Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Nå har guestpasset mitt gått ut, og WoW er lagt på hylla. Er liksom ikke verdt å begynne å spille nå før ferie osv. heller.

 

Men det var artig å spille som druid, da. :)

8680943[/snapback]

 

Smart strategi! ;)

 

Blir nok mest sannsynlig en pause på meg også i sommer. Hvis ikke jeg presterer å skaffe meg jobb, da! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm det gikk bare 10 sekunder opp til 98% av patchen? 10 min de 2 stiste prosentene.  har bare 1mbits linje:S

8681086[/snapback]

 

Du har allerede lastet ned 98% tidligere, den bare sjekket at de var der.

De har lagt til litt som alle må laste ned idag.

Lenke til kommentar
holder på å laste ned ny patchen , men tar jo evigheter...stått på i flere timer og er bare på 23% :S  noen som vet hvorfor det er så tregt med meg `?

8680991[/snapback]

Sikkert stor pågang.

8681004[/snapback]

 

du har aboslutt ikke peiling på bit torrent har du? jo flere som har filen du vil ha, jo fortere skal nedlastingen din gå, grunnen til at det går så treigt er vel heller at blizzard downloadere er skikkelig dårlig.

 

overfører man torrenten til et annet program økes nedlastingshastigheten drastisk.

Lenke til kommentar

Jepp, nesten et gullkorn. :p

 

Skal spille på magen nå, gidder ikke å levle den til 56 i dag. Har drøyd levelingen etter svært mye spilling. I dag satt jeg heller på senteret, og snakket med noen venner mens vi spiste soft-is på en solfyllt dag. Men nå skal jeg spille litt i alle fall.

Lenke til kommentar
holder på å laste ned ny patchen , men tar jo evigheter...stått på i flere timer og er bare på 23% :S  noen som vet hvorfor det er så tregt med meg `?

8680991[/snapback]

Sikkert stor pågang.

8681004[/snapback]

 

du har aboslutt ikke peiling på bit torrent har du? jo flere som har filen du vil ha, jo fortere skal nedlastingen din gå, grunnen til at det går så treigt er vel heller at blizzard downloadere er skikkelig dårlig.

 

overfører man torrenten til et annet program økes nedlastingshastigheten drastisk.

8682439[/snapback]

Jeg visste vel ikke at Blizzard Downloader var bittorrent. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...