, men ble litt pissed. Spilt med han leenge, så needer han på noe som er en 100dmg uppgrade /m stats for meg (har kjørt mech evig lenge nå) bare fordi han anser meg som "A stranger".

 

jeg har gjort utalige forskjellige runs med han opp gjennom tidene, samt hjulpet locken hans med quests. Nei, jeg ser ikke på meg selv som spessielt uhøffelig i den saken.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Jeg har det. Horid sverdet, med 40spell dmg :p

 

Edit: "Greatsword of Horrid drams". 14stam, 18int, 130dmg + 40.

 

Du står fritt til å si dine egne meninger, men ble litt pissed. Spilt med han leenge, så needer han på noe som er en 100dmg uppgrade /m stats for meg (har kjørt mech evig lenge nå) bare fordi han anser meg som "A stranger".

 

jeg har gjort utalige forskjellige runs med han opp gjennom tidene, samt hjulpet locken hans med quests. Nei, jeg ser ikke på meg selv som spessielt uhøffelig i den saken.

8766486[/snapback]

 

Personlig syns jeg at hvis man trenger itemet, needer man, uansett. Man kan selvfølgelig gjøre unntak, men ser ikke hvorfor han skulle gjøre unntak med deg her.

Lenke til kommentar

100dmg uppgrade, 21stam og 10 int uppgrade for meg. For han er det en 14stam uppgrade. Han raider 5/7 dager i uken med main characteren sin. Han needer. Etterpå presterer han å si; "I need because you are a stranger". Jeg er da for faen ingen stranger for han. "Råtabodl", var det normale spontante utbrudde når du nok en gang har tapt en roll, surheten min ble drastisk forverre etter "stranger"; opplegget.

 

Edit: For han hadde jeg passa glatt på sverdet. Føler meg backstabba rett og slett.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Selvom han raider med sim main, betyr jo ikke det at han ikke trenger det sverdet der...

8766650[/snapback]

 

Guild mottoet er "Main before alts". Trengte og trengte, 14stam upgrade? I tilleg må han skaffe seg 40spell dmg, igjen.

8766704[/snapback]

 

Om du ikke er i guildet så gjelder jo ikke "Main before alts".

Lenke til kommentar

herregud, er i BRD på rogue alten min... pala rygger og puller en group, shaman bruker ankh, vi er klare til og gå igjen, pala snur og løper rett inn i samme group fordi tank ikke fikk agro. jeg vanisher og bruker goblin jumper cabeler og de funker. Tror du faen det meg ikke at det første han gjør er og gå for nærme groupen igjen!

 

At det går an, man kan gjøre samme feilen èn gang men gjør man den flere ganger så er man bare dum.

Lenke til kommentar
herregud, er i BRD på rogue alten min... pala rygger og puller en group, shaman bruker ankh, vi er klare til og gå igjen, pala snur og løper rett inn i  samme group fordi tank ikke fikk agro. jeg vanisher og bruker goblin jumper cabeler og de funker. Tror du faen det meg ikke at det første han gjør er og gå for nærme groupen igjen!

 

At det går an, man kan gjøre samme feilen èn gang men gjør man den flere ganger så er man bare dum.

8766933[/snapback]

 

Å herre.. Nei er en grunn til at jeg slutta med pugs for leeenge siden..

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke fattet det der? Har heller ikke forstått hva det er med den grønne armoren :/

 

EDIT:*lyspære* du snakker om common og uncommon items, Tullut! Det jeg og chokke ikke forstår er items hvor armornummeret er oppgitt i grønt (har selv bare sett dette på kapper), og ikke hvitt slik som er vanlig.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...