Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush:  :mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

8654367[/snapback]

 

Har du sjekka i posten? Jeg ble også scamma på Deathwing for et par uker siden, sendte de mail til meg isteden for å snakke til meg direkte!

8655523[/snapback]

hehe, har gjort det, å der stod det at jeg ikke fikk d igjen!

 

men er det ppåbudt å sende tilbake d du har blitt scammeT?:S

8657773[/snapback]

 

Ja, seff..

Hvem er det som scammer for så å sende det tilbake? Det burde du nesten skjønt selv, synes jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush:  :mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

8654367[/snapback]

 

Har du sjekka i posten? Jeg ble også scamma på Deathwing for et par uker siden, sendte de mail til meg isteden for å snakke til meg direkte!

8655523[/snapback]

hehe, har gjort det, å der stod det at jeg ikke fikk d igjen!

 

men er det ppåbudt å sende tilbake d du har blitt scammeT?:S

8657773[/snapback]

 

Ja, seff..

Hvem er det som scammer for så å sende det tilbake? Det burde du nesten skjønt selv, synes jeg. :hmm:

8657893[/snapback]

 

åasso jeg spurte blizzard om jeg kunne få det tilbake, sparer til epic mount;)

Lenke til kommentar

Høhø, jeg reportet en fyr som het Spermfitte som begynte å spamme general-chat. Gikk 20 minutter så fikk jeg /w fra en GM som ville snakke om rapporten min..så jeg fortalte han at navnet til fyren betyr "Sperm pussy" og at vi ikke trenger å se sånn dritt når vi spiller..det var han helt enig i..tipper en kar ble rimelig paff når han ble bannet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush:  :mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

8654367[/snapback]

 

Har du sjekka i posten? Jeg ble også scamma på Deathwing for et par uker siden, sendte de mail til meg isteden for å snakke til meg direkte!

8655523[/snapback]

hehe, har gjort det, å der stod det at jeg ikke fikk d igjen!

 

men er det ppåbudt å sende tilbake d du har blitt scammeT?:S

8657773[/snapback]

 

Ja, seff..

Hvem er det som scammer for så å sende det tilbake? Det burde du nesten skjønt selv, synes jeg. :hmm:

8657893[/snapback]

 

åasso jeg spurte blizzard om jeg kunne få det tilbake, sparer til epic mount;)

8659057[/snapback]

Du får det nok ikke tilbake

Lenke til kommentar
natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush:  :mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

8654367[/snapback]

 

Har du sjekka i posten? Jeg ble også scamma på Deathwing for et par uker siden, sendte de mail til meg isteden for å snakke til meg direkte!

8655523[/snapback]

hehe, har gjort det, å der stod det at jeg ikke fikk d igjen!

 

men er det ppåbudt å sende tilbake d du har blitt scammeT?:S

8657773[/snapback]

 

Ja, seff..

Hvem er det som scammer for så å sende det tilbake? Det burde du nesten skjønt selv, synes jeg. :hmm:

8657893[/snapback]

 

åasso jeg spurte blizzard om jeg kunne få det tilbake, sparer til epic mount;)

8659057[/snapback]

Du får det nok ikke tilbake

8659165[/snapback]

 

fikk mail om det dag :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er fult lovlig å scamme, så å reporte det er bare å kaste bort tid GM kan bruke til annet viktig.

8659451[/snapback]

Er du dum?

8659571[/snapback]

Det er jo en del av spillet.

Sender du ticket til GM og syter til han/henne om noen ninjaer et item du gjerne skulle hatt?

Lenke til kommentar

og scamme og ninjae et item er 2 helt forskjellige ting etter det jeg har forstått

 

Ninja: neede et item som noen trenger mere/ du trenger det ikke i det hele tatt men needer alikvel

 

scamme: ta accouten/gull/annet stuff uten at han får igjen noe eller at han har sagt det er ok, altså stjele.

 

Skjønner ikke at du oppfatter dette som en del av spillet men.

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg på en situasjon der en person sier han skal f.eks enchante en ting mot å få materialer av en annen person. Jeg gikk i samme fella, reportet, men GM sa at jeg måtte velge forsiktig hvem jeg sendte verdifulle gjenstander til.

 

Jeg forsvarer på ingen måte å stjele kontoer. (Ser på ingame og virkelighet som to forskjellige ting, kanskje jeg som tenker feil.)

Lenke til kommentar
Thats what I do! I am a rogue, I steal stuff. Mao, ja, slik scamming er lov^^

 

Er jo en av flere måter å skaffe mats/gold.

8659792[/snapback]

Det finnes vel en eller annen plugin som du kan bruke for å se folks kommentarer/tanker om spillere.. et slags rating-system. Kan jo være en måte å forsøke å sikre seg mot å bli lurt.

 

Ellers er vel tipset å bare bruke folk fra ditt eget guild, evt. enchanters fra anerkjente guilds.. tviler på at de ønsker å ha scammere i sine rekker.

 

Edit: For øvrig.. en ting jeg hadde ønsket meg.. å kunne kjøpe/selge enchantments på AH. Bedre både for enchanters og de som ønsker å kjøpe - enchanters bruker mindre tid, de slipper å stå å rope ut sine enchants og kan bare putte 10 stk +6 all stats on chest (f.eks) hvis de har materialer for det på AH. Så kan de som trenger enchants bare shoppe på AH. For enchants som ikke selger returneres materialer som vanlig.

 

Et problem kunne vel være hvordan skill-gain skulle håndteres, men det måtte da være mulig.... Lurer på om dette er noe Blizzard har vurdert.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...