Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Elemental plaetu (har ikke peiling på hvordan det skrives  :) ) kan du farme forskjellige primals og manaforgen vest for Area 52 i netherstorm er fint sted for sunfury signets som du kan selge på ah (Samme som twilight texts pre-tbc).

8705934[/snapback]

 

Synd at elemental plateu er synynymt med buttfucked.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker ikke på at jeg ikke kommer til å klare quests, det er ikke det, men jeg lurer på om jeg vil gå tom for quests, å på en måte være 68 når jeg burde vært 70?

8706995[/snapback]

Jeg er ikke ferdig med Nagrand eller Terokkar enda (har noen group quests igjen) og jeg er 69. (Har hatt rested hele veien da vel å merke, men tror nok ikke du går tom for quests før 70 for å si det sånn).

 

Ca. 100k XP left. :ph34r:

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar
Jeg tenker ikke på at jeg ikke kommer til å klare quests, det er ikke det, men jeg lurer på om jeg vil gå tom for quests, å på en måte være 68 når jeg burde vært 70?

8706995[/snapback]

 

Om du starter på 58, og KUN quester, uten en eneste instance, kansje du kommer halvveis i netherstorm/shadowmoon valley før du dinger 70. Er ikke mulig å gå tom for quests i outlands :D

 

Når jeg levet main fra 60, var jeg 70 halvveis i blades edge, uten å ha engang vært i level 70 sonene.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Da er jeg back in the game etter to måneder med pause ;)

 

Gleder meg, har en warrior lvl 70 og skal ha det rimelig gøy utover sommeren :)

 

 

EDIT: hadde jo slettet wow fra pc'en, har alle cd'ene til wow "1" men har mista to cd'er til tbc. bruker nå wow-europe downloader, men går veldig treigt, noen ide om et annet sted jeg kan laste ned fra?

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Jeg tusla rundt i Undercity med hunteren min istad, og kom over "Amnor" 57 hunter huntard ved AH. Jeg kunne ikke dy meg, siden han hadde Phantom Blade equipa i mainhand. Regner med at chat-loggen snakker for seg selv:

 

4281Huntard.jpg

 

(Var godt med latter over voice-chat mellom Theatre (Lycantrophe) og meg når alt ble postet i guildchat :!: )

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar
Sliter sykt med å lvle opp engineering fra 360 skill, alle recipene eg har e grønne eller koster 500g å lage per skill. Noen som vet noen geniale ting man kan lage uten å farme seg i hjel?

8709202[/snapback]

 

375 i Engineering er et slit uansett hva du gjør.. :\

Lenke til kommentar
Er det noen som har en fireballbuild å anbefale?

8709621[/snapback]

Sjekk "Emblazer" på armory (Server Haomarush), han har bra fireball PvE spec, ligger et godt stykke over de som outgearer han og. (Don't ask me how, I'm zeh healer :) )

 

Edit: Link

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...