Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Shamanen min trenger en 2h som enten kan kjøpes på AH, fåes i et gruppequest eller dropper i et enkelt instance.

 

Speccet fra Enhancement til tilnærmet full resto, men med 2h her om dagen, og på vei til Nagrand for å farme clefthoof leather kom jeg på at jeg ikke hadde noe våpen. ^^

 

Har tenkt på Crystalforged War Axe, men jeg føler den er litt treig til tross for at jeg har minimal peil på 2h.

8674342[/snapback]

 

Har du mye gull kan du jo crafte deg en epic 2h. Ellers er vel Crystalforged noe av det beste du kan få deg på minst mulig tid :)

8674458[/snapback]

Har mye gull, men bruker de på min karriere som healer ^^. Blir vel CFWA på meg da, bare synd at 2h ser helt tullete ut på ryggen til et troll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke sånn spesielt bra med playtime, men det skal sies at jeg brukte over 16 dager til lvl 60 på warrioren min! Det var også den første karakteren min i spillet!

 

Jeg har aldri vært en god levler da! Glad i å levle, men ikke flink i det! :p

8676171[/snapback]

Jeg brukte også så lang tid :D

Fikk også epic mount på den 16 dagen med play time :D

Lenke til kommentar

Da levler du sikkert de høyere levlene som sees på som litt vanskeligere å levle, litt fortere enn andre, mens du kanskje har brukt litt lenger tid lenger ned i rangsstigen? Bare gjetter jeg nå, men kan det stemme?

 

Uansett skal det jo gå ann å levle til 70 på 10 dager played. Min lvl 63 druid har vel rundt 11 dager played nå! :)

Lenke til kommentar

Mulig det, får skylde på mye sosing rundt med noen venner på 29. For og kjeft på skolen (:p) for å levle så raskt, det er så mange delte meninger. Altså jeg spør ikke rundt etter evt. skryt, det er bare han ene på skolen som kjefter om at jeg levler så raskt pluss noen venner på WoW. Derfor henvender jeg meg her for å høre med dere.

 

Redigert: Altså jeg vil vite om jeg er en rask leveler eller ikke, føler ikke at jeg er det men når de sier det.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Redigert: Altså jeg vil vite om jeg er en rask leveler eller ikke, føler ikke at jeg er det men når de sier det.

8676283[/snapback]

 

Det er vanskelig å måle når du hang på lvl 29 som du sier, men 7 dager til 60 er jo raskt og greit, så du ligger egentlig dårlig ann år det kommer til /played. på en annan side har du kanskje spilt mye i det siste og derfor levlet fra 29 til 55 rask i irl tid og ikke time played? det er jo oe det og. man kans bruke ett år på 1-70 og alikevel bare ha 10 dager /played.

 

Trur dette har noe med wow og gjøre, er ikke sikker

 

Men er det noen som vet hva "I'm Idling" står for ? :)

8677095[/snapback]

 

det er ikke en forkortelse, det er god gammeldags engelsk. To idle er å gjøre ingenting, når pcen din bare står og surrer uten at du gjør noe på den så er den idle. når du står og henger i orggrimmar og ikke gjør dritten, så er du idle, du er ikke afk for du sitter der, men du gjør ingenting. du er idle. :)

Lenke til kommentar
Pokker og frostbolt suger med firespecc :<

8677407[/snapback]

haha, tror frost spec suger etter og ha värt fire spec en stund også(tenker da mest på PvE).

8677578[/snapback]

Noe så jævlig. Du har EN skikkelig damage-spell: Frostbolt. Cone of Cold spiser mana, er klønete å bruke, og gir oppskrytt kontroll. Selvfølgelig har vi frost nova rank 1, men det er jo bare så man kan gå og sende en frostbolt til før man dør.

 

Med fire har vi scorch fireball, fireblast, pyroblast, blast wave, flamestrike og dragon's breath (ok, de tre siste er til AoEeing, funker som fy, men fortsatt). Mye å leke med.

 

Til gjengjeld har jeg 1.3k health @ 51. Skal ikke mye til før jeg dør.

 

Edit: 162 spelldamage, da.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...