Skosåle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Guilden vil kanskje være behjelpelig med å skaffe deg nytt gear også. Synd å bli hacket. Hva tror du har skjedd? 8670087[/snapback] Har ikke peiling.. Den eneste som kan mitt pw er broren min.. Jeg vurderer og slutte hvis ALT er borte.. De har sikkert kastet ut begge mine epic mounts også. Får se. venter fortsatt på svar fra blizzard. Er sinnsykt kjedelig og måtte skaffe alt på nytt igjen. Det positive er jo at så fort jeg dinger 70 så er det ikke så vanskelig og skaffe bra\bedre gear igjen. Men det blir nok hardt og lvl`e med så ræva gear=P Endret 22. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Heldigvis var det 300g da tat ca noen timer å skaffe Min konto nr 2 ble hacket en gang jeg var i mc , gjett hvem som gikk online og byttet passord mitt i ragnarosfight Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Developerchat ute: http://boards.worldofraids.com/topic-4099-1.html Synes det var spennende lesning Zul'aman 10-mann instance, mulig at gamle instancer får Heroic-besøk når de har lansert det de vil og 2.1.0 patchen kommer i morra. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det letteste man kan gjøre bortsett fra å sikre maskinen er å skaffe seg et langt, sikkert passord du kun bruker til WoW kontoen. https://www.pctools.com/guides/password/ SnusHanen: Vel jeg følte jeg hadde gjort de beste questene i Feralas, Un'Goro, Searing Gorge og Felwood. Ville nok gått tom for quests i høyere områder. Jeg ventet hele dagen på en BRD gruppe men fikk aldri noe flaks, manglet alltid 1-2 stykker. Jeg hadde ikke noe annet valg enn å grinde, det var bare å bite det sure eplet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Developerchat ute: http://boards.worldofraids.com/topic-4099-1.html Synes det var spennende lesning Zul'aman 10-mann instance, mulig at gamle instancer får Heroic-besøk når de har lansert det de vil og 2.1.0 patchen kommer i morra. 8670302[/snapback] Kan man begynne å laste ned patchen på forhånd? Lenke til kommentar
Gege Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Kan man begynne å laste ned patchen på forhånd? 8670419[/snapback] Det kan du, ligger en fil i wow-mappa di som heter WoW Background Downloader, der starter du nedlastning. Endret 22. mai 2007 av Gege Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Med patch 2.1 starter da Arena Season 2? Isåfall, resettes arena points da? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Nei, 2.1 starter ikke Arena Season 2. Kilde: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...geNo=1&sid=1#18 Endret 22. mai 2007 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Veit noen hvor lang tid det kan ta før blizzard svarer på mail? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) 1-2 uker av erfaring. 8671333[/snapback] Noen få dager står det jo Endret 22. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Noen få dager i vår tid er et par-tre dager. Noen få dager i Blizzard-tid er et par-tre uker. Uansett har nok Blizzard nok av folk som sender inn til seg, så det tar jo en stund å få besvart alt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Fy F.. Nesten så jeg starter på en ny warrior med brodarn sin accont... Jeg hadde akurat somla meg sammen et bra gear også.. Skulle gått og tatt backup av acconten Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Fy F.. Nesten så jeg starter på en ny warrior med brodarn sin accont... Jeg hadde akurat somla meg sammen et bra gear også.. Skulle gått og tatt backup av acconten 8671460[/snapback] Føler med deg Scammeren som fikk pw til guildleaderen min sin account tror jeg dånte av lykke da han kom inn på den. 2 70 Warriors, 1 70 Pally, 1 70 Mage og 1 70 Shaman, + 2 Guildbanks, alt DE og ranska Heldigvis disbanda han ikke guildet, og leaderen tok det med godt mot! Han ble scamma ved at han gikk inn på en link i internet explorer så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvilken er den nyeste Pvp serveren? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Shamanen min trenger en 2h som enten kan kjøpes på AH, fåes i et gruppequest eller dropper i et enkelt instance. Speccet fra Enhancement til tilnærmet full resto, men med 2h her om dagen, og på vei til Nagrand for å farme clefthoof leather kom jeg på at jeg ikke hadde noe våpen. ^^ Har tenkt på Crystalforged War Axe, men jeg føler den er litt treig til tross for at jeg har minimal peil på 2h. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Omg omg omg! Jeg får snart dataen min! Da blir det wow igjen Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Shamanen min trenger en 2h som enten kan kjøpes på AH, fåes i et gruppequest eller dropper i et enkelt instance. Speccet fra Enhancement til tilnærmet full resto, men med 2h her om dagen, og på vei til Nagrand for å farme clefthoof leather kom jeg på at jeg ikke hadde noe våpen. ^^ Har tenkt på Crystalforged War Axe, men jeg føler den er litt treig til tross for at jeg har minimal peil på 2h. 8674342[/snapback] Har du mye gull kan du jo crafte deg en epic 2h. Ellers er vel Crystalforged noe av det beste du kan få deg på minst mulig tid Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 http://patchitbaby.com/games/download/1?ve...=2.0.12+-+2.1.0 Tilfelle noen vil unngå Blizzard downloader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå