Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvordan skaffer dere enchantere dere Small Brilliant Shards (disenchants from LVL 46-50 Blue Items, Small Chance on LVL 46-50 Green Items)?

 

Må jeg begynne å gjøre Maraudon og Zul'Farrak igjen å rappe blues fra lowbies?? :D

 

Eller er det noen plasser jeg kan farme solo som lvl 60 rogue?

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye tjener du på en sånn?

5145414[/snapback]

 

nja... før så kosta den over 1000g men nå som drop raten er satt opp så går den vel rundt 300-400g kanskje.. vet egentlig ikke helt

5145516[/snapback]

 

Jeg og en annen hjalp en kompis. Den droppa etter en time.

Lenke til kommentar
Noen andre her som syntes at disse fjortissens om tror de er verdensmestere er utrolig morsomme :p

 

Var i gruppa med en i går som hele tia fikk oss drept, lol...

4606563[/snapback]

 

Haha...

 

Hørte her om dagen hva sånne blir kalt, ikke ta det personlig folkens; Kveg.

Eller fyllmasse som en annen sa...

 

Men nå må vi ikke ta alle under en kam og si at alle under 15 år er dårlig å bare ødelegger for andre, for det gjør dem ikke.

Lenke til kommentar

Skulle gjøre no quest her om dagen men questen var litt for høy for meg og fikk med meg en kar da....

Questet gikk ut på å drepe så så mange mobs, vi var bra igang vi, plutselig roper han kar'n: O SHIT it is an elite here and i just shoot at it, what we gonna do? spør han. mens jeg driver og tar en annen mob.

Han roper videdere han: And i forgot, i haven't more mana, please help me.

Han er da priest... Han døde og jeg overlevde, jaja... lykke til!!

Feign death er en fin ting til tider.

 

Spurte hvor gammel han var etterpå da: 14! kunne ikke passe bedre...

Lenke til kommentar

Når man tar toget mellom Ironforge og Stormwind, ser man at tunnelen går under et hav e.l. Hva er dette? Er det noe underjordisk? Hvis man ser på kartet, er det nemlig ikke noen hav eller spesielt store innsjøer e.l. mellom de to byene. At det er underjordisk er vel litt uaktuelt, ettersom det er skip som ligger på bunnen der. En liten glipp fra Blizzard?

Lenke til kommentar
Når man tar toget mellom Ironforge og Stormwind, ser man at tunnelen går under et hav e.l. Hva er dette? Er det noe underjordisk? Hvis man ser på kartet, er det nemlig ikke noen hav eller spesielt store innsjøer e.l. mellom de to byene. At det er underjordisk er vel litt uaktuelt, ettersom det er skip som ligger på bunnen der. En liten glipp fra Blizzard?

5149677[/snapback]

 

Ser du nøye etter så ser du også Nessie. (Sjømonster)

 

Tror jeg hvertfall da. :)

Lenke til kommentar

Fikk tak i Chromatic Cloak patternet i går natt :) Om det er noen som har lyst å kjøpe et eksemplar, så er det bare å sette i gang å /w Sneglen, eventuelt sende en mail (gjelder Horde på Deathwing). Holder for øyeblikket på å farme ingredienser for å lage min første. Trenger noen flere Red Dragonscales, og noen flere Brilliant Chromatic, så er jeg i mål!

Lenke til kommentar

Ettersom det er lite aktivitet i Mage-tråden, så spør jeg bare det spørsmålet som jeg ikke fikk svar på der. Hvor finnes det mage-guider?

Har ikke funnet så mange og ærlig talt så vet jeg ikke hvor jeg skal lete.

 

Og hvor finnes det flest "how to make gold" lignende guider? Jeg vil bare ramse gjennom en del for å se om det egner seg til meg.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...