Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, weeeeird.

 

Jeg var i ei gruppe i HFRamparts nå for et par minutt sia, jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine av dette :p

 

Vi hadde ikke komt til første boss engang så bestemmer healeren vår seg for å stikke(en paladin med fenomenalt dårlig gear)... Javel, så skal vi visst prøve å finne en random og la shadowpriesten vår heale. Warrioren vår er leder, jeg alt-tabber litt mens vi venter og ser om han klarer å finne en replacement. Det går litt tid, og plutselig gir han meg leder. "Javel", tenker jeg, jeg får vel påta meg ansvaret. Hiver oss i LFM og annonserer i LFG channel. Får et par-tre tells, deriblant vår egen warrior. "Can I come please? I'm warrior" ellernosånt. "Høh? Det må vel være en spøk" tenker jeg, og spør i gruppa hvem vi skal ta med av de to andre. Så spør warrioren en gang til i tell og da svarer jeg bare "sure! you're invited" på morro - han er jo tross alt i gruppa allerede. Så sier han "guys I think I'm gonna split" i partychat, leaver gruppa og jogger mot utgangen. "Jaaaveeel?" tenker jeg. Rett etterpå stikker huntern vår og så står jeg og presten vår igjen og måper litt. Allright, dette er dødfødt, jogger ut selv og sier til de to som svarte: sorry, men denne gruppa falt fra hverandre, setter kursen mot Honor Hold. Så spør warrioren igjen: "inv please". Jeg svarer "are you for real?" og han spør igjen "invite me please :)".

 

"..."

"Dude, you do realize you just left our group?"

*stillhet*

"oh"

"lol"

8741842[/snapback]

One word: Noob! :D

Lenke til kommentar
Okei, weeeeird.

 

Jeg var i ei gruppe i HFRamparts nå for et par minutt sia, jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine av dette :p

 

Vi hadde ikke komt til første boss engang så bestemmer healeren vår seg for å stikke(en paladin med fenomenalt dårlig gear)... Javel, så skal vi visst prøve å finne en random og la shadowpriesten vår heale. Warrioren vår er leder, jeg alt-tabber litt mens vi venter og ser om han klarer å finne en replacement. Det går litt tid, og plutselig gir han meg leder. "Javel", tenker jeg, jeg får vel påta meg ansvaret. Hiver oss i LFM og annonserer i LFG channel. Får et par-tre tells, deriblant vår egen warrior. "Can I come please? I'm warrior" ellernosånt. "Høh? Det må vel være en spøk" tenker jeg, og spør i gruppa hvem vi skal ta med av de to andre. Så spør warrioren en gang til i tell og da svarer jeg bare "sure! you're invited" på morro - han er jo tross alt i gruppa allerede. Så sier han "guys I think I'm gonna split" i partychat, leaver gruppa og jogger mot utgangen. "Jaaaveeel?" tenker jeg. Rett etterpå stikker huntern vår og så står jeg og presten vår igjen og måper litt. Allright, dette er dødfødt, jogger ut selv og sier til de to som svarte: sorry, men denne gruppa falt fra hverandre, setter kursen mot Honor Hold. Så spør warrioren igjen: "inv please". Jeg svarer "are you for real?" og han spør igjen "invite me please :)".

 

"..."

"Dude, you do realize you just left our group?"

*stillhet*

"oh"

"lol"

8741842[/snapback]

Hahahaha!

Skjedde med meg en gang og. Hadde lett i evigheter etter en healer, og når vi først fant en og kom igang så leaver han etter første boss (ZF).

 

Så jeg bare sa jeg måtte spise og stakk selv. Etterpå så ser jeg da at en lvl 45 prest sier i /1 i Tanaris da: "LF1M ZF. DPS pref" og jeg gir han en /w da, og til min store overraskelse så har da min tidligere gruppe funnet en healer, og trengte bare en dps til etter roguen tydeligvis stakk like etter meg.

 

/logout : p

Lenke til kommentar

Jeg har en 65 rogue nå og skal bli aldor exalted når jeg dinger 70, det er main-goal.

Kommer til å prioritere aldor rep fremfor flying mount osv.

Er det noen steder det dropper mark of Kil'jaden/Sargeras fra clothies rundt 65-66?

Senere vet jeg om en camp i Blade's Edge som jeg kan grinde litt og til slutt Legion Hold i Shadowmoon 68-70.

Lurer litt på om jeg skal prøve å grinde mest mulig. Ja det går treigere, mye treigere, men da vil jeg få mye rep på levling og ha veldig mange quests å gjøre på 70 for penger. Spiller litt av og på siden main er på annen server med alle irl-venner så jeg er alltid fullt rested.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...