DJ_Dark Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 I dag får jeg endelig dataen min igjen. Endelig!! 2 mnd uten WoW ^^ Gått greit egentlig. Godt med litt pause. Bare det problemet at jeg henger langt etter! Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 fins det en questguide for alliance ute på nettet? jeg har helt siden lvl 40, er 41 nå, ikke hatt noen quests omtrent. har bare et par oransje og røde her og der, og group quests Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Tja. Du kan starte i Tanaris eller Hinterlands eller fortsette i STV. Badlands er vel og fint å gå i. EDIT: Når jeg ser over så sier du ikke hvilken lvl du er Trodde du var 40-41 nå Endret 1. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fikk tilbake PC'n min igår og bestemte meg for å begynne på med WoW igjen. Blir litt morsomt å ding 70, men vil jo seff at vanilla kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor kaller folk det vanilla? :S Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sikkert pga at vanilla(vanilje på norsk) er litt synonymt med normalt eller vanlig. Så gamle wow er liksom "vanlige(vanilla) wow". Eller? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har laga min første WoW film, frapsa når vi tok The Lurker Below i SSC. 8753287[/snapback] Fin film. Likte særlig musikken, som passa ganske bra inn. Hyggelig med litt god gammel hiphop! Pharcyde... Eneste aberet var som tidligere nevnt, lav framerate. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bare det? Fint. Jeg er lei av folk som skal gjøre alle ord ha hentydning til noe seksuelt. Noe jeg hater er trenden mellom cum på engelsk som blir oversatt til kom på norsk. Så kommer alle fjortissene å le når noen sier 'Og han kom til pulten som' eller noe. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sikkert pga at vanilla(vanilje på norsk) er litt synonymt med normalt eller vanlig. Så gamle wow er liksom "vanlige(vanilla) wow". Eller? 8756154[/snapback] Ja, det stemmer ganske bra. Factory standard, no bells & whistles. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Har fått et snedig problem, når jeg skal logge inn i wow, så stopper'n på "Downloading" og der står den...uten noen form for nettverksaktivitet. startet i går, men da funka det å reboote pc'n noen andre som har hatt noe lignende? *Fixed* noen hadde vært å rørt nettverksconfigen min. slått på autentisiering.. osv.. Endret 1. juni 2007 av Dwagon Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det en addon som sletter shards? F-eks, kan man stille den inn, slik at den sletter alle shardsene du generer når du har 20stk i baggen? (er lock). Lei av å slette shards hele tiden Føles ikke rett ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Necrosis.. Warlock addon generelt, men den sletter shards når baggen er full. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Necrosis.. Warlock addon generelt, men den sletter shards når baggen er full. 8757399[/snapback] Ahh, pleide å bruke den før, i mine addon / UI glansdager. Ante ikke at den hadde en slik funksjon, takker! Necrosis var out of date Endret 1. juni 2007 av J@cob Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Shardace er en kjekk addon for locks, tar mindre plass enn necrosis og har de funksjonene man trenger. Kan lastes ned her: http://www.wowinterface.com/downloads/info4675-ShardAce.html Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Synes ikke necrosis re så irriterende stor jeg da. Wohoo. 529mb patch med Blizzard Downloader! Bak en brannmur. Da får jeg spilt på søndag da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Feck! Har rota vekk mailen 8755021[/snapback] Ring blizzard å forklar problemet, de kan da bytte til en mail du lager nå om du har alle opplysninger. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noen har kanskje sett det før, men dette er vel noe av mest vellykede når det gjelder oppmøte på en slik event. snakk om gnome invasion... den tyske tv stasjonen giga.de arrangerte et gnome race... over 1000 gnomer deltok :o (står det hvertfall) Skulle gjerne vert der http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=40931 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (Spare en post) Som prot tank hvordan burde jeg bruke Blacksmithen min? Armor? sword? Med tanke på bop osv? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har ikke sett noe særlig tanke retta gear i spesialiseringene egentlig. Mulig armor. Men det vil uansett bli bytta ut med T4/random fra Kara/Gruul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå