Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei! jeg har allerede WoW, men sletta softwaren fra PCen for noen uker siden pga jeg var lei av spilet og trengte plass. men cdene mine er bortevekk! kan jeg downloade installeren lovlig av blizzard?

8661152[/snapback]

 

Ja. Logg inn på www.wow-europe.com, på account management og du kan dra det ned derfra.

Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting.

Hvem instance dropper tier 4 og 5 i?.

Jeg er på 66 nå, og har tenkt til og være på lvl 70 på fredag neste uke.

Må jeg ta alle instancene i outland på heroic mode før jeg kan gå Kara eller black temple (når det kommer)?.

Er warrior, sikter etter titelen som main tank i guilden=D

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
    *  Dungeon set 1: Players can acquire this set from Stratholme, Scholomance and Blackrock Spire.

    * Dungeon set 2: Players with set 1 can upgrade to this set by completing a new quest series.

    * Dungeon set 3: These sets can be found in the level 70 wings of dungeons throughout Outland.

    * Tier 1 raid set: These sets are obtained from Molten Core.

    * Tier 2 raid set: This armor is found inside Molten Core, Onyxia's Lair and Blackwing Lair.

    * Tier 3 raid set: This armor is found in Naxxramas.

    * Tier 4 raid set: This armor can be obtained from Asuur (Aldor) or Arodis Sunblade (Scryer) in Shattrath City using tokens obtained from Karazhan, Gruul's Lair, and Magtheridon's Lair.

    * Tier 5 raid set: This armor can be obtained from Kelara (Aldor) or Veynna Dawnstar (Scryer) in Shattrath City using tokens obtained from Serpentshrine Cavern and Tempest Keep.

    * PvP Superior set: This armor can be purchased using points accumulated through the Honor System.

    * PvP Epic set: This armor can be purchased using points accumulated through the Honor System.

    * PvP Level 70 Armor: This armor can be purchased using points accumulated through the Honor System.

    * Arena Gladiator Set: This armor can be purchased using points accumulated through the Arena System.

Enkelt og greit. ;)

 

Ps: Kjetil_90, det heter "Hvilke instancer dropper..." og ikke "hvem".

Endret av Minus
Lenke til kommentar

HVILKEN instance, for faen. HVILKEN. Helvete heller, "hvem" ditt og "hvem", datt. Jeg gir faen i om du er ordblind, dyslektiker, mentally retared med en iq på 50. Det heter "Hvilken instance".

 

Du trenger bare kara attunament for å kunne dra i Kara. Det får du gjennom å gjøre 2quests i Kara (deadwind pass, drepe 15mobs elns og finne to brønner). Så blir du sendt til "Shadow Labs", en instance, hvor du må finne "the key shard".

Lenke til kommentar
HVILKEN instance, for faen. HVILKEN. Helvete heller, "hvem" ditt og "hvem", datt. Jeg gir faen i om du er ordblind, dyslektiker, mentally retared med en iq på 50. Det heter "Hvilken instance".

 

Du trenger bare kara attunament for å kunne dra i Kara. Det får du gjennom å gjøre 2quests i Kara (deadwind pass, drepe 15mobs elns og finne to brønner). Så blir du sendt til "Shadow Labs", en instance, hvor du må finne "the key shard".

8665614[/snapback]

deretter besøke steamvaults og alcatraz, og til slutt BM...

Lenke til kommentar
deretter besøke steamvaults og alcatraz, og til slutt BM...

8665659[/snapback]

 

Helvete heller. Jeg som ikke har fått gjort Shadow Labs en gang! Ingen vil dit :(

8667816[/snapback]

So... we meet again :love:

 

Uansett. Snart så får vi den fantastiske globale barrens-chaten tilbake da :) .

En annen ting er at du kan mase på guildies ang. EFFORT osv, gjør det hele tia selv :p

Lenke til kommentar

FY FAEN!.

Der gikk tanken på og bli main tank i guilden rett til hælvette..

Acconten min har blitt hacka i natt.

Alt gearet er sletta (ser det når man sjekker på armory)

Hadde bare blått, sjelden man ser en 66 warrior med bedre gear. Ikke for og skryte da. hehe. men, jeg går en del instancer.

 

Lucrist

Hadde 310 G de er GARANTERT borte.

Passordet mitt er endra, så jeg kommer ikke inn.

Husker heller ikke det hemmelige svaret..

Hadde akurat skaffet meg den blå øksa som man får av "Ring of blood" questet.

De har også leava guilden min...

 

JÆVLA morro

 

Edit: På armory står det at jeg fortsatt er med i guilden, men det er jeg ikke.

Har sjekka med brodarn sin AC.

Får vente og se hva blizzard gjør med dette.

 

Veit noen om man får igjen gear og sånn etter noe sånt noe?

 

Skjønner hvis dere syns dette så rotette ut, men jeg er SINT! :mad:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du får kanskje accounten din tilbake. Vet ikke hvordan det er med gear og penger. :hmm:

 

Men hvis du får kontoen tilbake og får joinet guildet igjen er det da ikke noe problem å tanke. Er jo bare å skaffe seg litt grønt gear og fortsette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...