Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, alt er lvl 58! Du kan vel ikke gå gjennom portalet engang før det!

8698918[/snapback]

 

Summon fra Lock eller Mage Portal er mulig :tease:

8698926[/snapback]

 

Jojo, selvsagt, men når man ikke kan komme seg gjennom dit på egenhånd vil vel det indikere at du er for lav level, og derav er questene for høy level! :)

Lenke til kommentar

Hitta 500 på meg som har ca. 40% dmg reduction, pluss fire breath på 600 noen ganger og en knockback.

Melee dps + earthshield + en heal i ny og ned med mana regen totem og mana tide når det var klart var det jeg gjorde.

Tror nesten bare pala og shaman kan gjøre det :p

Lenke til kommentar

Ja sant det, glemte hunters.

Men ellers tror jeg det blir vanskelig for de fleste klasser.

 

Edit

"Han har fått en "anti-kite" buff fra Blizz ser det ut som, evader ganske kjapt."

Det kan faktisk stemme ettersom noen lowbies kom forbi og begynte å skyte på han, så dro de aggro (Han har visst aggro dump så det er ikke vanskelig å få han til å slå på deg :p ) og løp så tok det kort tid før jeg leava combat og måtte begynne på nytt, det skjedde på 65% første gangen :wallbash::realmad:

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

Great! Her som jeg skal til å transfere en character vekk fra en realm og over til en annen med PCT, så får jeg en "Internal Error" tre ganger på rad (dette er ikke errorer forårsaket av meg selv, men av Blizzard sin side) og den forbanna CC blocken har tredd i drift, og nå må jeg vente å transfere characteren min til etter midnatt eller i morgen en eller annen gang. Ikke kan jeg cancele transfer heller, for da dukker den gråtende peonen opp med bullshitten jeg nevnte tidligere.

 

Go Go! Blizz.... :mad:

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Jøss... Da var visst spilletiden min expired... Har bare latt et visakort rulle lenge nå, og da var det visst nok!

 

Ettersom jeg ikke har penger til å kjøpe GameCard, og sommeren nærmer seg med stormskritt så... Får vi se hva som skjer. Ikke vet jeg! :)

 

Var helt uventet, så har jo ikke lagt noen planer... What to do... What to do...

Lenke til kommentar

Du kan også gå gjennom en Portal til Shattrath city som en Mage lager. Det er ganske smart å sette Hearthstone til Shattrath uansett hvilken level du er, for den heter også City of Portals. Det er portaler til alle hovedbyene til alle rasene (alli og horde) der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...