Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest litt selv (spør først, les etterpå!) ser det faktisk ut som jeg trenger lvl 55. Dette fordi alle recipes fra skill 300 og høyere krever lvl 55.

Spørsmålet blir da hvor langt jeg kommer med recipes < skill 300 før alle disse blir grå?

Endret av janan71
Lenke til kommentar
< skill 300 før alle disse blir grå?

8746626[/snapback]

 

Kanskje denne kan være til hjelp. :)

8746641[/snapback]

Desverre ikke, da denne forutsetter at du er lvl 70 å kan hoppe rundt i outland å drepe det du vil.

 

Har et lite veddemål på gang ser dere, har sagt at jeg skal klare 375 i alle tre secondary skills før lvl 50. Er allerede 375 i first aid, og fishing skal gå greit, tar bare litt tid. Eneste problemet ser ut til å være cooking.

Lenke til kommentar

Det er mange cooking guides som bare går til 300 i old world.

Jeg fulgte en sånn til 300 i cooking og fishing. Det sto nøyaktig hvor jeg skulle og hvilke ting jeg trengte. Så jeg levela de samtidig. Utrolig mye kjedelig fisking, da, men fisking er ikke relatert til level, kan bli 300 ved å stå i Undercity om man vil.

Men endel av fiskene man trenger til recipes må man til forskjellige områder for å fange.

Lenke til kommentar
Det er mange cooking guides som bare går til 300 i old world.

Jeg fulgte en sånn til 300 i cooking og fishing. Det sto nøyaktig hvor jeg skulle og hvilke ting jeg trengte. Så jeg levela de samtidig. Utrolig mye kjedelig fisking, da, men fisking er ikke relatert til level, kan bli 300 ved å stå i Undercity om man vil.

Men endel av fiskene man trenger til recipes må man til forskjellige områder for å fange.

8747672[/snapback]

Jepp, finnes mange guider, men de fleste går kun til 300. Og de som evt går til 375 forutsetter ofte at du er lvl 70.

 

Derfor:

Er det noe der ute som ser en løsning på hvordan jeg skal komme meg til 375 i cooking før lvl 50? Som sagt så ser det ut til at alle recipes fra og med 300 og oppover krever lvl 55.

Lenke til kommentar
Desverre ikke, da denne forutsetter at du er lvl 70 å kan hoppe rundt i outland å drepe det du vil.

 

Har et lite veddemål på gang ser dere, har sagt at jeg skal klare 375 i alle tre secondary skills før lvl 50. Er allerede 375 i first aid, og fishing skal gå greit, tar bare litt tid. Eneste problemet ser ut til å være cooking.

8746672[/snapback]

Du får vel bare se etter materialer på AH, slik jeg antar du gjorde med First Aid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
har en lvl 49 warlock med 300 alch og 300 herb da...så er ikke lvl 50 cap, men om du snakker om 300+ da er det over 50

8748696[/snapback]

Vi snakker om 375..

Lenke til kommentar
Altså, Masterproffesions krever level 50, du får ikke mer enn 300 før 50. Sånn er det bare.

 

Edit: Kan hende jeg tar feil, men det ville overrasket meg. Tror det er 50cap på alle, trodde det også var det om sec. proffesions.

8747947[/snapback]

Du tar nok feil der desverre. Kjøpte Master Cookbook for to dager siden, no probleme.

Problemet er at alle mine recipes ser ut til å bli grå lenge før 375, og recipes over 300 er "require level 55". I alle fall alle de jeg har funnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...