Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sliter sykt med å lvle opp engineering fra 360 skill, alle recipene eg har e grønne eller koster 500g å lage per skill. Noen som vet noen geniale ting man kan lage uten å farme seg i hjel?

8709202[/snapback]

 

Det er en gun du kan lage for "bare" 50-60g per, som er gul frem til 370 tror jeg. Etter det er det vel khorium scopes de siste 5 skills, bare synd de koster 150g+ om du skal kjøpe mats :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dinga 70 på warrioren min igår klokka 11 ca. Har nå fått unnagjort mitt første Shattered Halls-run, og jammen... Var overraska over hvor lekende lett tankinga gikk.

 

22 days played til 60, 27 til 70. 27 dager, fordelt på soon to be 3 år :thumbup:

post-105520-1180234331_thumb.jpg

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar
woho, der dinga jeg 40 på warriorn min. Det som skulle bli twink jah..

Var i BG 3-4 ganger i lvl 30-39 :p masse bortkasta penger.

8711968[/snapback]

 

 

Hehe been there done that;) min nåværende main, var twink på lvl 19 og 29, men spilte aldri en kamp siden jeg alltid bomma med exp. wasta MYE gull der gitt;)

Lenke til kommentar

DING! LEVEL 70 :!:

Endelig... Etter mange timer grinding etter Firewing signets sa det ding.

post-66206-1180278710_thumb.jpg

Og etter eg hadde fått kjøpt flyingmounten og leverte inn signetsa blei eg honored med Scryers :D No får eg vel begynne å grinde sunfury signets

 

EDIT: Eg oppretta accounten 27. mai 2006.. så eg blei level 70 akkurat eit år etter eg oppretta accounten med ca 37-38 dager /played på den characteren :)

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar

Huff, jeg er så LEI! Har ikke styrke til å komme meg til lvl 70. Er 69,5 og quester rundt i Netherstorm..men er så lei av hele spillet at jeg må alt-tabbe ut og surfe rundt hvert 10. minutt, og når jeg kommer tilbake har en eller annen walking mob drept meg.. BLÆ..

Lenke til kommentar

Eg grinda masse i Firewing Point eller kva det heiter der. Fikk tak i masse firewing signets og solgte på AH nokre veker etter TBC release.. men så tok eg nokre lange pauser.. Hadde ikkje game card, også begynte eg å spele ein warrior på ein anna server osv.. Men så bestemte eg meg for å begynne å levere inn signetsa siden eg la merke til at prisen hadde sunket... så derfor grinda eg liksom 200-220 mens eg fekk masse xp som rested...

Og eg er einig i at Netherstorm er dritkjedlig.. det samme med Shadowmoon Valley

 

EDIT: fikk rundt 120-140 tusen xp per hour i firewing point med rested om eg gadda å grinde så fort :p

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar

Hei, er det noen måte å "frigi" et TBC-key på? Greia er at jeg eier to kontoer ( begge er registrert på meg ), men har TBC på den ene. Men vil heller ha TBC på den andre kontoen. Ingen mulighet for å degradere den ene kontoen for så å bruke keyet på den andre? Har ikke særlig lyst til å kjøpe et TBC til :S

Lenke til kommentar
Hei, er det noen måte å "frigi" et TBC-key på? Greia er at jeg eier to kontoer ( begge er registrert på meg ), men har TBC på den ene. Men vil heller ha TBC på den andre kontoen. Ingen mulighet for å degradere den ene kontoen for så å bruke keyet på den andre? Har ikke særlig lyst til å kjøpe et TBC til :S

8716927[/snapback]

 

Nei. Når du har registrert en key, så er det ingen verdens måte å frigi den på.

Lenke til kommentar
Har vært der i flere uker jeg nå..orker aldri å spille lenge nok.

8715232[/snapback]

 

Ta deg sammen, drit Netherstorm om du ikke orker sonen, gå til Shadowmoon Valley, plukk opp en feit last med quests fra byen og ding 70, ingen bakgrunnsprogrammer, ingen pauser, 4 timer. Så er du ferdig, "aldri" mer, questing at will, instancing at will, BGing at will, henging i Shattrath at will. fri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...