Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd der nei, men er du sikker på at taurens kan skaffe seg raptor mount? For når jeg snakka med raptor trainer så sa han bare at han ikke kunne lære det bort til taurens. Mener å huske at jeg har fått beskjed om at jeg må være exalted når jeg gikk bort til han på orcen min. ; \

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke prøvd der nei, men er du sikker på at taurens kan skaffe seg raptor mount? For når jeg snakka med raptor trainer så sa han bare at han ikke kunne lære det bort til taurens. Mener å huske at jeg har fått beskjed om at jeg må være exalted når jeg gikk bort til han på orcen min. ; \

8688532[/snapback]

 

eneste raptor'en de kan få seg er hos pvp vendor'en, der kan du kjøpe black war raptor som også taurens kan ri på.

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd der nei, men er du sikker på at taurens kan skaffe seg raptor mount? For når jeg snakka med raptor trainer så sa han bare at han ikke kunne lære det bort til taurens. Mener å huske at jeg har fått beskjed om at jeg må være exalted når jeg gikk bort til han på orcen min. ; \

8688532[/snapback]

 

eneste raptor'en de kan få seg er hos pvp vendor'en, der kan du kjøpe black war raptor som også taurens kan ri på.

8688614[/snapback]

Takk : )

Lenke til kommentar

Hmm, jeg vet ikke helt. Jeg husker faktisk ikke å fått whisper fra goldsellers i går, og jeg spilte lenge. Så virker som det er sant.

 

Måtte le av signaturen til en i tråden der.

"How many Devs does it take to change a lightbulb?

It doesn't need changing, it's working as intended."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Oioi! Store nyheter for meg dette! Show me how, plxz! :)

8692658[/snapback]

Du kjøper en fiskestang, lærer deg å fiske og så trykk på knappen i spell-boka di. :ermm:

Lenke til kommentar
Åja, sånn ja. :!: Nei han mener buff, som i at fisking har blitt bedre i nyeste patch.

8692720[/snapback]

 

Ååja! Det var jo allikevel en hyggelig nyhet. Jeg har godt over 300 i fisking, men sliter fælt med å få napp i Zangarmarsh... Takktakk, Blizz! :)

8692736[/snapback]

 

Er fishing verdt å få opp i 375?

Lenke til kommentar
Et triks som mange synes er sleazy, er å levle opp de siste skillupsene i AV/AB, spesielt førstnevnte. Da får man både free honor og fått gjort unna den kjedelige jobben samtidig.

8692910[/snapback]

fiksa det i denne patchen, ikke mulig lenger.

 

har brukt mange kvelder på å fiske nightfin fisk i AV på level 60 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...