Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 69 og fortsatt bare revered. Har masse igjen til exalted med UC. Jeg er undead. Har da gjort quests jeg har fått, men sånne "grind-for-rep" greier styrer jeg unna. Det er bare kjedelig.

 

"Drep disse monstrene her i dette området i 10 timer, og lever 100 'marks of honor' til han karen her. Repeter dette, så får du exalted om 5 dager (kanskje)." Hurra.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

hav skal jeg velge :S har en 70 hunter, 70 mage, 65 druid , 62 rogue og en lvl 60 rogue, men vet ikke hvilken jeg skal spille på..er artig en liten stund så blir den classen kjedelig igjen...sann har det blitt en god stund nå :cry: noen som har noen forslag :ermm: til hvilken jeg burde satse på ?

Lenke til kommentar

Denne patchen er pure win. Kan ikke tro at at warlock trinketen spiller så stor rolle for oss (mage-warlock), har ikke tapt mot noen rogue/rogue og rogue/noe teams enda :)

 

For oss som bare holder på med PvP, noe verdt å få bedre faction med de nye folka og det nye instancet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: Logga på med bank-characteren til en kamerat nå nettopp, og da ser jeg at han er fortsatt på med main'n sin. (Samme account)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
:!: Logga på med bank-characteren til en kamerat nå nettopp, og da ser jeg at han er fortsatt på med main'n sin. (Samme account)

8685250[/snapback]

Kva skulle du på bank-characteren? :p

Lenke til kommentar
det er betrakelig lettere å bli exhaulted med allierte factions enn det var før, la oss bare la det ligge med det.

8684244[/snapback]

 

Exalted.

 

Ikke ment som pirk, men jeg ser den stavingen så utrolig ofte at det bør påpekes. For the common good. :p

8685806[/snapback]

 

hah ja, takk for den: exhalted

 

har også lært meg å skrive resilience i stedet for ressillence som ser ut som er pop for tiden :p

Lenke til kommentar
Jeg plukka frem min lvl 35-druid for en stund siden, etter han hadde vært parkert i Desolace i over ett år. Nå har jeg spilt i Outlands så lenge at de gamle old world-sonene føles nye og friske igjen.

8684512[/snapback]

 

Husker tida hvor jeg var i Desolace. Det er den feteste zonen uansett om du regner med Outland eller ikke. Veit at mange misliker denna zonen veldig men aner ikke hvorfor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...