Novocaine Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Shamanen min trenger en 2h som enten kan kjøpes på AH, fåes i et gruppequest eller dropper i et enkelt instance. Speccet fra Enhancement til tilnærmet full resto, men med 2h her om dagen, og på vei til Nagrand for å farme clefthoof leather kom jeg på at jeg ikke hadde noe våpen. ^^ Har tenkt på Crystalforged War Axe, men jeg føler den er litt treig til tross for at jeg har minimal peil på 2h. 8674342[/snapback] Har du mye gull kan du jo crafte deg en epic 2h. Ellers er vel Crystalforged noe av det beste du kan få deg på minst mulig tid 8674458[/snapback] Har mye gull, men bruker de på min karriere som healer ^^. Blir vel CFWA på meg da, bare synd at 2h ser helt tullete ut på ryggen til et troll. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Noen som husker den gamle filmen om han gnome mage'n som kita masse hordies i crossroads på fjellet. for så å hoppe ned? ganske artig film. tror musikken var av bloodhound gang. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Noen som husker den gamle filmen om han gnome mage'n som kita masse hordies i crossroads på fjellet. for så å hoppe ned? ganske artig film. tror musikken var av bloodhound gang. 8675063[/snapback] http://video.google.com/videoplay?docid=87...44&q=gnome+mage Den er litt småtøff. Endret 22. mai 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Den filmen er tøff ja . Nå har blizzard svart meg på mail foresten Så det tar vist ikke så lang tid som jeg hadde trodd Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå ble magen 55, med 10 dager spillt. Jeg trenger noe å sammenligne meg med. Er det bra eller dårlig? Merk at jeg soset rundt på 29 med battlegrounds. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er jo ikke sånn spesielt bra med playtime, men det skal sies at jeg brukte over 16 dager til lvl 60 på warrioren min! Det var også den første karakteren min i spillet! Jeg har aldri vært en god levler da! Glad i å levle, men ikke flink i det! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er jo ikke sånn spesielt bra med playtime, men det skal sies at jeg brukte over 16 dager til lvl 60 på warrioren min! Det var også den første karakteren min i spillet! Jeg har aldri vært en god levler da! Glad i å levle, men ikke flink i det! 8676171[/snapback] Jeg brukte også så lang tid Fikk også epic mount på den 16 dagen med play time Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg er litt forvirret, en druid i gruppen til ST sa han hadde 11 dager og var treg, men likevel er jeg den raskeste i guilden og får whispers fra noen gamle venner om at jeg må slutte å levle så raskt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Da levler du sikkert de høyere levlene som sees på som litt vanskeligere å levle, litt fortere enn andre, mens du kanskje har brukt litt lenger tid lenger ned i rangsstigen? Bare gjetter jeg nå, men kan det stemme? Uansett skal det jo gå ann å levle til 70 på 10 dager played. Min lvl 63 druid har vel rundt 11 dager played nå! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Mulig det, får skylde på mye sosing rundt med noen venner på 29. For og kjeft på skolen () for å levle så raskt, det er så mange delte meninger. Altså jeg spør ikke rundt etter evt. skryt, det er bare han ene på skolen som kjefter om at jeg levler så raskt pluss noen venner på WoW. Derfor henvender jeg meg her for å høre med dere. Redigert: Altså jeg vil vite om jeg er en rask leveler eller ikke, føler ikke at jeg er det men når de sier det. Endret 22. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Trur dette har noe med wow og gjøre, er ikke sikker Men er det noen som vet hva "I'm Idling" står for ? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Redigert: Altså jeg vil vite om jeg er en rask leveler eller ikke, føler ikke at jeg er det men når de sier det. 8676283[/snapback] Det er vanskelig å måle når du hang på lvl 29 som du sier, men 7 dager til 60 er jo raskt og greit, så du ligger egentlig dårlig ann år det kommer til /played. på en annan side har du kanskje spilt mye i det siste og derfor levlet fra 29 til 55 rask i irl tid og ikke time played? det er jo oe det og. man kans bruke ett år på 1-70 og alikevel bare ha 10 dager /played. Trur dette har noe med wow og gjøre, er ikke sikker Men er det noen som vet hva "I'm Idling" står for ? 8677095[/snapback] det er ikke en forkortelse, det er god gammeldags engelsk. To idle er å gjøre ingenting, når pcen din bare står og surrer uten at du gjør noe på den så er den idle. når du står og henger i orggrimmar og ikke gjør dritten, så er du idle, du er ikke afk for du sitter der, men du gjør ingenting. du er idle. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Pokker og frostbolt suger med firespecc :< Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Pokker og frostbolt suger med firespecc :< 8677407[/snapback] haha, tror frost spec suger etter og ha värt fire spec en stund også(tenker da mest på PvE). Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Pokker og frostbolt suger med firespecc :< 8677407[/snapback] Begynte å farme til siste del av Spellfire her om dagen. Jadda. Your Frostbolt tickle Fire Elemental. He bends over laughing. You fail Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Pokker og frostbolt suger med firespecc :< 8677407[/snapback] haha, tror frost spec suger etter og ha värt fire spec en stund også(tenker da mest på PvE). 8677578[/snapback] Noe så jævlig. Du har EN skikkelig damage-spell: Frostbolt. Cone of Cold spiser mana, er klønete å bruke, og gir oppskrytt kontroll. Selvfølgelig har vi frost nova rank 1, men det er jo bare så man kan gå og sende en frostbolt til før man dør. Med fire har vi scorch fireball, fireblast, pyroblast, blast wave, flamestrike og dragon's breath (ok, de tre siste er til AoEeing, funker som fy, men fortsatt). Mye å leke med. Til gjengjeld har jeg 1.3k health @ 51. Skal ikke mye til før jeg dør. Edit: 162 spelldamage, da. Endret 23. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gøy når man respeccer, så dagen etterpå fucker Blizzard og buildet ditt og gjør ubukelige ting brukelige Bye bye 40g (Respecce masse? JA!) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Hvis du ikke er snill gutt, så kommer BOO-kin'en og tar deg!" http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hjelp, håper virkelig det der bare var et forsøk på trolling... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er jo ikke trolling når det er en god historie, da er det underholdning. Når en person derimot skriven en hel haug med tull som gjør folk gretne og/eller forvirrer folk til å gjøre feil så er det trolling, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå