Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shade of aran = Nuke, warrior går dps gear, alle DPS og bom der detter han ned før han rekker å hyle mamma

8736797[/snapback]

 

Jeg har da vel aldri sagt noe annet?

Folk skal jo nekte å lese hva som skrives..

 

Og jeg er alltid i block value gear på Shade, dps gear er for dps specs :)

Lenke til kommentar
Crystalline kopesh,takker.

---------------------------------------------------------

Husker da guildet tok aron med 10 mages , så droppet plate skuldere.

:!:

8738997[/snapback]

Haha, tabbe :p

Minnet meg på gmotd i en venn av meg sin guild: "This week Aran is going down (even if I have to bring 3 WARLOCKS!)"

 

Tror de hadde med 4 forresten.

Lenke til kommentar
Hvor er det beste stedet å farme Knothide leather?

8732826[/snapback]

klasse er du?

8734246[/snapback]

 

 

Jeg er Rogue, har prøvd litt i Netherstorm, tatt tigerene(?) i plantebobla, og dur i Nagrand. Mer nedetid med tigrene, men de dropper knothide leather oftere, mye lettere å drepe de i Nagrand, men dårligere drop rate.

Lenke til kommentar
Noen sier et halvt år, hvis det stemmer så går det an å få den tilbake.

8737580[/snapback]

 

Jeg kan avkrefte dette. En konto bli _aldri_ slettet av Blizzard. Ikke etter er halv år, et år, to år. Og i de fjerne tilfellene dette skjer, er det bare å sende en mail, og du får den tilbake på noen dager!

 

Ingenting å stresse med.

8737628[/snapback]

 

 

veeeel, her er en quote fra wow-europe.com sin FAQ, det stemmer som du sier at blizzard påsto at de aldri ville slettet accounts, alikevel står dette:

 

How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?

We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed.

 

Ser ut som at de har tatt forhåndsregler for død-overpopulasjon

Lenke til kommentar
Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der..

8739489[/snapback]

 

Enig. Men det sier jo litt om hvor korka endel spillere er. Det er NULL poeng i starte en char bare for å henge rundt i Northshire... Gjør noe nyttig når wow er nede istedenfor...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der..

8739489[/snapback]

Det er da det, går ikke an å lage chars når det er kø på serveren.

Lenke til kommentar
Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der..

8739489[/snapback]

Det er da det, går ikke an å lage chars når det er kø på serveren.

8739579[/snapback]

 

Tror du misforsto der... Hadde det vært låst for å lage nye chars så ville det ikke vært kø.

Lenke til kommentar

Shade of aran er så lett etter patchen at han ikke er morsom i det hele tatt, adds har så lite hp at de kan nukes ned en etter en på noen sekunder før man går på aran igjen, vi tok han denne uka uten en eneste warlock :)

 

edit: Illhoof ble også kraftig nerfa

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...