John Keats Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Første definition av conjure på Google:raise: summon into action or bring into existence Men for all del, morsomt bilde. :> 8738717[/snapback] Magen "jukser" sikkert :!: Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kanskje jeg kan snike inn ett spm i denne tråden for å spare en egen tråd. Krigeren er 65 og hva bruker dere til å tanke med som ikke er drop på 70? Burde jeg velge swordsmith BS og mekke noe jeg oppgraderer eller HH exalted sverd? osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crystalline kopesh fra Durn-questen i Nagrand funker fint. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Shade of aran = Nuke, warrior går dps gear, alle DPS og bom der detter han ned før han rekker å hyle mamma 8736797[/snapback] Jeg har da vel aldri sagt noe annet? Folk skal jo nekte å lese hva som skrives.. Og jeg er alltid i block value gear på Shade, dps gear er for dps specs Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 ja, pent våpen! Som jeg ikke har lenger, fordi jeg blei hacka Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crystalline kopesh,takker. --------------------------------------------------------- Husker da guildet tok aron med 10 mages , så droppet plate skuldere. :!: Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Crystalline kopesh,takker.--------------------------------------------------------- Husker da guildet tok aron med 10 mages , så droppet plate skuldere. :!: 8738997[/snapback] Haha, tabbe Minnet meg på gmotd i en venn av meg sin guild: "This week Aran is going down (even if I have to bring 3 WARLOCKS!)" Tror de hadde med 4 forresten. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvor er det beste stedet å farme Knothide leather? 8732826[/snapback] klasse er du? 8734246[/snapback] Jeg er Rogue, har prøvd litt i Netherstorm, tatt tigerene(?) i plantebobla, og dur i Nagrand. Mer nedetid med tigrene, men de dropper knothide leather oftere, mye lettere å drepe de i Nagrand, men dårligere drop rate. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen sier et halvt år, hvis det stemmer så går det an å få den tilbake. 8737580[/snapback] Jeg kan avkrefte dette. En konto bli _aldri_ slettet av Blizzard. Ikke etter er halv år, et år, to år. Og i de fjerne tilfellene dette skjer, er det bare å sende en mail, og du får den tilbake på noen dager! Ingenting å stresse med. 8737628[/snapback] veeeel, her er en quote fra wow-europe.com sin FAQ, det stemmer som du sier at blizzard påsto at de aldri ville slettet accounts, alikevel står dette: How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed. Ser ut som at de har tatt forhåndsregler for død-overpopulasjon Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 minimum, i praksis beholder de characteren mye lenger enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) :!: Er det "Emergency maintaince" nå? Hører at de 5 serverene som er oppe er overfylt av lvl 1. edit: nvm, glemte denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004&st=5140 Endret 30. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der.. 8739489[/snapback] Enig. Men det sier jo litt om hvor korka endel spillere er. Det er NULL poeng i starte en char bare for å henge rundt i Northshire... Gjør noe nyttig når wow er nede istedenfor... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 det er jævlig morsomt til tider da! En tett og kontinuerlig strøm av lvl 1 med fullstendig grusomme navn som bare strømmer ut av crypt'en hvor undeads begynner f.eks, gjør for stilige screenies. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen her som er med i misery battlegroupen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der.. 8739489[/snapback] Det er da det, går ikke an å lage chars når det er kø på serveren. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Synes nesten de burde stengt muligheten for å lage nye karakterer når det er så få servere oppe jeg.. Synd på de som faktisk spiller der.. 8739489[/snapback] Det er da det, går ikke an å lage chars når det er kø på serveren. 8739579[/snapback] Tror du misforsto der... Hadde det vært låst for å lage nye chars så ville det ikke vært kø. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Shade of aran er så lett etter patchen at han ikke er morsom i det hele tatt, adds har så lite hp at de kan nukes ned en etter en på noen sekunder før man går på aran igjen, vi tok han denne uka uten en eneste warlock edit: Illhoof ble også kraftig nerfa Endret 30. mai 2007 av LenniZ Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Shade of aran er så lett etter patchen at han ikke er morsom i det hele tatt, adds har så lite hp at de kan nukes ned en etter en på noen sekunder før man går på aran igjen, vi tok han denne uka uten en eneste warlock edit: Illhoof ble også kraftig nerfa 8739833[/snapback] Less work, more epix! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noe som er veldig bra, spør du meg Da slipper folk og sitte inne i hundrevis av timer for og få epic gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå