Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer vel litt an på serveren din. Er det battlegrounds oppe konstant, så kommer det mest an på hvor mye tid du kan sette av til å spille. Har du derimot 20-60 minutters venting mellom hvert spill, blir det gjerne mer effektivt å grinde.

5127582[/snapback]

 

Takk for svar :)

 

Verkar som battlegrounds er nede temmeleg mykje, bortsett frå Alterac Valley på Daggerspine. Fekk meg ein epic nå, så forhåpentleg er eg noko nermaer å grinde til Epic Mount.

Lenke til kommentar

Er i lvl 35 for øyeblikket.. Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hvor jeg skal queste... Holder forløpig på i Hillsbrad og Desolace men så ser jeg jo at det er en del andre steder beregnet for min lvl så hva anbefaler dere? Er det noen quest som jeg "må" ha? Er btw Undead mage. Og nesten tilslutt.. Beste xp-grinde sted for meg?

Helt tilslutt.. Hvor får jeg questene til SM Library og Graveyard?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Et tips til dere som trenger mountpenger. Grind de abyssal folkene og spawn dukes i silithus. Enkle greier i en 5 manns gruppe, og du har en god sjanse for å få BoE blått. En kamerat fikk en BoE dagger han solgte for 400g, og jeg fikk en 2h mace jeg solgte for 150g på min første duke.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...