Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ene "tingen :p " finner du uti vannet i silverpine forest.

Rett utenfor en båt som ligger på grunn.

Også må du svømme rett utover fra den helt til du finner den :)

Har gjort den questen 2 ganger, men husker ikke helt hvor den andre bar :blush:

 

Var kanskje litt dårlig forklart, men kaanskje det hjelper deg :!:

Lenke til kommentar

Du bør lett bli revered med Thrallmar/Honor Hold, quests i Hellfire + du gikk vel et par instance runs der som "alle" andre når BC var helt nytt og veldig spennende?

CE, Sha'tar og Thrallmar revered her, orker ikke tenke på Lower City en gang, Shadow Lab </3.

Alle vennene mine driver å slutter nå..

Ene har først gjort alle quests, fikk 5k gull kjøpte epic flying mount ganske tidlig, hadde relativt dårlig gear, 5 min senere "Faen, det var ikke så digg, kunne jo crafta full epic gear med tailoring istedet", Så farma han til full frozen shadowweave og slutter fordi hans synes spillet er bare farming :wallbash:

Snakk om å gjøre spillet moro for seg selv...

Lenke til kommentar
De bugger et langt chain quest.

8762201[/snapback]

 

Hvordan da? Burde de ikke i så fall bli bannet eller bli fratatt mounten? Om de bugger en lang chain er det jo helt klart en exploit.. Sett en på Ravencrest som hadde denne mounten også og funderte på hvordan han hadde skaffet seg den så fort..

Lenke til kommentar

Hvordan får man Netherdrake da?

Ikke funnet ut noe særlig av det på wow-sidene eller ingame ennå.

 

Folk flest jeg spør sier bare "go to [insert random page here] and read it yourself noob", men når jeg går inn på nevnte sider står det pent lite om det egentlig. Veldig lite forklarende i alle fall...

 

Kunne tenkt meg en step-by-step :p

Legalt eller illegalt, jeg har på ingen måte tenkt å skaffe meg en med det første.

Lenke til kommentar

Step 1: Tasse til Shadowmoon Valley, nærmere bestemt i nærheten av de krystall tingene ned i sørøst (husker ikke navnet på området der i hodet).

 

Step 2: Finne en questgiver der som starter en hel rekke quests som eventuelt fører deg til en som gjør deg neutral til Netherwing (eller hva nå enn den faksjonen heter)

 

Step 3: Nå trenger du 5000 gold eller nærmere bestemt 300 riding skill for å fortsette på denne questlinjen.

 

Step 4: Nå gjør du noen quester som du ikke kan gjenta i det hele tatt og noen som du kan gjøre en gang i døgnet. De questene du kan kun gjøre en gang totalt varierer fra reputation level til reputation level og det samme skal jeg tro de døgnlige questene gjør også.

Fortsett med disse en stund fram over og du blir eventuelt exalted og kan nå labbe til quartermaster/npc og hente din Netherdrake.

 

(Dette er altså noe udetaljert, men skal nok gi deg en ide over hva du gjør)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...