Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde det skulle bli null stress å fikse Living Dragonscale Helm dersom jeg selv stilte med mats på nerdeserveren Stormscale. Viser seg dog at det er ufattelig vanskelig å finne folk som har reciepe, og tilnærmet umulig å finne en med fri nether. Løper bare rundt med masse ubrukelige mats og et grønt tøystykke rundt hodet for tiden.

 

Noen som har noen tips til hvordan man får sikker crafting av et item dersom man er helt ny på en server (dinget 70 i dag =D), og ikke tilhører noe pro guild?

8644436[/snapback]

Finn en crafter som tilhører et pro guild. :)

8644474[/snapback]

Enig.

Gz med 70 forresten.

Du kan jo også se på realm forumet om det står noe om hvem som kan crafte hva der. Er ihvertfall en sånn tråd på Stormrage, både for alliance og horde.

Eller du kan evt. spørre der og. :)

8645110[/snapback]

Tok rådene her, og kan tenke meg det er en del folk i varierende raideguild som er litt lei av meg. Da jeg endelig hadde funnet en kar som kjente en, fikk jeg navnet på en fra en irl tjommi, og sistnevnte crafter kom og lagde den med en gang. Spørringen ble litt waste, men det var digg å få hatten på plass. Nye hansker, chest, boots og bracers, og så er det vel trygt å respecce resto. =)

 

Btw, her har jeg for øyeblikket på meg restogearet mitt. Noen som har noen invendinger på gear og hvordan ting kan forbedres? Prøver å nå ca 100mp5 while casting og +1k healing før jeg respeccer. Gold er nesten ikke en begrensning, vil bare komme meg i gang med healingen så fort som mulig. =D

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush::mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

Lenke til kommentar
full enchanting aka 375, trenger man å være minst lvl 55 for. dum er du :) bruk enchanters som har mats selv slik at de kan enchante samtidig som du trader de, det er det de seriøse enchanterne gjøre disse dager.

8654483[/snapback]

ikke sånn full, men han hadde er 275 du kan ha? ikke outland lvl på professions;P

Lenke til kommentar
full enchanting aka 375, trenger man å være minst lvl 55 for. dum er du :) bruk enchanters som har mats selv slik at de kan enchante samtidig som du trader de, det er det de seriøse enchanterne gjøre disse dager.

8654483[/snapback]

ikke sånn full, men han hadde er 275 du kan ha? ikke outland lvl på professions;P

8654589[/snapback]

du kan max ha 225 enchanting skill opp til lvl 35

Lenke til kommentar
natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush:  :mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

8654367[/snapback]

 

Har du sjekka i posten? Jeg ble også scamma på Deathwing for et par uker siden, sendte de mail til meg isteden for å snakke til meg direkte!

Lenke til kommentar
natt til i dag, på serveren mazigros, ble jeg lovd en enchant, han sa han skulle han 30 gold og 8 large brilliant shards, da skulle han gjør enchanten på to swords...han fikk d å logga av, jeg reporta han, sendte report rundt klokka 3, satt båken til klokka var sikkert 6-7 om morningen, hvor lenge må jeg vente?

 

ja, jeg ble scamma av en lowbie :blush:  :mad: hehe, lvl 26 med full enchanting sa han, men nei da, damn him!

8654367[/snapback]

 

Har du sjekka i posten? Jeg ble også scamma på Deathwing for et par uker siden, sendte de mail til meg isteden for å snakke til meg direkte!

8655523[/snapback]

hehe, har gjort det, å der stod det at jeg ikke fikk d igjen!

 

men er det ppåbudt å sende tilbake d du har blitt scammeT?:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...