Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor klager alle når transmuten min proccer!?

kommer med helt idiotiske utsagn osv. det var jeg som farmet for og få den proffesionen så hvorfor i hel**** skulle de som får transmutes gratis utnytte av det?

 

"it's mine mats = my procc aswell" dette fikk jeg nettop høre av den lille gnomen :no:

Endret av RostaD
Lenke til kommentar
Hvorfor klager alle når transmuten min proccer!?

kommer med helt idiotiske utsagn osv. det var jeg som farmet for og få den proffesionen så hvorfor i hel**** skulle de som får transmutes gratis utnytte av det?

 

"it's mine mats = my procc aswell" dette fikk jeg nettop høre av den lille gnomen  :no:

8753477[/snapback]

Be dem brenne, alle som en!

 

Si at de kan betale eller stikke. De valgte å ikke ta alchemy, ikke ditt problem.

Lenke til kommentar

har forklart han nøye flere det nøye mange ganger nå, fikk bare denn whispern tilbake :

 

"YOUR AND *!@#TARD, HOW STUPID ARE YOU! ITS MINE MATS AND GIVE THE PRIMAL TO ME ASAP OR I WILL REPORT YOU LOSER!"

 

Går det ann :dontgetit:

Endret av RostaD
Lenke til kommentar

Haha! Screenshot? Vil ha ny desktop.

 

Er så gøy med alle som vil reporte en for alt. Var i Ghostlands med druiden, skulle til å denge Dar'khan med en ~35 huntervenn. Det står et party på tre stk. der, klare til å ta han. Jeg løper inn.

 

"Lololol, moonfire!" og puller og tagger Dar'khan, rett foran den gruppe som sto klar til å pulle. Litt slemt, ja, men de hadde jo ikke pullet enda. Hunteren drepte han for meg, jeg lootet hodet hans og stakk ut. Hele skjermen min ble fylt med /y.

 

"You bastard you stole our kill we were about to pull that I'm gonna report you yo stupid fucker" i alle mulige varianter. Jeg spurte pent tilbake hva det var de skulle rapportere meg for, drepe en quest mob? Flere forbannelser fulgte, og jeg, snill som jeg er, opplyste dem om at det de gjorde nå faktisk ga meg grunnlag til å rapportere dem for fornærmelser og andre varianter av "Verbal harassment".

 

"No, you're harassing us!" fikk jeg til svar, før jeg havnet på ignore hos samtilge.

 

Kanskje litt sleipt av meg i første omgang, men meget underholdene å se reaksjonene.

 

Duoet forøvrig Dar'khan med paladinen min og en roguevenn. Trodde ikke han skulle dø så lett, brukte sverdetx2, 1 Hammer of justice, en kick, en Arcane Torrent og en bubble.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Hvorfor klager alle når transmuten min proccer!?

kommer med helt idiotiske utsagn osv. det var jeg som farmet for og få den proffesionen så hvorfor i hel**** skulle de som får transmutes gratis utnytte av det?

 

"it's mine mats = my procc aswell" dette fikk jeg nettop høre av den lille gnomen  :no:

8753477[/snapback]

 

Bare gi folk en backup-might når de trader mats + fee, så slipper du alt sånt.

Lenke til kommentar
Haha! Screenshot? Vil ha ny desktop.

 

Er så gøy med alle som vil reporte en for alt. Var i Ghostlands med druiden, skulle til å denge Dar'khan med en ~35 huntervenn. Det står et party på tre stk. der, klare til å ta han. Jeg løper inn.

 

"Lololol, moonfire!" og puller og tagger Dar'khan, rett foran den gruppe som sto klar til å pulle. Litt slemt, ja, men de hadde jo ikke pullet enda. Hunteren drepte han for meg, jeg lootet hodet hans og stakk ut. Hele skjermen min ble fylt med /y.

 

"You bastard you stole our kill we were about to pull that I'm gonna report you yo stupid fucker" i alle mulige varianter. Jeg spurte pent tilbake hva det var de skulle rapportere meg for, drepe en quest mob? Flere forbannelser fulgte, og jeg, snill som jeg er, opplyste dem om at det de gjorde nå faktisk ga meg grunnlag til å rapportere dem for fornærmelser og andre varianter av "Verbal harassment".

 

"No, you're harassing us!" fikk jeg til svar, før jeg havnet på ignore hos samtilge.

 

Kanskje litt sleipt av meg i første omgang, men meget underholdene å se reaksjonene.

 

Duoet forøvrig Dar'khan med paladinen min og en roguevenn. Trodde ikke han skulle dø så lett, brukte sverdetx2, 1 Hammer of justice, en kick, en Arcane Torrent og en bubble.

8753626[/snapback]

Husker jeg farma motes på lvl 70 locken til kompisen min. Locken min var bare 62 da, så syntes det var moro å spille 70 lock og dreiv å farma mote of xx i nagrand, og det var stappmett med alliance der. Vi hadde en liten "konkurranse" da, om hvem som klarte å stjele flest mobs :p Fikk mange /insults osv da ja.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager alle når transmuten min proccer!?

kommer med helt idiotiske utsagn osv. det var jeg som farmet for og få den proffesionen så hvorfor i hel**** skulle de som får transmutes gratis utnytte av det?

 

"it's mine mats = my procc aswell" dette fikk jeg nettop høre av den lille gnomen  :no:

8753477[/snapback]

 

Haha, transmute proccs tilhører jo selvfølgelig han som transmuter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...